Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

dat laatste had ik wel redelijk snel door bij m'n eerste Volvo
    Het duurde maar 2 dagen ofzoiets hoor
    Ruitenwissers ook zoiets, ik snapte geen snars van de logica ervan, ze wisten altijd op een andere snelheid precies terwijl ik bijna niet aan die stengel was geweest, tot ik enkele maanden later plots doorhad dat ik een regensensor had

Comment

• handleiding lezen

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

efkes op één van de bedieningsknoppen van de RTI drukken (achterkant van 't stuur rechts?)

(heb bij de mijne ook zitten knoeien in 't begin; gps gleed weg in dashboard, door in 't menu op afsluiten te selecteren, maar eens die weg is, zie je geen menu meer natuurlijk )
        Ah, wat is RTI trouwens?

Heb trouwens de handleiding es vlug gelezen en heb er niets van gevonden, zelf in 't boekje van de navi zelf in de eerste bladzijden stond er zelf niet hoe je dit fucking spel omhoog kreeg.

Soit, hier wat gsmfoto's (zonder opengeklapt scherm )

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Partyknop!!

FEEST

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              Ah, wat is RTI trouwens?

Heb trouwens de handleiding es vlug gelezen en heb er niets van gevonden, zelf in 't boekje van de navi zelf in de eerste bladzijden stond er zelf niet hoe je dit fucking spel omhoog kreeg.

Soit, hier wat gsmfoto's (zonder opengeklapt scherm )
              RTI = road&traffic information, jouw gps met tmc dus

zitten er geen knopjes achter 't stuur rechts? Een enter en een back en een cursorknopje?
              Bij de V70 wel, op een van deze drukken en 't spel komt omhoog.

Mooie V50 trouwens! Een van de weinige combinaties bij Volvo waar het hout niet echt lelijk is tov de rest vind ik. Ik vind het zelfs super (dat multiplex-beuk-gedoe)

Jammer van de ballonbandjes, maar beter de business-line-velgen dan schijfjes uiteraard.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• je zet de airco trouwens best altijd op auto, kan je genieten van de interior air quality system (sluit luchtkleppen af bij gedetecteerde vervuiling buiten en bij het achteruitrijden zodat geen uitlaatgassen binnenkomen), en zo krijg je op termijn geen bacteriën in het systeem (dus stank).

Wat doet die drive-knop eigenlijk?
                Mazouttoevoer afsluiten?
                De eerste drive's hadden dat niet.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Echt een knappe V50, zelfs met die kleine velgjes
                  Hoe rijdt dat?

Comment

je zet de airco trouwens best altijd op auto, kan je genieten van de interior air quality system (sluit luchtkleppen af bij gedetecteerde vervuiling buiten en bij het achteruitrijden zodat geen uitlaatgassen binnenkomen), en zo krijg je op termijn geen bacteriën in het systeem (dus stank).
                    Oeps, nooit bij stilgestaan, de mijne staat bijna altijd uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Hoe rijdt dat?
                      Slecht!

Neen, heb er nog niet echt uitgebreid mee kunnen rijden, eerste indrukken zijn normaal: ecomotor eenmaal ie opgewarmd is continu platstampen.

Comment

Jammer van de ballonbandjes, maar beter de business-line-velgen dan schijfjes uiteraard.
                        Idd, was ik blij dat we ook geen zo'n ecovelgen hadden, want die zijn écht schijtelelijk.

To do:
                        - 1.6D en DRIVe badges ervan halen

Comment

• en uitvissen wat die knop doet
                          en de airco deftig zetten

Mag ik die 1.6D voor op de mijne vanachter?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Mooie V50 trouwens! Een van de weinige combinaties bij Volvo waar het hout niet echt lelijk is tov de rest vind ik. Ik vind het zelfs super (dat multiplex-beuk-gedoe)
                            Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Echt een knappe V50, zelfs met die kleine velgjes
                            Ik moet eerlijk toegeven dat, buiten de motor, ik 't ook nog een vette bak vind.

Zeker 't interieur, is echt aangenaam om in te vertoeven, zoals Nikske altijd zegt. Al is 't geen V70, 't is ook ruim genoeg.

Alleen die velgjes, als écht AF'er zou ik nu moeten zeggen dat we een ander setje wel zullen kopen. Maar ik en zeker mijn pa gaan niets van zins zijn om veel geld in dat karretje te steken.
                            Moet gewoon kilometers malen en liefst zo snel en zo goedkoop mogelijk.

Comment

Mag ik die 1.6D voor op de mijne vanachter?
                              Doen!

Ik geef 't u dan wel es...

To do:
                              - 1.6D en DRIVe badges ervan halen
                              - Airco deftig zetten

Uitzoeken
                              - wat 't nut is van die ecoknop
                              - hoe ik 't navischerm omhoog krijg

Comment

• Zalige, dat hout in het interieur.

Comment

Doen!

Uitzoeken
                                  - wat 't nut is van die ecoknop
                                  - hoe ik 't navischerm omhoog krijg
                                  die eco knop, is dat niet dat bij stilstand (rode lichten en zo) de motor wordt uitgeschakeld en bij het gasgeven deze weer ingeschakeld wordt....(is bij audi het geval). Dit zou nodig zijn om het gewicht van de wagen te beperken (is het nu 98 gram of 140 gram????) econauten hé

mooie kleurencombinatie trouwens...
                                  saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                                  saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                                  saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                                  saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                                  saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                                  renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                                  Porsche 993 (1994)

Comment

• Knap interieur!

Comment

• Zalig

Niet om de beat, niet om de sexy danseressen, maar om de Volvo. Oud, grijs, station en ridin’ on them fifteens. Hij doet alles wat je er van verwacht, en gaat langer mee dan de mooiste herinneringen die je er aan hebt. Gebreken zijn er ongetwijfeld, maar die ken je en je weet hoe er mee om te gaan. De juiste woorden vinden is bijna onmogelijk, maar toch is het in deze video gelukt. “An ugly motherfucker, but that’s my ride bro’.”
                                      (bron: autoblog.nl)
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volvolover Bekijk Berichten
                                        Zalig

Niet om de beat, niet om de sexy danseressen, maar om de Volvo. Oud, grijs, station en ridin’ on them fifteens. Hij doet alles wat je er van verwacht, en gaat langer mee dan de mooiste herinneringen die je er aan hebt. Gebreken zijn er ongetwijfeld, maar die ken je en je weet hoe er mee om te gaan. De juiste woorden vinden is bijna onmogelijk, maar toch is het in deze video gelukt. “An ugly motherfucker, but that’s my ride bro’.”
                                        (bron: autoblog.nl)
                                        Niet te doen

Comment

Ik moet eerlijk toegeven dat, buiten de motor, ik 't ook nog een vette bak vind.
                                          Nice . En een V50 heeft echt niet veel nodig om écht vet te zijn vind ik. 16" of 17" is zeker voldoende en dakspoiler .

Hout is idd wel niet mis, want normaal ben ik er ook niet voor. En de GPS gaat bij mij enkel open als ik op de linkse knop achter het stuur duw dacht ik, de Exit/Back knop dus. Als je de GPS laat aanstaan en je zet het contact af, springt deze ook automatisch weer open bij het starten.
                                          Last edited by ; 28/04/2010, 23:07.

Comment

Working...
                                          X