Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De 6-bak is er op een bepaald moment gekomen voor alle varianten. Niet op een bepaalde variant.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Serieus?
      Er zijn toch D5's/2.4D's met 6-bak geleverd (Turboman heeft een S60 F2 2.4D met 6-bak)? En is er eigenlijk iemand die chiptuning gaat aangeven bij de verzekering?
      En nog een vraagje: verschilt een S60 hard van een V70 onderhuids (ophanging, stuur?).
      Voor de facelift hadden ze allemaal de 5-bak.
      Op faceliftmodel (2004) eerst enkel een 6-bak op de D5 AWD.
      Vanaf MY 2006 op alle modellen ingevoerd.

De V70 staat op een verkort S80 chassis. Tussen V70 en S60 ben ik niet zeker, maar ik dacht dat die op een identiek onderstel staan.

Comment

En is er eigenlijk iemand die chiptuning gaat aangeven bij de verzekering?
        Ja op zelfs op dit forum zitten er meerdere mensen die het hebben aangegeven.
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Vette C30

Comment

• 262 Bertone

Comment

• Lelijkste sofa's ooit

Comment

• Comment

262 Bertone

Tijdens de 24h van Zolder stond er eentje op de camping, iets verder als ons tentje
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• WTF zalig
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 'k zou toch zwaar panikeren met die vangrail opeens ter hoogte van mijn achterbumper

Comment

• @STRADGE

PRACHTIG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Lelijkste sofa's ooit
                          maar goed zittend, wel nix zijdelinkse steun, maar soit

Comment

• Comment

• wtf
                              en dan nog een caravan erachter hangen

Comment

• Ah ja, als er iemand nog ergens een betaalbaar setje 17" Amalthea of Thor te koop weet staan voor m'n V70 let me know

Comment

• Het schijnt dat in de nieuwe S60 de vijcilinder(roffel)komt te vervallen

Gedaan met het mooie geluid,alles in de naam van downsizing

Even een positieve noot,mijn BTCC(VST) voorbumper is binnen,gaat de R-bumper vervangen.

gr,walter

Comment

• spijtig van die vijfcilinders,niet alleen leuk geluid ook heel degelijke blokken
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Ik hoop nog altijd dat het niet waar is, het zou een groot deel van het Volvo-karakter doen verdwijnen

Comment

• Comment

• S60 T5

Comment

Working...
                                          X