Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Yep je hebt gelijk, vind dat chroom wel lelijk eigenlijk, meegespoten in kleur is imo knapper!

Comment

• vroeger vond ik het de max, nu is het leuk omdat ik weet dat er een super uitrusting achter huist, maar mooi ... 't zou moeten doorlopen opzij daarvoor.

Zie net in m'n brochure dat de D5 (185pk) de geartronic 6-traps is, en bij de 2.4D (126/140pk) 5-traps.
      Iemand ervaring met de 6-traps?

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Volgens mij is de geartronic 2.4D (als we praten over de versies onder de 163PK) er enkel in EURO3 versie met 5-traps en 130PK. De 126PK is een EURO4 motor, enkel verkrijgbaar in handbak. 140PK 2.4D bestaat niet, 2,4 naft met 140PK wel.

Comment

• ik bedoelde 2.4D 163pk / 126 pk, sorry.

Och, en ik ga helemaal de mist in ...

Zo lees ik nu (met wat meer aandacht want de kids in bed )

D5 - 185pk
          - Euro4 met partikelfilter; man 6-bak of geartronic zestraps

2.4D - 163pk
          - partikelfilter; man 6-bak of 6-traps

2.4D - 126pk
          - partikelfilter; alleen manueel (geen aantal versnellingen opgegeven)

De vijftraps zat in het volgende kolommetje, bij de 140pk, maar dat is idd de 2.4 benzine (ook verkrijgbaar met 5-traps)
          excuses, ge hebt gelijk
          Last edited by Bompa; 20/03/2010, 00:00.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• edit: never mind
            Last edited by Bompa; 20/03/2010, 17:43.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              @izzy: geen idee, alleen weet ik dat de ongechipte in de XC90 heel betrouwbaar zijn.
              M'n vader heeft vorige maand zijn 'betrouwbare' ongechipte XC 90 wel gewoon bij de garage achtergelaten. Inderdaad, het enige wat (op 150 000 km) nog niet kapot was was de motor Verder zowat alle sensoren te vervangen, problemen met reeds vernieuwde stuurhuis, turbo,.....

Hopelijk is dit een uitzondering, maar spreek in de buurt van m'n vader het woord degelijk en XC 90 niet te snel in dezelfde zin uit

Hij is overgestapt op audi, op zoek naar hopelijk wat meer geluk.
              saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
              saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
              saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
              saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
              saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
              renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
              Porsche 993 (1994)

Comment

• De optionele 17" Scotia velgen van Volvo (gepolierde versie) na één jaar. (wekelijks met water gewassen, geen producten, schuursponsjes, ...)

Foto's zijn van dik 1 maand geleden, ondertussen zijn de plekken zo groot als muntstukken van 10 eurocent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                  De optionele 17" Scotia velgen van Volvo (gepolierde versie) na één jaar. (wekelijks met water gewassen, geen producten, schuursponsjes, ...)

Foto's zijn van dik 1 maand geleden, ondertussen zijn de plekken zo groot als muntstukken van 10 eurocent.
                  Een poging wagen en in garantie nieuwe vragen? Dit is geen borduurschade ofzo he. Gewoon slechte kwaliteit.

Comment

• Wtf, belachelijk vet

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hey volvo lovers,

Een vraagje, bestaat een S60 ook in een R design pack, of is dit nooit een optie geweest op dit model?

De S60 R, welke verschillen zijn er tussen een normale? Bestaat de mogelijkheid om achteraf (occasie) de optische R-zaken erop te plaatsen?

Thanks!

Comment

• sommige dingen kan je achteraf plaatsen (spoiler, velgen uiteraard, eventueel ook de dubbele uitlaat, verlaagde vering, ...)
                        andere zijn dan weer iets minder evident: de blauwe wijzerplaten, de gehele voorbouw, de diffusor achteraan...

Maar deze stukken zijn bijzonder gewild en prijzig in occasie. 't Is nu ook niet dat het aanbod zo groot is, een R werd weinig verkocht.

Ik denk niet dat in de S60 een R-pack bestaan heeft.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommeh Bekijk Berichten
                          Hey volvo lovers,

Een vraagje, bestaat een S60 ook in een R design pack, of is dit nooit een optie geweest op dit model?

De S60 R, welke verschillen zijn er tussen een normale? Bestaat de mogelijkheid om achteraf (occasie) de optische R-zaken erop te plaatsen?

Thanks!
                          Jazeker, de r-design bumpers in oem(-look) kan je kopen, ik zoek ff de link voor je.

Comment

• Voilà: http://actuning.nl/catalog/product_i...roducts_id=792

Comment

• S60, met 'bodykit' (op de Volvo site http://www.volvocars.com/nl-be/sales...arlocator.aspx)

Staat ook hier
                              Wil je een nieuwe of tweedehands auto kopen? Kies uit 40.000 wagens diegene die helemaal bij jou past. Ontdek hier het grootste aanbod van België.

of hier http://www.okkazienet.be/volvo-de-sm...152823,nl.html

Ik ben niet 100% zeker, maar ik dacht dat die auto ooit nieuw in de showroom heeft gestaan bij die garage. Of de kit origineel Volvo is of nageplaatst door de dealer, is ook niet zeker.

Comment

Hey volvo lovers,

Thanks!
                                Een S60R in't verschiet? . Mooie keuze alvast.. bolt erg lekker en die ronk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                  Wtf, belachelijk vet

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Idd echt vét. Vetste dieselgeluid ooit... jammer dat die uitlaatpijpen zo belachelijk zijn of 't zat er bij mij al onder . Maar moet zeggen dat elke D5 standaard zo al klinkt, al is het te gedempt om het buitenaf goed te horen

Comment

Hey volvo lovers,

Thanks!
                                    Zo een R is als een bmw M he, dus ook andere motor en ophanging. R desing packs zijn zoals de M-packs, vooral optische opsmuk en misschien andere vering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
                                      M'n vader heeft vorige maand zijn 'betrouwbare' ongechipte XC 90 wel gewoon bij de garage achtergelaten. Inderdaad, het enige wat (op 150 000 km) nog niet kapot was was de motor Verder zowat alle sensoren te vervangen, problemen met reeds vernieuwde stuurhuis, turbo,.....

Hopelijk is dit een uitzondering, maar spreek in de buurt van m'n vader het woord degelijk en XC 90 niet te snel in dezelfde zin uit

Hij is overgestapt op audi, op zoek naar hopelijk wat meer geluk.
                                      zo een ding rijdt ook echt niet goed vind ik. Hangt erg veel over in een bocht, misschien iets wat tegenvalt als ge uit een q7 komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                        Jazeker, de r-design bumpers in oem(-look) kan je kopen, ik zoek ff de link voor je.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
                                        S60, met 'bodykit' (op de Volvo site http://www.volvocars.com/nl-be/sales...arlocator.aspx)

Staat ook hier
                                        Wil je een nieuwe of tweedehands auto kopen? Kies uit 40.000 wagens diegene die helemaal bij jou past. Ontdek hier het grootste aanbod van België.

of hier http://www.okkazienet.be/volvo-de-sm...152823,nl.html

Ik ben niet 100% zeker, maar ik dacht dat die auto ooit nieuw in de showroom heeft gestaan bij die garage. Of de kit origineel Volvo is of nageplaatst door de dealer, is ook niet zeker.

dit zijn stuk voor stuk "tuning"-bumpers die in de verste verte niet lijken op een R-bumper!

Origineel R:

die uit vorig voorbeeld:

Bovenstaande heeft zelfs niet eens een R-rooster. Een R-rooster is met diepe zilverkleurige rand, het rooster van die S60 hier lijkt op dat van een XC70.
                                        De roosters zijn bovendien niet zonder meer uitwisselbaar.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik had ook al gezien dat een S60R andere bumpers had, maar toch denk ik dat die andere bumper ook OEM is, maar gewoon misschien een ander pakket ofzo ?

Comment

Working...
                                          X