ik meende bijna dubbele nieren te herkennen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
ik meende bijna dubbele nieren te herkennenTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Pff, ik raak er niet meer uit.
Had in principe Nebula 18" velgen besteld voor onder m'n S60 maar die mannen laten niks meer weten dus heb ze maar gezegd dat ik ze al niet meer moet hebben (geen reactie op m'n mails ivm hoe lang het nog duurt, laatste mail dateert van ~ 20 dagen terug, terwijl ze beloofd hadden dat de velgen binnen de 5 à 10 dagen gingen binnenzijn).
Nu ben ik wat aan 't rondkijken op marktplaats en kwam ik weer twee interessante aanbiedingen tegen.
Dit was de eerste , prachtige OEM velgen, dus geen replica, enkel is de offset 49 terwijl het standaard 43 is bij een S60 en ik dus bang ben dat deze velgen icm banden (245 breed!) gaan aanlopen..
Verder heb ik ook nog op deze advertentie gereageerd ook, BBS CH 18" velgen, ik vind ze zeer knap maar het is niet OEM Volvo (al lijkt BBS me nu wel het enige velgenmerk waar je mee mag zondigen vind ik op een wagen met toch OEM-voorkeur).
Offset van deze velgen is 40 dus dat is enkel 3mm verschil en dan nog naar buiten (= ideaal).
Spacers begin ik liever niet aan (keuring). Wat denken jullie..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenPff, ik raak er niet meer uit.
Had in principe Nebula 18" velgen besteld voor onder m'n S60 maar die mannen laten niks meer weten dus heb ze maar gezegd dat ik ze al niet meer moet hebben (geen reactie op m'n mails ivm hoe lang het nog duurt, laatste mail dateert van ~ 20 dagen terug, terwijl ze beloofd hadden dat de velgen binnen de 5 à 10 dagen gingen binnenzijn).
Nu ben ik wat aan 't rondkijken op marktplaats en kwam ik weer twee interessante aanbiedingen tegen.
Dit was de eerste , prachtige OEM velgen, dus geen replica, enkel is de offset 49 terwijl het standaard 43 is bij een S60 en ik dus bang ben dat deze velgen icm banden (245 breed!) gaan aanlopen..
Verder heb ik ook nog op deze advertentie gereageerd ook, BBS CH 18" velgen, ik vind ze zeer knap maar het is niet OEM Volvo (al lijkt BBS me nu wel het enige velgenmerk waar je mee mag zondigen vind ik op een wagen met toch OEM-voorkeur).
Offset van deze velgen is 40 dus dat is enkel 3mm verschil en dan nog naar buiten (= ideaal).
Spacers begin ik liever niet aan (keuring). Wat denken jullie..
die Zubra kende ik niet en die BBS zijn wat te bol in hun vlak ... Maar als ik moet kiezen: de BBS.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Wouter,
Ik ben er nochtans van overtuigd dat die bbs'en mooi zouden staan onder je wagen! Is er hier geen C30 die ook op deze velgen rondbolt?Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenWouter,
Ik ben er nochtans van overtuigd dat die bbs'en mooi zouden staan onder je wagen! Is er hier geen C30 die ook op deze velgen rondbolt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenen een nieuwe photoshop drong zich op ...
Comment