Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Nederlandse Volvo-importeur is een campagne begonnen waarbij Nederlandse kopers van een C30 hun auto mogen gaan ophalen bij de fabriek in ... Zweden.
Volvo noemt het de Factory Delivery-actie.
De campagne wordt aangeprezen met wervende slogans als "Haal je nieuwe C30 zelf op in Zweden" en "Ontdek de geboorteplaats van veel Volvo's tijdens de rondleiding door de Torslanda-fabriek".
De voertuigen worden echter gebouwd in Gent, alvorens naar het distributiecentrum in Zweden te worden gestuurd, schrijven L'Echo en De Tijd vandaag.
De ecologische impact van het initiatief is dus op z'n minst opmerkelijk te noemen. (belga/mvdb)
30/07/09 10u55
Zo'n S60 blijft toch
Ik vind dat geel dus echt knap he
@Roger, op een R moeten R-velgen blijven
Geef ze anders een donker kleurtje ofzo
'n Kennis van mijn vader rijdt met zo'n gele rond, en toen die hier thuis eens stond vond ik dat echt op weinig trekken... Op foto's komt dat altijd anders over, maar irl steekt dat vies tegen. Het ziet er nogal flauw uit, afgeschenen precies, en 't is zo net alsof dat een kleur is die in de showroom stond om aandacht te trekken en ze die auto maar voor de helft hebben kunnen verkopen omdat hij zo lelijk is
Naar Franse normen puntgave breaks....
Achteraf gezien had ik er beter de mijne ook eens voor geplaatst, zou een mooi triootje geweest zijn, van oud naar minder oud
En de 940 was blijkbaar een van de laatste modeljaren.
De 740 volledig OEM, met originele wieldeksels en alles.
'n Kennis van mijn vader rijdt met zo'n gele rond, en toen die hier thuis eens stond vond ik dat echt op weinig trekken... Op foto's komt dat altijd anders over, maar irl steekt dat vies tegen. Het ziet er nogal flauw uit, afgeschenen precies, en 't is zo net alsof dat een kleur is die in de showroom stond om aandacht te trekken en ze die auto maar voor de helft hebben kunnen verkopen omdat hij zo lelijk is
Ook belachelijk slechte kwaliteit van de lak heb ik gehoord in de fabriek. was een echt zorgenkindje.
Ja, ik zou het eens IRL moeten zien, maar op foto past het de S60 als gegoten
Zoals dat oranje op een C70
Naar Franse normen puntgave breaks....
Achteraf gezien had ik er beter de mijne ook eens voor geplaatst, zou een mooi triootje geweest zijn, van oud naar minder oud
En de 940 was blijkbaar een van de laatste modeljaren.
De 740 volledig OEM, met originele wieldeksels en alles.
Jammer dat ik de eigenaar niet gezien heb....
Leuk! Maar ben je zeker dat die witte pinkers OEM zijn?
Comment