Oorspronkelijk geplaatst door walter leever
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk vind het wel leuk, tis grappig en dik tegelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn nu iets helemaal anders.
Zijn er al geruchten over een C30 R? Daarmee bedoel ik : Focus RS onderstel en motor, maar in de Volvo C30? Dat zou pas awesome zijn.
En vind het btw ook maar dwaas, dat kleine schermpje bovenop het dashboard. Zoals het bij mij nu is vind ik het oké, niet super, maar te doen. Dat kleine schermpje moesten ze imo meegewerkt hebben in het grote GPS scherm zoals elk merk dat bijna doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter leever Bekijk Berichtengoedenavond iedereen,zal me even voorstellen:walter,wonende in Lommel en al 7 jaar rijdend in 1 en dezelfde wagen....................ja een Volvo.
Om precies te zijn zo'n "cultmobiel"855R,nog altijd zeer tevreden over en zou nog altijd niks anders willen.
Voor de mensen die JcViggen willen spreken,dan moet je gaan naar volvo850forum,daar zit ie regelmatig.Ik zal er eens een foto van bij doen(m'n wagen)ziet er nog redelijk goed
uit voor 13 jaar.onverwoestbaar en tijdloze schoonheid(vind ik)
groeten,walter2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenprachtig ook dat walter van hierboven ook nog de typische interne volvo-benaming 855 gebruikt
Nog zoiets waar de echte liefhabbers zich aan storen(op 't forum)is T5-R en moet dus zijn T-5R(heb ik ook al talloze keren verkeerd gedaan)
Overigens staat er nog wat te gebeuren aan 't "hok":nieuwe voorbumper(VST-exemplaar,lijkt veel op de BTCC bumpers)en een schroefset(FK Konigsport)
gr,walter
Comment
-
T5-R is toch correct?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenT5-R is toch correct?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenpersoonlijk vind ik die sticker opzichtig
maar ieder het zijn
met of zonder prachtkar
wat vind je van z'n draaicirkel ?
Alhoewel(niet helemaal 't zelfde),vroeger thuis hebben we ook een MB 190 gehad,die draaide heel scherp(die wielen vouwden bijna om)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenprachtig ook dat walter van hierboven ook nog de typische interne volvo-benaming 855 gebruikt
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen 240-serie draaide nog korter, je kan het haast niet geloven__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Ik heb zojuist in Volvo-lovers gepost en zoek onbewust naar filmpjes van Volvo
te zalig die reclames
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten1e les, het bovenste filmpje zijn 764-ers, autojunks
te zalig die reclames
Ik vind de S60 wel een van de zaligste Volvo's ooit.
Een rode R
Comment
-
Ga je (Gentse) Volvo C30 zelf ophalen in Zweden
De Nederlandse Volvo-importeur is een campagne begonnen waarbij Nederlandse kopers van een C30 hun auto mogen gaan ophalen bij de fabriek in ... Zweden.
Volvo noemt het de Factory Delivery-actie.
De campagne wordt aangeprezen met wervende slogans als "Haal je nieuwe C30 zelf op in Zweden" en "Ontdek de geboorteplaats van veel Volvo's tijdens de rondleiding door de Torslanda-fabriek".
De voertuigen worden echter gebouwd in Gent, alvorens naar het distributiecentrum in Zweden te worden gestuurd, schrijven L'Echo en De Tijd vandaag.
De ecologische impact van het initiatief is dus op z'n minst opmerkelijk te noemen. (belga/mvdb)
30/07/09 10u55
Comment
Comment