Je moet wel rekening houden dat de CH redelijk "gevoelig" zijn , ze durven al eens scheuren , eerst goed controleren dus bij aankoop .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenalstemblieft (snel snel, maar 't geeft een idee)
Het kan misschien aan de photoshop liggen....'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
als je van uw andere velgen ook vanaf wil, er zoekt iemand 16" wintervelgen voor zijn S60 ..
Comment
-
Allez dan, wat fotootjes
Een verlaging is voorlopig zeker niet uigesloten, dat zou het mss nog afmaken!
(hint hint, alex60, als je van uw eibach veren vanaf wil )
Last edited by Wouter; 04/07/2010, 17:56.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenLekker! Nog blij met de S60 btw?
Elke dag blijer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenAls ge nu nog twijfelt
Iets kortere veren (van een deftige fabrikant) lijken mij het meest ideale compromis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIdd, dit zijn ook bbs ch, de andere nebula's (ook knap trouwens). Zeer mooi zo laag, al is dit zeker met een schroefset en daar heb ik beetje mijn twijfels over.
Iets kortere veren (van een deftige fabrikant) lijken mij het meest ideale compromis.
Ze staan knap onder jouw S60, al zal een kleine verlaging toch deugd doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenDe BBS CH met bridgestone potenza RE050a bandjes (18 225 40) liggen er onder en het ziet er al zeg ik 't zelf zeer knap uit en 't stuurt daarbovenop nog eens zalig strak ook
En heb jij ook al opgemerkt dat de banden redelijk wat lawaai maken vanaf 80 - 90 km/u?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenZijn dat geen CK's?
Ze staan knap onder jouw S60, al zal een kleine verlaging toch deugd doen!
En die CH's zijn minstens even vet hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtennu ben ik eens benieuwd; ik heb BS potenza RE050a 18 235 40, en vind het strakke dingen, klopt, maar in welke mate is de jouwe nu harder geworden (met standaardvering)?
En heb jij ook al opgemerkt dat de banden redelijk wat lawaai maken vanaf 80 - 90 km/u?
Comment
-
MOOI Wouter! Dat vraagt voor een duo-foto-shoot!
Veren zal ik voorlopig nog bijhouden, ik denk dat ik de schroefkit eerder zou verkopen dan die Eibach veren.Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
wow Wouter, da's razend knap
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenElke dag blijer!
Comment
Comment