Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
    Ga je (Gentse) Volvo C30 zelf ophalen in Zweden

De Nederlandse Volvo-importeur is een campagne begonnen waarbij Nederlandse kopers van een C30 hun auto mogen gaan ophalen bij de fabriek in ... Zweden.

Volvo noemt het de Factory Delivery-actie.

De campagne wordt aangeprezen met wervende slogans als "Haal je nieuwe C30 zelf op in Zweden" en "Ontdek de geboorteplaats van veel Volvo's tijdens de rondleiding door de Torslanda-fabriek".

De voertuigen worden echter gebouwd in Gent, alvorens naar het distributiecentrum in Zweden te worden gestuurd, schrijven L'Echo en De Tijd vandaag.

De ecologische impact van het initiatief is dus op z'n minst opmerkelijk te noemen. (belga/mvdb)
    30/07/09 10u55

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...n-Zweden.dhtml
    En wij maar DRIVe-modellen kopen...
    Nederlanders ...

Comment

• kent iemand deze Volvovelg, sorry voor de slechte foto, heb 'm ontdekt op een ouwe muismat

zou een 18" velg zijn die in accessoire aangeboden geweest is op de S60, V70 en S80

thanks

Bijgevoegde Bestanden
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Is de velg waarmee de S60 werd voorgesteld.

Comment

• dat lijkt maar 17" te zijn

Comment

• Thetys, 17", my friend

de titties-velg, voor de vrienden
            Last edited by Bompa; 30/07/2009, 17:15.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• 15 and 16 “ rims in 6.5 and 7” widths

* 15" x 6.5" Alloy Wheel Hyper Silver; 15 Spoke 2004 Volvo S60 "Musica"
              * 15" x 6.5" Alloy Wheel Silver; 9 Spoke (01-03) ''Lysithea''
              * 16" x 6.5" Alloy Wheel Silver; 16 Spoke (01-03) ''Andrastea''
              * 16" x 6.5" Alloy Wheel Silver; 7 Spokes 2005 Volvo S60
              * 16" x 6.5" Alloy Wheel Silver; 7 Spoke (01-04) ''Mimas''
              * 16" x 7" Alloy Wheel Hyper Silver; 9 Double Spokes 2004 Volvo S60 "Ursa"
              * 16" x 7" Alloy Wheel Bright Silver; 5 Spoke (02-03) ''Sirius''
              * 16" x 7" Alloy Wheel Silver; 7 Spoke (01-03) ''Metis''

17 and 18” Volvo S60 rims in 7.5 and 8” widths

* 17" x 7.5" Alloy Wheel Silver. Replica; 7 Double Spoke (02-04) ''Amalthea'' OR 17" x 7.5" Alloy Wheel D-CHROME. Replica; in the same design.
              * 17" x 7.5" Alloy Wheel Hyper Silver; 15 Spoke (01-04) ''Tethys''
              * 17" x 7.5" Alloy Wheel Hyper Silver; 7 Spoke (02-04) ''Thor''
              * 18" x 8" Alloy Wheel Hyper Silver; 5 Spoke 2004 Volvo S60 "Pegasus"

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• kut

Comment

• hou die mooie velgen nu toch eens!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• op termijn wil ik toch 18" hoor.. heb hier al mogen horen dat ie NOG beter rijdt op 18"

Comment

• Zo'n S60 blijft toch
                      Ik vind dat geel dus echt knap he
                      @Roger, op een R moeten R-velgen blijven
                      Geef ze anders een donker kleurtje ofzo

Comment

• ik vind dat ook. Niet-R-velgen op een R is precies alsof 't een namaak R is

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Comment

• Comment

• jammer van die velgen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                op termijn wil ik toch 18" hoor.. heb hier al mogen horen dat ie NOG beter rijdt op 18"
                                Pegasus (dezelfde als je nu hebt) bestaat OEM in 18" .

Zie ook http://www.europeantuning.nl/shop_nl.htm (velgen)

Titan Grey zou mooi passen op je S60R.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Zo'n S60 blijft toch
                                  Ik vind dat geel dus echt knap he
                                  @Roger, op een R moeten R-velgen blijven
                                  Geef ze anders een donker kleurtje ofzo
                                  'n Kennis van mijn vader rijdt met zo'n gele rond, en toen die hier thuis eens stond vond ik dat echt op weinig trekken... Op foto's komt dat altijd anders over, maar irl steekt dat vies tegen. Het ziet er nogal flauw uit, afgeschenen precies, en 't is zo net alsof dat een kleur is die in de showroom stond om aandacht te trekken en ze die auto maar voor de helft hebben kunnen verkopen omdat hij zo lelijk is

Comment

• Deze kwam ik in Zuid-Frankrijk tegen

Naar Franse normen puntgave breaks....
                                    Achteraf gezien had ik er beter de mijne ook eens voor geplaatst, zou een mooi triootje geweest zijn, van oud naar minder oud
                                    En de 940 was blijkbaar een van de laatste modeljaren.
                                    De 740 volledig OEM, met originele wieldeksels en alles.

Jammer dat ik de eigenaar niet gezien heb....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• ik trek binnen 2 dagen een puntgave 2-liter break 850

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                        'n Kennis van mijn vader rijdt met zo'n gele rond, en toen die hier thuis eens stond vond ik dat echt op weinig trekken... Op foto's komt dat altijd anders over, maar irl steekt dat vies tegen. Het ziet er nogal flauw uit, afgeschenen precies, en 't is zo net alsof dat een kleur is die in de showroom stond om aandacht te trekken en ze die auto maar voor de helft hebben kunnen verkopen omdat hij zo lelijk is
                                        Ook belachelijk slechte kwaliteit van de lak heb ik gehoord in de fabriek. was een echt zorgenkindje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                          Ja, ik zou het eens IRL moeten zien, maar op foto past het de S60 als gegoten
                                          Zoals dat oranje op een C70

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          Deze kwam ik in Zuid-Frankrijk tegen

Naar Franse normen puntgave breaks....
                                          Achteraf gezien had ik er beter de mijne ook eens voor geplaatst, zou een mooi triootje geweest zijn, van oud naar minder oud
                                          En de 940 was blijkbaar een van de laatste modeljaren.
                                          De 740 volledig OEM, met originele wieldeksels en alles.

Jammer dat ik de eigenaar niet gezien heb....
                                          Leuk! Maar ben je zeker dat die witte pinkers OEM zijn?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          ik trek binnen 2 dagen een puntgave 2-liter break 850
                                          Quoi

Comment

Working...
                                          X