Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
    http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/241...de_zetels.html

http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/240..._Momentum.html

http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/240..._0_diesel.html

Voorlopig ben ik tevreden met de karren die hier staan maar binnen 'n jaartje of 2 wil'k er zelf eentje aanschaffen. Men pa wilt echter niet dat'k een 'grote' wagen koop, liever 'n kleinere alle Ford Focus/Ford Fiesta S(T).
    Heb je hem al eens gevraagd "Waarom"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
      Heb je hem al eens gevraagd "Waarom"?
      Is volgens hem niks voor 'jonge' mensen. Ik voel me veiliger in 'n grote wagen, en meer comfort imho.

Comment

Is volgens hem niks voor 'jonge' mensen. Ik voel me veiliger in 'n grote wagen, en meer comfort imho.
        In zoverre grote wagens lomper zijn en zwaardere motoren hebben en met enige goede wil "ervaringsgerichter" zijn zijn er nog die zo denken.
        Maar een goeie ouwe logge volvo spoort niet aan tot onveiligheid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
          In zoverre grote wagens lomper zijn en zwaardere motoren hebben en met enige goede wil "ervaringsgerichter" zijn zijn er nog die zo denken.
          Maar een goeie ouwe logge volvo spoort niet aan tot onveiligheid...
          Ik heb ook liever een "echte" auto rond me, maar ik ervaar wel dat door het grote veiligheidsgevoel, je gemakkelijker te snel gaat rijden, ook door het ontbreken van snelheidsgevoel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Ik heb ook liever een "echte" auto rond me, maar ik ervaar wel dat door het grote veiligheidsgevoel, je gemakkelijker te snel gaat rijden, ook door het ontbreken van snelheidsgevoel.
            Dat kan ik beamen. Gelukkig is er zoiets als CC en gezond verstand.

Ik betrap er me tegenwoordig op dat'k constant naar Volvo's zit te staren.

Comment

• da's een goed begin

Als je eens op fora leest, of eigenaars hoort, merk je dikwijls 't zelfde op: een V70 en S80 stralen rust uit binnenin. Ze doen je sowieso relaxed rijden. Vraag me niet waarom, maar ik heb dat ook....

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                da's een goed begin

Als je eens op fora leest, of eigenaars hoort, merk je dikwijls 't zelfde op: een V70 en S80 stralen rust uit binnenin. Ze doen je sowieso relaxed rijden. Vraag me niet waarom, maar ik heb dat ook....
                Dat vind ik er dan weer net over (voor mezelf dan), die zijn iets 'te' groot.

Comment

• Koop een C70 he.
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Koop een C70 he.
                    Pfoe, S40 ftw!

Comment

• Is er al nieuws rond de s40 en v50, de huidige modellen zijn er nu toch al 6 jaar. Tijd voor iets nieuws me dunkt.

Comment

• S60 is zalige kar voor d etwijfelaars. Net kloek genoeg, maar geen reuzen UFO. En op en top Volvo. En misschien kan je je pa overtuigen dat ie niet "groot" is.

Comment

• en nog een van de laatste real stuff Volvo's
                          Samen met de V70 II en de S80 I

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Dat vind ik er dan weer net over (voor mezelf dan), die zijn iets 'te' groot.
                            Uiteindelijk is een V70n minder lang en platter dan de huidige Audi A4 Avant als ik me niet vergis, dus hoe groot ze ook lijken, het valt nog wel mee en eens je eraan went is het echt aangenaam rijden.
                            Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                            S60 is zalige kar voor d etwijfelaars. Net kloek genoeg, maar geen reuzen UFO. En op en top Volvo. En misschien kan je je pa overtuigen dat ie niet "groot" is.
                            De lekkerste Volvo tot hiertoe imo.

Ik vind de nieuwste generatie Volvo's precies wat kaal binnenin, de gezelligheid is er wat uit vind ik.

Comment

• V70 III is 4823 mm
                              A4n is 4703 mm

+12 cm dus.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• een volvo is nooit gezellig geweest binnenin
                                maar ik heb hen dat ook nooit kwalijk genomen

kwaliteit ligt elders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  V70 III is 4823 mm
                                  A4n is 4703 mm

+12 cm dus.
                                  Ik bedoelde de V70 II, "onze" generatie dus, die is "maar" 4710mm lang, maar je hebt toch gelijk want de A4 is nog een beetje korter ik weet niet waar ik dat dan haal, maar het scheelt niet veel hé
                                  Last edited by stradge; 04/02/2010, 22:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    een volvo is nooit gezellig geweest binnenin
                                    maar ik heb hen dat ook nooit kwalijk genomen

kwaliteit ligt elders
                                    Dan moeten wij 's nachts eens een toereke doen

Comment

• haha juist.
                                      Een echte cockpit. Met de co van cocoon

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• inderdaad, dat dash omhelst je precies ofzo en al die knopjes
                                        Als je eens op de passagierszetel gaat zitten valt het op wat een imposante cockpit het eigenlijk is.

Comment

• ok, morgen cruise op en eens rechts gaan zitten

Ik heb er zelfs nog wat blink blink lampkes schermpkes toegevoegd
                                          Ga van 't weekend eens foto's trekken, de cockpit is compeet nu.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X