Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    nee gij, dé Turbo-kleur was toch zilvergrijs in de reclames?

maar ook andere kleuren:

enz ...
    ik doelde op de extra bank die niet te krijgen was anders als zwart mss
    ben ni zeker

Comment

• ah, vond het al een vreemde opmerking voor jou....

Ik denk dat ik die bank ook al in het blauw gezien heb.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Zo'n ketel als daily op gas

En dan flink tunen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          Zo'n ketel als daily op gas

En dan flink tunen
          Heel handig!

Alleen zit er van mij geen turbo op
          1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            ah, vond het al een vreemde opmerking voor jou....

Ik denk dat ik die bank ook al in het blauw gezien heb.
            Ik denk dat ik die ook al in het beige heb gezien. Dus waren ze waarschijnlijk beschikbaar in alle interieurkleuren.
            1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
              Nu, "kilometervreter" is veel gezegd. Ik doe een 20k km per jaar. Maar 10 l benzine per 100 km is best wel aan de dure kant voor een student...

Het is zoals je zegt, niet enkel de aankoop moet bekeken worden, ook de kosten om de auto rijdende te houden... En ik denk dat mijn ouders 163 pk ook wel ongeveer het max zullen vinden voor mij
              Ik ben blij dat ik m'n 2.4 nu pas op "latere" leeftijd heb aangeschaft, daarvoor had het simpelweg onbetaalbaar geweest als student zijnde (ook al heb je een weekendjob etc), aanschafwaarde + taks + verzekering + naft = redelijk onbetaalbaar zonder werken en sparen. En 19 is ook de leeftijd niet om "slaaf" te zijn van je wagen, geen enkele leeftijd trouwens

maar tis wel een zalige wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                Ik ben blij dat ik m'n 2.4 nu pas op "latere" leeftijd heb aangeschaft, daarvoor had het simpelweg onbetaalbaar geweest als student zijnde (ook al heb je een weekendjob etc), aanschafwaarde + taks + verzekering + naft = redelijk onbetaalbaar zonder werken en sparen. En 19 is ook de leeftijd niet om "slaaf" te zijn van je wagen, geen enkele leeftijd trouwens

maar tis wel een zalige wagen
                Ik heb het vandaag al enkele keren gezegd Daarom zou ik eentje willen vinden met lpg, dan hoef ik die kosten niet meer te doen, en dan is het wel doenbaar.

Comment

• Vette nummerplaat
                  Zou rond de 540pk hebben

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik wil zoiets!

Comment

• Zolder?

Comment

• goedenavond iedereen,zal me even voorstellen:walter,wonende in Lommel en al 7 jaar rijdend in 1 en dezelfde wagen....................ja een Volvo.
                        Om precies te zijn zo'n "cultmobiel"855R,nog altijd zeer tevreden over en zou nog altijd niks anders willen.
                        Voor de mensen die JcViggen willen spreken,dan moet je gaan naar volvo850forum,daar zit ie regelmatig.Ik zal er eens een foto van bij doen(m'n wagen)ziet er nog redelijk goed
                        uit voor 13 jaar.onverwoestbaar en tijdloze schoonheid(vind ik)

En nog eentje van de voorzijde;

En van onder de kap(beetje aan gewerkt)

groeten,walter
                        Last edited by ; 21/02/2009, 02:30.

Comment

• prachtig; al ben ik niet zo voor die voorzijde (koplampen).
                          Toeval, gisteren was ik nog in Lommel (Lutlommel).
                          Waar woon je ergens ongeveer?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter leever Bekijk Berichten
                            goedenavond iedereen,zal me even voorstellen:walter,wonende in Lommel en al 7 jaar rijdend in 1 en dezelfde wagen....................ja een Volvo.
                            Om precies te zijn zo'n "cultmobiel"855R,nog altijd zeer tevreden over en zou nog altijd niks anders willen.
                            Voor de mensen die JcViggen willen spreken,dan moet je gaan naar volvo850forum,daar zit ie regelmatig.Ik zal er eens een foto van bij doen(m'n wagen)ziet er nog redelijk goed
                            uit voor 13 jaar.onverwoestbaar en tijdloze schoonheid(vind ik)

En nog eentje van de voorzijde;

En van onder de kap(beetje aan gewerkt)

groeten,walter
                            Handbak?

Prachtkar Wou eerst nog zoiets kopen...
                            Wij hebben hier altijd een 2.5 20V gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                              Handbak?

Prachtkar Wou eerst nog zoiets kopen...
                              Wij hebben hier altijd een 2.5 20V gehad
                              Is inderdaad een handgeschakelde(die zijn er schijnt nog minder),hoort bij een sportieve auto.

Nilske;ik woon in de stationsstraat,aan de overzijde van de ring(richting leopoldsburg)

Natuurlijk is dit exemplaar ook weer getuned.(maar niet overtsjoened)
                              Last edited by ; 21/02/2009, 16:04.

Comment

• Héél begeerlijke wagen al ben ik wel geen fan van de velgen en de koplampen.

Comment

Is inderdaad een handgeschakelde(die zijn er schijnt nog minder),hoort bij een sportieve auto.

Nilske;ik woon in de stationsstraat,aan de overzijde van de ring(richting leopoldsburg)

Dan ben ik al enkele keren aan je deur gepasseerd, vroeger. Zelfs ooit eens een fietstochtje gemaakt daar
                                  Vorige week kwam ik van richting Peer en ging naar Lutlommel, en van daar naar Balen, dus niet gepasseerd.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• kopen?

Comment

• is hij even snel?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Die zijn inderdaad zeldzamer, ik wou toen ook een handbak, maar vond die niet direct
                                        Automaat is ook voelbaar stukken trager, ik heb met beide proefgereden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                          Die zijn inderdaad zeldzamer, ik wou toen ook een handbak, maar vond die niet direct
                                          Automaat is ook voelbaar stukken trager, ik heb met beide proefgereden...

Er staan er hier en daar wel een paar te koop waar je ook niet de hoofdprijs voor hoeft te

betalen(meestal wel met wat achterstallig onderhoud)Ook zijn er nog wel goede te vinden

(nee niet de mijne,want die gaat niet weg en als ik een andere koop zet ik deze weg)op 't

850 forum bijv.zijn wel een beetje duurder.

Comment

Working...
                                          X