Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Gio, mag het ook een 2.5D zijn?

Nope...moet een 2.4 blok zijn...

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    Gio, alstemblieft, met schuifdak en al:

S80 D5

edit: te veel pk

269.000km?
    Heb steeds met kilometerbakken gereden...hoe je het draait of keert, je voelt het gewoon. Dus de volgende wil ik echt onder de 200.000km.

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=160050607

Eentje met de juiste pk's en een pak opties.
    Beetje te saai van looks (geen facelift)
    Voor de rest is die wel perfect...

btw merci voor te zoeken maar ik zeg er al bij dat het niet persé voor deze zomer nog is dat ik iets koop hoor

Comment

• Die automaten hebben geen tipschakeling precies?

Comment

• als je een fa$elift wil, $al je één criterium wat moeten aanpa$$en vree$ ik
        $eker in de V70.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
          als je een fa$elift wil, $al je één criterium wat moeten aanpa$$en vree$ ik
          $eker in de V70.
          Ik weet het

Comment

• alhoewel....facelift S80 D5 automaat voor 9000€ 190.000km

klik

Comment

• Een S80 is interessant: minder gewild wegens geen break. De prijzen van de V70 blijven relatief hoog. Als je een koopje wilt doen zou ik je eerder aanraden naar S60 en S80 te kijken, en dan nog meest van al de S80.

ook weer een vette slee, die S80!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Als ik rond de 10.000€ uitgeef heb ik een exemplaar dat ietsjes boven de 100.000km zit. Lijkt me interessanter dan...

Comment

• Beste Gio,

wij hebben thuis een V70 D5 van 2001, manueel weliswaar...
                  Ik kan je vertellen dat dat echt een super blok is, gaat écht wel vooruit, maakt een redelijk mooie sound voor een diesel, superzuinig en superdegelijk ('t is geen Alfa)
                  Mijn vader verbruikt met die V70 zelden meer dan 5liter/100km. Autostrade aan 120 zit die op 4.5-4.8liter, echt zot

Afgelopen maand hadden we een vervangwagen van de garage, een S60 D5. Zelfde blok, en lager gewicht, trok nog iets harder De S60 patineerde in 2e telkens heel lichtjes --> koppel

Kofferruimte van die S60 is trouwens huge voor een sedan, moest dat een rol spelen in je keuze...

V70 heeft 485l kofferinhoud, S60 heeft 424l(!) zie ik juist
                  Last edited by Greg; 16/07/2009, 11:34.

Comment

• Gio,

Kijk eens bij www.bvcpro.eu, deze wagens zijn ex KBC leasings. Hij heeft momenteel enkele wagens onder de 200 K staan. De wagens zijn vnl. van bj. 2005, en de prijzen zijn echt ongeloofelijk. Een eerlijke kerel hoor. Mijn wagen komt er ook van. Mijn wagens is bvb. altijd onderhouden geweest bij automobilia in Roeselare, door Niskes verhalen, wist ik dat dit een goeie garage is . Hij heeft momenteel een S80 D5 staan van 2005 met tal van opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rudy100 Bekijk Berichten
                      Gio,

Kijk eens bij www.bvcpro.eu, deze wagens zijn ex KBC leasings. Hij heeft momenteel enkele wagens onder de 200 K staan. De wagens zijn vnl. van bj. 2005, en de prijzen zijn echt ongeloofelijk. Een eerlijke kerel hoor. Mijn wagen komt er ook van. Mijn wagens is bvb. altijd onderhouden geweest bij automobilia in Roeselare, door Niskes verhalen, wist ik dat dit een goeie garage is . Hij heeft momenteel een S80 D5 staan van 2005 met tal van opties.
                      Staan knappe wagens tussen! Die S80

Comment

• Eigenlijk vallen 2e hands volvo's echt wel mee kwa prijzen.

Comment

Gio,

... altijd onderhouden geweest bij automobilia in Roeselare, door Niskes verhalen, wist ik dat dit een goeie garage is ....
                          leuk

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Kerel

Doe es iets anders met je leven...
                            Wie ben jij om mij te zeggen wat ik moet doen met m'n leven.

Ik vind zoiets léuk om te typen. Ga jij nog maar wat herexamens blokken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                              Beste Gio,

wij hebben thuis een V70 D5 van 2001, manueel weliswaar...
                              Ik kan je vertellen dat dat echt een super blok is, gaat écht wel vooruit, maakt een redelijk mooie sound voor een diesel, superzuinig en superdegelijk ('t is geen Alfa)
                              Mijn vader verbruikt met die V70 zelden meer dan 5liter/100km. Autostrade aan 120 zit die op 4.5-4.8liter, echt zot

Afgelopen maand hadden we een vervangwagen van de garage, een S60 D5. Zelfde blok, en lager gewicht, trok nog iets harder De S60 patineerde in 2e telkens heel lichtjes --> koppel

Kofferruimte van die S60 is trouwens huge voor een sedan, moest dat een rol spelen in je keuze...

V70 heeft 485l kofferinhoud, S60 heeft 424l(!) zie ik juist
                              Laat maar weten als ik is mag langskomen voor een ritje

Comment

Gio,

Daar staan idd propere exemplaren tussen. Merci voor de link

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                  Laat maar weten als ik is mag langskomen voor een ritje
                                  Ge weet, ik ben veel thuis he

Comment

Ge weet, ik ben veel thuis he
                                    Ah ja die coureurs hebben nogal veel tijd hé

Morgenmiddag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                      Ah ja die coureurs hebben nogal veel tijd hé

Morgenmiddag?

Tis da

Nee, juist morgenmiddag niet... Moet om 12u rond Brussel zijn...
                                      Vanmiddag gaat nog, morgenvoormiddag, morgenavond...

Comment

Tis da

Nee, juist morgenmiddag niet... Moet om 12u rond Brussel zijn...
                                        Vanmiddag gaat nog, morgenvoormiddag, morgenavond...
                                        Gene stress....da komt er nog wel is van...

Comment

• Hey mensen wat vinden we van m'n laatste modificatie?

Prancing moose

Ik vind 't wel wat.

gr,walter

Comment

Working...
                                          X