een mercedeske doen is dat
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Die doet dat precies goed die XCBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Test met de C30 Facelift:
De Volvo C30 is aan zijn tweede ambtstermijn toe, een opgefriste neus met nieuwe koplampen moet de gekende lading dekken. Vorig jaar konden we voor het eerst kennis maken met de Volvo C30 DRIVe, het zuinigste model uit het Volvo gamma. Dit jaar hadden we een nieuwe afspraak met Volvo’s kleinste, want het merk heeft […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dracuna Bekijk BerichtenTest met de C30 Facelift:
De Volvo C30 is aan zijn tweede ambtstermijn toe, een opgefriste neus met nieuwe koplampen moet de gekende lading dekken. Vorig jaar konden we voor het eerst kennis maken met de Volvo C30 DRIVe, het zuinigste model uit het Volvo gamma. Dit jaar hadden we een nieuwe afspraak met Volvo’s kleinste, want het merk heeft […]
En fout in de review: "De instap naar achter is niet meteen gemakkelijk, niet alleen door de nauwe doorgang, maar ook omdat de veiligheidsgordel van de voorstoel de weg belemmert". Aan de voorste stoelen hangt er een klepje waar de gordel blijft hangen, dit om makkelijk aan de gordel te kunnen.. Dus je haalt de gordel van achter dat klepje en die gaat mooi naar achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenIk vind de facelift sowieso al niet geslaagd, maar telkens ik een drive zie . Kan er niet aan doen... Wss ligt het wel aan mij.
En fout in de review: "De instap naar achter is niet meteen gemakkelijk, niet alleen door de nauwe doorgang, maar ook omdat de veiligheidsgordel van de voorstoel de weg belemmert". Aan de voorste stoelen hangt er een klepje waar de gordel blijft hangen, dit om makkelijk aan de gordel te kunnen.. Dus je haalt de gordel van achter dat klepje en die gaat mooi naar achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dracuna Bekijk BerichtenIk doelde vooral op het feit dat de gordel onderaan ook vast zit aan de voorstoel. Je moet daar als het ware over kruipen, niet meteen handig.
Dat klepje:
Tadaaa, gordel weg:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenNee toch niet... Zoals ik al zei: die gordel kan volledig naar achter gebracht worden en hangt dus vanonder niet aan de stoel.
Comment
-
Voor mij de opvallende T5R'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
Comment