Oorspronkelijk geplaatst door TDJ
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenHeb je hem al eens gevraagd "Waarom"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenIs volgens hem niks voor 'jonge' mensen. Ik voel me veiliger in 'n grote wagen, en meer comfort imho.
Maar een goeie ouwe logge volvo spoort niet aan tot onveiligheid...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenIn zoverre grote wagens lomper zijn en zwaardere motoren hebben en met enige goede wil "ervaringsgerichter" zijn zijn er nog die zo denken.
Maar een goeie ouwe logge volvo spoort niet aan tot onveiligheid...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk heb ook liever een "echte" auto rond me, maar ik ervaar wel dat door het grote veiligheidsgevoel, je gemakkelijker te snel gaat rijden, ook door het ontbreken van snelheidsgevoel.
Ik betrap er me tegenwoordig op dat'k constant naar Volvo's zit te staren.
Comment
-
da's een goed begin
Als je eens op fora leest, of eigenaars hoort, merk je dikwijls 't zelfde op: een V70 en S80 stralen rust uit binnenin. Ze doen je sowieso relaxed rijden. Vraag me niet waarom, maar ik heb dat ook....__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenda's een goed begin
Als je eens op fora leest, of eigenaars hoort, merk je dikwijls 't zelfde op: een V70 en S80 stralen rust uit binnenin. Ze doen je sowieso relaxed rijden. Vraag me niet waarom, maar ik heb dat ook....
Comment
-
Koop een C70 he.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenDat vind ik er dan weer net over (voor mezelf dan), die zijn iets 'te' groot.
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenS60 is zalige kar voor d etwijfelaars. Net kloek genoeg, maar geen reuzen UFO. En op en top Volvo. En misschien kan je je pa overtuigen dat ie niet "groot" is.
Ik vind de nieuwste generatie Volvo's precies wat kaal binnenin, de gezelligheid is er wat uit vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenV70 III is 4823 mm
A4n is 4703 mm
+12 cm dus.Last edited by stradge; 04/02/2010, 22:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen volvo is nooit gezellig geweest binnenin
maar ik heb hen dat ook nooit kwalijk genomen
kwaliteit ligt elders
Comment
-
ok, morgen cruise op en eens rechts gaan zitten
Ik heb er zelfs nog wat blink blink lampkes schermpkes toegevoegd
Ga van 't weekend eens foto's trekken, de cockpit is compeet nu.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment