Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nice, ben benieuwd
    knopkes en lampkes

Comment

• Moet voor m'n werk een V50 samenstellen, maar twijfel nog aan de velg.

Het zal een Maple Red worden, topline & motion pack. Binnenkleur zwart leder.

Een 17" velg mocht ik jammergenoeg niet nemen, dus het wordt 16".

Twijfel met Cordelia en Ceryx.

Ceryx:

Cordelia:

Wat vinden jullie?
      nls2000

Comment

• Ceryx zou ik nemen, die lijken nog iets groter imo. Kan het trouwens zijn dat je me overlaatst de sleutels van m'n V70 overhandigd hebt bij Vermant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Ceryx zou ik nemen, die lijken nog iets groter imo. Kan het trouwens zijn dat je me overlaatst de sleutels van m'n V70 overhandigd hebt bij Vermant?
          Dat kan zeker. Voor een nieuwe wagen?

Als je 't van een jonge kerel hebt gekregen, dan is de kans heel groot
          nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
            Dat kan zeker. Voor een nieuwe wagen?

Als je 't van een jonge kerel hebt gekregen, dan is de kans heel groot
            Het contactslot was kapot en ik had hem bij Vermant binnen gedaan, ik ben hem dan op een avond komen halen en er was inderdaad een jonge kerel die me de sleutels en nog wat info gaf, "die jonge kerel" kwam mij bekend voor maar m'n frank viel niet meteen (had u al eens aan de Nürburgring ontmoet).

Comment

• ceryx iets meer volvo
              cordelia iets mooier.
              break = zo veel mogelijk spaken.

Comment

Het contactslot was kapot en ik had hem bij Vermant binnen gedaan, ik ben hem dan op een avond komen halen en er was inderdaad een jonge kerel die me de sleutels en nog wat info gaf, "die jonge kerel" kwam mij bekend voor maar m'n frank viel niet meteen (had u al eens aan de Nürburgring ontmoet).
                Ah tuurlijk dat, ik heb u inderdaad ontmoet op de Ring. Heb u dan ook niet herkend, my apologies! In 't vervolg zeker ff vermelden

Als het later op de avond was, dan is de kans inderdaad groot omdat dan de receptie gesloten is.

Tot de volgende keer dan
                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                  Ah tuurlijk dat, ik heb u inderdaad ontmoet op de Ring. Heb u dan ook niet herkend, my apologies! In 't vervolg zeker ff vermelden

Als het later op de avond was, dan is de kans inderdaad groot omdat dan de receptie gesloten is.

Tot de volgende keer dan
                  Ik had u ook niet meteen herkend hoor (en ik heb u zelfs op Facebook blijkbaar ), het was pas daarna dat ik door had vanwaar ik u kende. Als ik u nog eens tegenkom zeg ik iets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                    heb vandaag aan de mechanieker in de garage eens gevraagd of hij al gehoord had van de 2.0D 5-cil. Hij was redelijk verwonderd.
                    Daarmee weten we nog niks meer jammer genoeg....
                    Aan de verkoper heb ik het niet gevraagd, had andere vragen voor hem.
                    Heb je mijn auto daar niet zien staan?
                    1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• Zo spijtig dat de huidige Volvo's geen RWD meer hebben
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volvolover Bekijk Berichten
                        Heb je mijn auto daar niet zien staan?
                        GVD ja! Was dat de jouwe
                        Ik zei nog tegen den technieker "die ziet er ook nog goed bewaard uit, allee, van hieruit he".
                        Ik zag dat het geen diesel was aan de lambda vooraan. En zag een mooi rode lak overwegend, ipv roze.

Wat scheelt eraan, en hoe ben je daar verzeild geraakt?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                          ceryx iets meer volvo
                          cordelia iets mooier.
                          break = zo veel mogelijk spaken.
                          Ik deel uw mening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                            Ik deel uw mening
                            idd ben het ook eens met Steben,

@ Niels, waarom geen zwarte, ik heb een grijze, wel makkelijk maar een zwarte is dubbel zo knap!!
                            MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

ok, morgen cruise op en eens rechts gaan zitten

Ik heb er zelfs nog wat blink blink lampkes schermpkes toegevoegd
                              Ga van 't weekend eens foto's trekken, de cockpit is compeet nu.
                              Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Nice, ben benieuwd
                              knopkes en lampkes

Ne foto in den klaren volgt nog
                              Zoek maar al ...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Zalig toch
                                Mooi vastgelegd ook, tis niet gemakkelijk heb ik al gemerkt. Ik wil u tellers

Comment

• Niet makkelijk idd, kleur krijg ik nooit goed

waarom wil je mijn tellers? Die zijn toch zoals de jouwe?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Dat groen in combinatie met rode wijzers blijf ik echt geweldig vinden... Net als dat mannetje @ de middenconsole . Kheb btw gezien dat Peugeot dat ook heeft in hun nieuwere modellen??

Comment

Niet makkelijk idd, kleur krijg ik nooit goed

waarom wil je mijn tellers? Die zijn toch zoals de jouwe?
                                      Nee ze zijn iets anders, ik heb chromen ringen en ik heb de indruk dat het lettertype wat anders is ofzo, veel scheelt het niet maar ik vind die van u toch nog iets mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                        Dat groen in combinatie met rode wijzers blijf ik echt geweldig vinden... Net als dat mannetje @ de middenconsole . Kheb btw gezien dat Peugeot dat ook heeft in hun nieuwere modellen??
                                        ja, ik weet nog dat ik bij de voorstelling van de S80 in 1999 dat mannetje zag. Ik was er weg van
                                        Sindsdien heb ik een gloeiende hekel aan S80's, S60's, V70's met manuele airco
                                        Ze bestaan, maar zijn gelukkig zeldzaam. Zelfs een XC90 heb ik al met manuele airco dus zonder mannetje gezien.

Op de foto is het nogal wit-achtig, dat groen krijg ik maar niet vastgelegd met m'n fototoestel....
                                        Last edited by Bompa; 11/02/2010, 23:57.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Nee ze zijn iets anders, ik heb chromen ringen en ik heb de indruk dat het lettertype wat anders is ofzo, veel scheelt het niet maar ik vind die van u toch nog iets mooier
                                          de tussenstreepjes zijn fijner bij mij; maar het lettertype is identiek hoor.
                                          En die chromen ringen zijn zo hard gewild bij sommigen, vreemd genoeg

Maar als jij de mijne liever ziet, ik heb me laten vertellen dat die moeilijk om te wisselen zijn, wisselen we de hele wagen?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X