Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenKweet het...ik ben maar nen 'eireme sukkeleeeiiir'2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtennog effe doorsparen en ge hebt een dikke stoof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEens kijken wat beschikbaar is van verlagingen...2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenallez man, ge gaat da zalig comfort toch ni doen verdwijnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenSorry dude...ik kan écht niet met zo'n rijhoogte leven2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenTjoener
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenMijn alfa is trouwens zo'n 4cm gezakt....die heeft nog steeds hetzelfde comfort2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIemand al eens gereden met een 2.4d 130/D5 163pk in combinatie met een automaat? Maakt niet uit in welke Volvo...
Wil gewoon eens weten of die boite iets deftig is...
Ik heb er al mee gereden in de S60 en de nieuwe S80; beiden voelden een beetje analoog aan: de automaat neemt wat sportief gevoel weg. Maar dat is voor mij geen probleem.
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenwtf is er gaande op dat dashboard?
Daar moet echt wel de originele volvo radio in en niet die manuele airco...wat een kale boel nu
In zo'n geval ben ik niet fan van kaal
Ze kosten reteveel op internet, en ze moeten in modeljaar overeenkomen met de wagen, anders geraken ze niet geprogrammeerd om te werken. Programmeren, juist, kost ook nog een duit; dus van den eerste keer eentje kiezen met. Of doen zoals ik als je hem bij een dealer koopt in de onderhandelingen laten wisselen.
Alle, de Gio krijgt verstand
(en rookpluimen zijn mogelijk bij die blokjes )__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
bij ACG gent stond een dikke maand geleden een S80 facelift met D5, mooi uitgerust, maar wel al redelijk km. 8 000 euro ofzoiets, zeer weinig geld. Ik vermoed heel sterk dat die al weg zal zijn, in elk geval staat hij niet meer op hun site...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGeachte heer V50,
Vooreerst moet het me van het hart dat uw forumnaam niet blijkt te stroken met de realiteit, immers uw forumfamilienaam refereert naar definitief vervlogen tijden, en als u in uw zucht naar uw eigen als hoogste goed geponeerde waarheden integraal zou willen bevredigen, zou u eigenlijk een naamswijziging moeten aanvragan naar jwxc60.
Aangezien het forumreglement echter geen verplichting stelt aan de overeenstemming van de forumnaam en het wagenpark, is dit echter niet op te leggen, en laat ik - zachtaardig en tolerant als ik ben - de vrije keuze daarin.
Deze vraag dient mijns inziens te worden gecatalogeerd als "belachelijk", al kan ik me daarin terdege vergissen (en ik zie dan ook graag elke bewijsvoering daarvan tegemoet). De paus is een mens, en de mens is per definitie niet onfeilbaar. Een onfeilbare paus is derhalve een contradictio in terminis! Gelieve in de toekomst rekening te willen houden met de universele waarheden.
Bovendien ben ik helemaal de paus niet, noch heb ik een carrière achter de rug als priester of enige andere vorm van geloofsdrager. Ik ben zelfs rabiaat ongelovig, en wens me niet in te laten met godsdiensten.
Het antwoord op uw vraag laat zich dus - voor de goede verstaander - al raden : neen, ik denk niet dat ik een onfeilbare paus ben, aangezien ik vooreerst geen paus ben of wens te zijn, en bovendien als mens per definitie niet onfeilbaar ben.
Het moge u - als Orakel - bevreemden dat er wezens bestaan die niet onfeilbaar zijn, maar bij deze verzoek ik u vriendelijk om dit feit toch in overweging te willen nemen als waarheid, en niet als verzinsel.
Wederom zou men dit als een belachelijke opmerking, of beter gezegd een belachelijke vraag, kunnen typeren. Immers : hoe kan ik weten wat jouw gezin of andere personen in jouw omgeving, jou allemaal naar de kop slingeren? Ik bevind me toch niet bij jou thuis, dus hoe kan ik dan weten wat jij hoort, of wat niet?
Toegegeven, ik winkel bijwijlen wel eens bij Delhaize (hun aanbod verse producten, om maar iets te zeggen, is m.i. onovertroffen, maar laat vooral niet na daar een boompje over op te zetten waarom dat niet zo zou zijn), en ik heb een mooie collectie herbruikbare boodschappentassen, of -zakken zo je wil, van voornoemde winkelketen.
Bij deze wens ik ook enkele regels plaats te maken voor de argumentatie waarom ik een collectie van dergelijke tassen bezit, en me niet beperk tot het bezit van één dergelijke herbruikbare boodschappentas. Refererend naar mijn antwoord op uw vorige vraag (betreffende mijn vermeende eigenschap als onfeilbare hoogste gezagshebber van het katholieke geloof), wens ik u graag opnieuw te attenderen op het feit dat "feilen" ofte falen voorkomt in mijn leven als mens. Eén van de veruiterlijkingen van dit falen, is de periodieke toestand van mindere tegenwoordigheid van geest waarin ik mij kan bevinden ; in mensentaal wordt dat ook wel eens "vergeetachtigheid" genoemd. Het gebeurt dus dat ik, op de dagen waar ik me wens onledig te houden met huishoudelijke taken zoals het doen van inkopen, zonder een in mijn bezit zijnde herbruikbare boodschappentas naar een vestiging van voornoemde winkelketen begeef, en daar bij het afrekenen aan de kassa aan herinnerd word bij het zien van de voorraad nieuwe en nog onverkochte herbruikbare boodschappentassen. Mij nog de ene keer herinnerend waar ik, mijn budget en het milieu indachtig, halsstarrig weigerde om een nieuwe herbruikbare boodschappentas aan te schaffen (ik had er immers al één), en derhalve behoorlijk heb gesukkeld om de toen aangekochte koopwaar in hun geheel en ongeschonden tot aan mijn auto te kunnen dragen, beslis ik op dergelijke momenten om een nieuwe (en dus bijkomende) herbruikbare boodschappentas aan te kopen. Dat leidt ertoe dat ik in een niet nader genoemde lade van één van mijn keukenmeubelen, meerdere herbruikbare boodschappentassen van die ene winkelketen bewaar.
Nu, concreet. Ik heb geenszins de intentie om hier wederom een discussie op poten te zetten betreffende het begrip "premium", aangezien ik in het verleden meermaals heb mogen ondervinden dat dat begrip u aardig kan enerveren, maar ik zou graag voorzichtig willen stellen dat ik Delhaize meer "premium" vind dan bijvoorbeeld (doch géén limitatieve lijst) Aldi, Wibra of Match. Gelieve me te willen verontschuldigen voor het niet ingaan op de redenen waarom ik dat vind, en tevens rekening te willen houden met het feit dat ik naast geen onfeilbare paus ook geen onfeilbare mens ben, en me daarin dus kan vergissen.
Derhalve zou men inderdaad kunnen stellen dat ik, als ik met één van mijn Delhaize-zakken over slraat zou lopen, wel een gevoel van superioriteit zou kunnen cultiveren jegens mensen die b.v. met een zak van de andere voornoemde winkels zouden rondlopen.
Edoch, het gevoel is mij compleet vreemd, aangezien ik ten eerste zelden met zakken van winkels over straat loop (of het moet zijn dat ik iets te vervoeren heb dat makkelijk in dergelijke zak past, maar meestal gebruik ik nog milieuvriendelijker plastic plooibakjes ; het weze opgemerkt dat dergelijk bakje in se niet milieuvriendelijker is dan een herbruikbare plastic tas, maar gezien de hogere graad van hergebruik en de onovertroffen (wederom, het staat u vrij dit onderbouwd te betwisten) veelzijdigheidsgraad kan men aannemen dat de milieubelasting van dergelijk plastic plooibakje behoorlijk laag is in vergelijking met voornoemde herbruikbare plastic draagtassen), en ten tweede heb ik weinig interesse in enige vermeende hogere trede op de sociale plastic-herbruikbare-tassenladder die een Delhaize-tas zou innemen.
Uw mening zou uzelf dus als belachelijk moeten beschouwen, aangezien deze integraal verkeerd blijkt te zijn.
Gezien het bewijs gevoerd in het antwoord op het vorige deel van uw quote, kan zonder omhalen worden gesteld dat uw stelling verkeerd is. Met name : aangezien mij enig superioriteitsgevoel vreemd is aangaande de opgedrukte merknaam op de draagtassen die ik heb en af en toe gebruik, en ik dus geen pretentieuze zak heb, is het inderdaad niks méér, maar zeker wel minder. 'Geen' is minder dan 'iets', wat dus wederom uw stelling als foutief bewijst.
Een doorsnee burger (men neme nota dat ik geen stelling wens in te nemen aangaande de nationaliteit van deze burger, en allerminst wens te alluderen op het al dan niet genieten van het burgerschap ofte het bezitten van geldige papieren ter legitimatie van het zich bevinden op het grondgebied van ons of enig ander land) zou dit, geschaard bij uw andere reeds als foutief bewezen meningen, aardig belachelijk kunnen beginnen vinden. Gelieve nota te willen menen van de voorwaardelijke wijs van vorige zin, hetwelke aanduidt dat ikzelf geen stelling wens in te nemen betreffende een eventuele belachelijkheid van uw stellingen.
Prachtig dat u dermate verschillende onderwerpen in uw post betrekt. Sport is in, en zo ook basketbal.
De tijd dat ik die specifieke sport actief beoefende, ligt al enige tijd achter ons. Maar u raadt correct : gezien ik mijn lichaamslengte van 1 meter 88 centimeter ook al genoot op 14-jarige leeftijd, kon ik tijdens de momenten waarop ik mij onledig hield met het spelen van basketbal, inderdaad de beweging die in basketbaltermen "dunken" wordt genoemd, uitvoeren.
Helaas moet ik u teleurstellen, in die zin dat het nooit mijn bedoeling is geweest om andermans dunk tot mijn eigen dunk te betitelen. Dit zou als belachelijk kunnen worden aangezien, vermits de uitvoerder van de dunk doorgaans zeer duidelijk aanwijsbaar is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een raak schot op een kleiduif nadat twee kleiduifschutters tegelijkertijd op eenzelfde kleiduif mikten en vuurden, en waar het dan met moeite aan te tonen valt wie van beide kleiduifschutters raak schoot, of wie niet (want er dient te worden opgemerkt dat niet alleen één van beide kleiduifschutters raak kan hebben geschoten, maar - alhoewel de kans al kleiner is - beide kleiduifschutters tegelijk raak kunnen hebben geschoten, alsook de - weliswaar zeer minieme - mogelijkheid dat de kleiduif door invloed van een vreemde kracht of actie uiteenspatte, zoals daar zijn derden-kleiduifschutters of plotsklaps zeer geconcetreerde kosmische achtergrondstraling). Ik wenste me toen, ten tijde dat ik nog de basketbalsport beoefende, niet belachelijk te maken op het speelveld door andermans dunk als mijn eigen dunk te betitelen. En mocht ik vandaag nog de basketbalsport beoefenen, dan zou ik dat evenmin als toen willen.
Het spijt me dan ook te moeten meedelen dat uw stelling kant noch wal raakt, en de totaliteit aan flaters die u in uw betoog lijkt te begaan, stilaan belachelijke proporties begint aan te nemen.
De mail met mijn vraag om met een mathematisch sluitende zekerheid antwoord te verschaffen of ik in mijn 33-jarige leven al ooit op iemand heb geürineerd, is inmiddels verzonden naar het NIS. Helaas denk ik dat een antwoord uit zal blijven, gezien het NIS middelen en mensen ontbeert om dergelijke individuele onderzoeken te doen en daarvan statistieken bij te houden. Een andere mogelijkheid zou zijn dat ik middels sociale-contactensites zoals daar zijn Facebook en Netlog, mijn oude studiemakkers, schoolkameraden, klasgenoten, vrienden en vriendinnen van sportclubs, jeugdbewegingen, studentenbewegingen en andere groeperingen of verenigingen waar ik in het verleden lid van ben geweest, interpelleer naar enige dergelijke activiteit van mijnentwege.
Alhoewel ik actief lid geweest ben van twee studentenverenigingen, en ik ook in één van beide verenigingen de studentendoop meemaakte, en op dergelijke het daglicht schuwende vertoningen wel eens in een dronken bui door minder intelligente personen wordt geürineerd op wat in die kringen "schachten" en "porren" worden genoemd, heb ik ook dat niet meegemaakt. En tenslotte kan ikzelf ook nooit in dergelijke omstandigheden anderen hebben beürineerd, vermits ik nooit in een studentendoopcomité heb gezeteld.
Tot bewijs van het tegendeel wens ik dan ook met klem te ontkennen dat ik ooit mijn blaas heb geledigd op enige andere persoon. Derhalve is deze bewering betreffende de afvalstoffenverwijderende menselijke activiteit van het urineren, ongegrond.
Zoals hoger reeds aangehaald, betreft de menselijke natuur een niet onfeilbaar iets. Zwakheden en fouten zijn inherent aan het menselijk bestaan, en zo kan ook de figuurlijke zwakheid van de maag worden getypeerd. Menig mens heeft een zwakke maag, al is de grens waarop een mens overgaat tot walgen, bij iedereen verschillend.
Daaruit kan worden begrepen dat het een auteur onmogelijk is om te schatten welk percentage van zijn lezers bij het lezen van diens typeringen en toespelingen, tot walgen zal overgaan.
Het is perfect mogelijk dat u werd overvallen door walgingen bij het lezen van typeringen en toespelingen gemaakt door mijzelf, en indien dat het geval is, dan kan ik weinig anders dan te vragen of u mij daarvoor wil verontschuldigen.
Er moet echter met aandrang worden gewezen op de onmogelijkheid tot bewijs dat mijn typeringen en toespelingen in rechtstreeks en causaal verband stonden met uw walgingen, en dat ik als auteur van die typeringen en toespelingen dus niet aansprakelijk kan worden gesteld voor eventuele schade aan kledij, meubilair en andere in uw omgevingen bevindende objecten, door het maagzuur of andere lichaamssappen die tijdens die walgingen eventueel zouden zijn opgedoken in welke lichaamsopening dan ook. Zo u van mening bent dat mijn aansprakelijkheid toch is betrokken, verzoek ik u vriendelijk om u te wenden tot mijn rechtsbijstandsverzekeraar, dewelke mijn rechten in deze aantijging zal verdedigen.
Hartelijk dank voor deze niet mis te verstane toelating tot het doen en laten van zaken waar ik me gelukkig door voel. Alhoewel uw toelating dienaangaande niet is vereist, apprecieer ik ten zeerste uw gevoel van betrokkenheid tot mijn geluk, en ik zal proberen niet na te laten deze blijk van sympathie (staat u mij toe een dergelijke veralgemening te maken) te retourneren op latere tijdstippen.
De belofte in voorgaande zin is edoch een middelenverbintenis en geen resultaatsverbintenis, waardoor ik mijn toekomstige rechten volledig wens te vrijwaren ook als de beloofde retournering van sympathie door omstandigheden niet kan plaatsvinden.
Hartelijk dank ook voor de keuzemogelijkheid om mijn geluk na te streven.
Helaas vervallen we wederom in dezelfde typering. Uw stelling is integraal fout, aangezien de door u gebruikte woorden "nog maar eens" aanduiden dat het "tikken" van "duizend regels" reeds in het verleden zou zijn voorgevallen. Alhoewel sommige van mijn vorige schrijfselen op dit medium een behoorlijke lengte omvatten, grenst de graad van waarschijnlijkheid dat deze lijvigheid exact duizend regels bevatte, aan het onwaarschijnlijke. Bovendien kan dergelijke bewering niet mathematisch zeker zijn, omdat het aantal regels waaruit een bepaalde tekst bestaat op dit medium, rechtstreeks afhankelijk is van de resolutie van het beeldscherm waarop dit medium wordt weergegeven, alsook de breedte van het browservenster van het programma waarmee dit medium wordt bekeken.
Daaruit volgt dat, alhoewel uw stelling waar kan zijn als de omstandigheden correct zijn (zoals daar zijn resolutie van het beeldscherm en breedte van het browservenster waarop dit internetforum wordt bekeken), deze stelling, namelijk het gebod dat ik het tikken van duizend regels dien te herhalen, een tijdsgebonden onmogelijkheid bevat aangezien dit in het verleden nog niet is gebeurd.
Bij wijze van afsluiting van dit betoog, wens ik er nog eens op te drukken dat elke stelling, uitspraak of bewering op een internetmedium zoals dit forum, een persoonlijke mening betreft. Dientengevolgde betreft de bedoeling van het iets stellen, uitspreken of beweren nooit het halen van een gelijk, maar het veruiterlijken van een persoonlijke opvatting. Die kan fout zijn, net zo goed als deze juist kan zijn. Vermoedelijk ligt de waarheid van elke stelling, uitspraak of bewering ergens in het midden.
En als 'k 't nu efkens in 't vlaams mag zeggen, zeikstraal : als IK vind dat die zetels niet goed zaten of die kofferklep niet ver genoeg open ging, dan vind ik dat. Mochte nu nog zeggen dat gij dat niét vindt, of een andere mening hebt : mij goed, dat mag. Maar neen : oeioeioei 't is negatief over Volvo, dus we gaan 'es in onze pen kruipen en 'es die stellingen als belachelijk typeren.
Vandaar de gebezigde term zeikstraal. Daarmee wordt - zoals u wellicht wist te achterhalebn - gedoeld op het feit dat, indien stellingen een bepaald kenmerk in zich verenigen (met name er wordt iets geschreven over het merk Volvo b.v., wat u niet zint, los van het feit of het waar is of onwaar, of het terecht zo werd ondervonden door de persoon die dat schreef, of niet, en vooral : rekening houdend dat iedereen verschilt en daarom ook meningen verschillen), u een nimmer aflatende vloed (ofte "straal") aan zeik (ofte "bullshit") uitbraakt, die telkens op hetzelfde neer komt : die persoon denkt iets anders dan jou, en dat is derhalve belachelijk.
Het is inderdaad belachelijk, jwxv60.
Ik wens u een goede slaap toe ; evenwel is mijn dag nog verre van ten einde en wens ik uw mooie wensen voor een deugddoende nachtrust te bewaren tot een later tijdstip (met name het tijdstip waarop ik wel ga slapen), indien toegestaan.
Dat deed deugd.
Doe es iets anders met je leven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenaha, kijk, voor iets meer dan je budget heb je dit
faceliftje
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=161914234
Gio, mag het ook een 2.5D zijn?
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtente gek, ik denk 1ste eigenaar
Enkele jaren later zag ik die helemaal verkommerd en bemost in een weide staan__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKerel
Doe es iets anders met je leven...
moest je die nu echt helemaal opnieuw quoten?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
Zalig! Heb er me ooit bijna zo eentje (wel met het front van voor de facelift) gekocht voor 28 000 BEF, maar 'k mocht niet van m'n ouders.
Enkele jaren later zag ik die helemaal verkommerd en bemost in een weide staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenmerci voor de ervaring met de automaat
Wees gerust...radio moet er ineens inzitten. Gene zever daarmee.AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Eentje met de juiste pk's en een pak opties.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
da's een leukerd!
Heeft zelfs schuifdak en sleurhaak!
Miljaarde, en 100 000 km dan de mijne. 'k Zou ik zelfs geïnteresseerd kunnen zijn
Maar 'k ga nog wat wachten ...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
Comment