Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jep, dwarsgeplaatst (is een yamaha blok). Hier een foto van de onze. Kan zijn trouwens dat hij gisteren in Vosselaar stond.

Last edited by ; 02/06/2006, 14:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
      Gisteren een XC90 V8 op het pleintje in Vosselaar.

Best wel bijzonder... Heeft die geen dwarsgeplaatste V8?
      idd, het verschil in prijs met de oude T6 was nogal groot, daarom dat die hier niet veel verkocht wordt/werd (als ze al een benzine kochten )
      Het zou voor de hand liggen dat Volvo voor een topmotor in de XC90 een dikke V8 uit het schap van moederconcern Ford zou trekken. Maar Volvo zocht een compacte motor die aan strenge veiligheidseisen kon voldoen. Dus werd het de Yamaha. Doordat de motor dwars voorin kan worden geplaatst, is de motorruimte beter in staat botskrachten te absorberen. En dat is voor een merk als Volvo natuurlijk van doorslaggevend belang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept
        Jep, dwarsgeplaatst (is een yamaha blok). Hier een foto van de onze. Kan zijn trouwens dat hij gisteren in Vosselaar stond.

Verdekke, twas diene!!

Van uit de buurt?
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Nee vosselaar is niet echt in de buurt voor mij. Dikke 20-25 minuten rijden.

Comment

• de gedowntunede 2.4i van de S40 sucks

Comment

• 480's heb ik altijd coole bakken gevonden.

Ook leuk:

244 met 5 liter Camaro V8.

Comment

• Wij hebben nog 2 480's turbo gehad ... de eerste was perte totale omdat een motorrijder 's nachts een rood stoplicht negeerde. Auto is in twee stukken gebroken geweest, gelukkig had mijn vader toen niks.

Een paar maand later werd die wagen trouwens verkocht, als "jonge occasie" bij een erkend Volvo-dealer.
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                  244 met 5 liter Camaro V8.
                  cool
                  moet wel glijden als een botte schaats

Comment

• Ik ben op zoek naar foto's van een V70 met een inscription interieur Toscana Tan OffBlack interieur.

Wie kan mij helpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro
                      Ik ben op zoek naar foto's van een V70 met een inscription interieur Toscana Tan OffBlack interieur.

Wie kan mij helpen?

voor andere foto's kunt ge zoeken op www.swedespeed.com, daar vindt ge meestal veel over volvo's int algemeen

Comment

• Mijn vader zijn V50 is ondertussen gearriveerd ook al een kort ritje mee gemaakt

Zal hier binnenkort eens foto's laten zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso

voor andere foto's kunt ge zoeken op www.swedespeed.com, daar vindt ge meestal veel over volvo's int algemeen
                          Dank je, maar die foto is ongeveer hetzelfde als in de brochure en website van Volvo. Ik doelde meer op andere foto's van dat interieur, maar dan vanuit andere ooghoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro
                            Dank je, maar die foto is ongeveer hetzelfde als in de brochure en website van Volvo. Ik doelde meer op andere foto's van dat interieur, maar dan vanuit andere ooghoeken
                            andere foto's zijn moeilijk te vinden, is nog niet zolang op de markt

Comment

• Beste Volvo-lovers, rabbit gaat een gewaagde uitspraak doen

Ik heb gisteren zo een C70 gezien en kvond zijn kont BANGELIJK

De voorkant is ja die van de S4O en dat bevalt met iets minder.

Volvo is zwaar op de goeie weg, met de nieuwe S80 en die C70.

Als ze zo blijven voort doen, gaan ze in de toekomst mss nog een wagen aan me verkopen.

Echt knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

Als ze zo blijven voort doen, gaan ze in de toekomst mss nog een wagen aan me verkopen.

Echt knap!
                                En dan heb je er nog niet mee gereden.
                                Ik heb geen plaats voor 2 auto's want anders kon er wel een C70 bij...

Maar mijn droom is nog om ooit deze Volvo P1800 ergens op de kop te kunnen tikken en te rijden (en er plaats voor te hebben om hem te parkeren).

Comment

• De C70 is zalig, maar weegt 300 kg meer dan de berline, asjeblieft zeg...

Zo'n P1800 pas nog gezien, maar dan wel de shooting break. Flip Kowlier heeft 'n witte

Erg mooi ook!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Iemand foto's van een v50 in electric silver?
                                    Liefst met deze velgen:
                                    Last edited by ; 20/01/2008, 11:30.
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                        Snel!
                                        Thx alvast!
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X