Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
vroeger zei ze altijd dat ze geen 740 of 940 wou, dat zijn oudepetenbakken. Ik kocht een 940 en het was de wagen waar ze 't liefst mee reed
Ze is ook overtuigd van het zitcomfort en de relatief goede kwaliteit...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Haha nice!
Als ze hem zien lachen ze meestal ook wel eens bij mij maar als er gereden moet worden willen ze wel mee in de Volvo, volgend weekend weekendje Duitsland met wat vrienden en vriendinnen, dan is hij plots wel in trek (mja 300km in een VW Corrado is misschien ook niet zo comfortabel )
Comment
-
ik kon zaterdag zo mee met iemand, 't was een uurtje door en een uurtje terug. Kerel heeft een Zafira, maar ik wou zelf rijden
En bovendien drink ik niet, hij wel, dus kwam goed uit.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
heb vandaag aan de mechanieker in de garage eens gevraagd of hij al gehoord had van de 2.0D 5-cil. Hij was redelijk verwonderd.
Daarmee weten we nog niks meer jammer genoeg....
Aan de verkoper heb ik het niet gevraagd, had andere vragen voor hem.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenheb vandaag aan de mechanieker in de garage eens gevraagd of hij al gehoord had van de 2.0D 5-cil. Hij was redelijk verwonderd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHet zou anders een prachtig duo zijn
Ik heb nog een zwarte V70 classic naast onze V70 gehad, was ook een mooi duo, heb die toen weggedaan omdat ik op dat moment geen tweede wagen nodig had. Stond wel prachtig op de oprit, maar daarvoor moesten ze niet echt dienen
Nu bestaat er een klein kansje dat we de 460 vervangen door .... een andere 460Last edited by Bompa; 01/02/2010, 14:58.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenGeen geld eigenlijk he
Maar is het nu benzine of diesel? Prijs en benaming wijst op 2.4T, brandstof wijst op 2.4D
Ik laat het weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenthx!
volgens mij is het een diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten"brandstof: diesel" ruikt naar mazout volgens mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenIk heb nog een zwarte V70 classic naast onze V70 gehad, was ook een mooi duo, heb die toen weggedaan omdat ik op dat moment geen tweede wagen nodig had. Stond wel prachtig op de oprit, maar daarvoor moesten ze niet echt dienen
Nu bestaat er een klein kansje dat we de 460 vervangen door .... een andere 460
Ik wist niet dat de classic weg was eigenlijk
Groot verschil tussen beiden?
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtendiesel dus toch. ik denk wel slechts de 126pk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtendiesel dus toch. ik denk wel slechts de 126pk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDat was nog eens een prachtig duo se
Ik wist niet dat de classic weg was eigenlijk
Groot verschil tussen beiden?
De classic zou meer iets voor jou geweest zijn
En de roffel van de 5 cilinders was ook beter hoorbaar...
Hoewel ze beiden 140 pk hebben, was de classic iets sneller aanvoelend...
Maar de vering en de zetels zijn in de V70 II dan weer nog een stukje comfortabeler, ook al was de classic beter dan een S40/V40 op dat gebied.
Daarnet eens geïnformeerd voor volgende als vervanging voor onze 460:
Al 8 geïnteresseerden
Ik mocht als 9e aanschuiven op z'n lijstje. Maar aangezien hij ook roest had aan de wielbogen, denk ik dat ik het zo ga laten (de enige reden waarom we de onze zouden inwisselen). Ook al vind ik deze vele malen mooier dan de onze en is 't een diesel. Dat laatste is echter van weinig belang voor < 10 000 km / j
prachtige velgen__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/241...de_zetels.html
http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/240..._Momentum.html
http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/240..._0_diesel.html
Voorlopig ben ik tevreden met de karren die hier staan maar binnen 'n jaartje of 2 wil'k er zelf eentje aanschaffen. Men pa wilt echter niet dat'k een 'grote' wagen koop, liever 'n kleinere alle Ford Focus/Ford Fiesta S(T).
Comment
Comment