Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ... gTa ... No words... Kapot van 't lachen .

Sad but true.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Jezus jwv50

Misschien wordt hij wél ooit nog paus?

Comment

• Respect voor gTa

Comment

• Ik heb niet alles gelezen, maar dat noem ik pas iemand in het belachelijke trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
            Man , denk je nu echt dat je de onfeilbare paus bent ?
            "Zeikstraal" ,en wat moet ik hier nog allemaal horen?
            Je bent gewoon een pretentieuze zak, niks meer niks minder, met een enorme eigen dunk die het niet nalaat om zelfs personen af te zeiken met walgelijke typeringen en toespelingen!

Als je je daar gelukkig bij voelt, doe je maar , ofwel tik je nog maar eens duizend regels om te proberen je gelijk te halen!
            Slaap wel!
            Al draag ik gTa geen kwaad hart toe, toch een groen bolleke.

Comment

• The balance must be balanced indeed.

Comment

• volvo-lovers en auto-forum

Comment

• IK HEB OOK EEN VOLVO!
                  Voor zover mijn bijdrage

Comment

• Komaan, mensen laat het ons gezellig houden. Iedereen heeft recht op een eigen mening. En gelukkig rijden we niet allemaal met dezelfde wagen, het zou anders maar saai zijn op de weg, niet?

Iedereen kiest toch een wagen naar zijn eigen behoeften.
                    Ik rijd met een V70 om diverse redenen. Onlangs stond in de krant een zwaar ongeval, een wagen die achteraan was aangereden door een vrachtwagen en tegen een andere vrachtwagen was geplet. Wel ,die wagen was een Volvo V70, de chauffeur had bij wonder niks. Dit is één van de redenen waarom ik met Volvo rijd..

Voor de één is dit prioritair, voor iemand anders niet, ieder zijn keuze.

Comment

• Was een XC70
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Iemand al eens gereden met een 2.4d 130/D5 163pk in combinatie met een automaat? Maakt niet uit in welke Volvo...

Wil gewoon eens weten of die boite iets deftig is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                          Iemand al eens gereden met een 2.4d 130/D5 163pk in combinatie met een automaat? Maakt niet uit in welke Volvo...

gio toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            gio toch
                            Zijn toch vette blokken, niet?
                            Als je zoiets chipt hebt je net geen 200pk...

Comment

Iemand al eens gereden met een 2.4d 130/D5 163pk in combinatie met een automaat? Maakt niet uit in welke Volvo...

Mijn broer heeft er eentje in een s40 met 163pk en automaat en die kan je chippen tot meer dan 225 pk en 460 nm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                                Mijn broer heeft er eentje in een s40 met 163pk en automaat en die kan je chippen tot meer dan 225 pk en 460 nm
                                In een S40 lag toch nooit dat 2.4 blok?

Comment

• s40 d5 is een 2.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                                    s40 d5 is een 2.4
                                    Aaah nieuw model S40 bedoel je wss. Sorry...dacht het vorige

Comment

• te gek, ik denk 1ste eigenaar

Comment

Aaah nieuw model S40 bedoel je wss. Sorry...dacht het vorige
                                        alle D5 motoren zijn 2.4D's

om op je vraag te antwoorden: D5 163pk en 185pk rijden geweldig met automaat. Niet sportief maar meer dan vlot genoeg te noemen. Ik vind het heerlijke cruisebakken.

de 130pk versie vond ik wel wat traag.

In 2006 werd de "oude" D5 163pk hernoemd naar de 2.4D en kreeg de D5 een opwaardering naar 185pk.

Nu zitten ze al aan 205pk icm met AWD
                                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                          alle D5 motoren zijn 2.4D's

om op je vraag te antwoorden: D5 163pk en 185pk rijden geweldig met automaat. Niet sportief maar meer dan vlot genoeg te noemen. Ik vind het heerlijke cruisebakken.

de 130pk versie vond ik wel wat traag.

In 2006 werd de "oude" D5 163pk hernoemd naar de 2.4D en kreeg de D5 een opwaardering naar 185pk.

Nu zitten ze al aan 205pk icm met AWD
                                          Dat wist ik ('t was maar om het verschil ik pk's aan te duiden)

Op zich heb ik wel interesse in een S60, V70 of S80 (ja ik weet het, dat zijn bompakarren)
                                          M'n plan is om zowel de Alfa als de BMW te verkopen en dan gewoon 1 degelijke deftige cruiser te kopen met niet te hoge kmstand.

't zou wel een 130pk versie moeten zijn vanwege verzekering. Ik heb nu 136pk in de Alfa....dat was al een gezever om dat te verzekeren Dus een 163pk gaan ze niet aanvaarden.
                                          Uiteraard worden er dan wel extra paarden voorzien

Als ik op de site van PPE zie zijn de waardes na tuning toch niet hetzelfde bij de 130pk en 163pk versie....toch niet exact hetzelfde blok dan?

Comment

Working...
                                          X