Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    nu ben ik eens benieuwd; ik heb BS potenza RE050a 18 235 40, en vind het strakke dingen, klopt, maar in welke mate is de jouwe nu harder geworden (met standaardvering)?
    En heb jij ook al opgemerkt dat de banden redelijk wat lawaai maken vanaf 80 - 90 km/u?
    Mijn achterste zijn vervangen door Potenza RE300 en ik ben af van de rolgeluiden. Reuzegroot verschil.

BTW, zeer knappe wielen...

Comment

• Volvo, Freude am Varen (© zwoemba)

Kar heeft dat goed gedaan

@Nikske: heb er eens wat op gelet, en er zijn idd iets meer rolgeluiden dan met de 16" michelins, maar niet zo dat het storend wordt, het hangt ook af van welk soort wegdek ik rij, soms hoor je het iets beter, soms quasi helemaal niet.

Comment

• thx, 't is bij mij vooral wanneer de radio wat stiller staat, dus met volk in de auto. En vanaf 90 per uur of wat.
        Als ik het aan m'n vrouw of een collega vraag horen ze geen verschil natuurlijk

Bij mij valt het op omdat al de rest stil blijft aan bv 120: geen windgeluiden, amper motorgeluid en dan hoor je die banden.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Mooi
          Jij hebt een 6-bak zeker? Wat haal je van topsnelheid? Ik zit bij een kleine 220 km/h op de teller bijna op 4500 toeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Mooi
            Jij hebt een 6-bak zeker? Wat haal je van topsnelheid? Ik zit bij een kleine 220 km/h op de teller bijna op 4500 toeren
            6-bak idd, aan 240 nog altijd niet in 't rood

Comment

• Erover
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• zo zot!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Erover
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Onze Volvo - plannen gaan ook die richting uit lol

Oeps verklapt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    Onze Volvo - plannen gaan ook die richting uit lol

Oeps verklapt

Shht

Comment

• Wow

Comment

• dat zijn toch geen mooie velgen, Stradge

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik vind ze wel dik, maar er zijn er mooiere inderdaad. Ik zou ze niet moeten, ik wil nog wat kunnen sturen af en toe

Comment

• maar dat zijn velgen voor een twingo, m'n zoon!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Naar aanleiding van een aantal foute veronderstelling van mijn kant een vraagje over de L5 dieselmotoren van Volvo:
                              Ik meende ergens gehoord/gelezen te hebben dat de eerste D5 een volledig nieuw ontwikkeld blok was, en de toenmalige 2.4D een andere motor was. Deze 2.4D werd dan vervangen door een dichtgeknepen D5. Maar is deze veronderstelling wel juist?
                              American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• de 2.4D lijkt me toch van dezelfde soort te zijn

Jij bedoelt waarschijnlijk de 2.5D, dat was idd een andere motor; maar van voor het D5-tijdperk. Dankzij de D5 verdween deze Audi-motor uit het gamma.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• De lokale Volvo dealer in Santa Monica California USA
                                  Heel veel XC60, XC70 en XC90 te koop allemaal met dikke benzine motoren, zalig gewoonweg
                                  Last edited by Tom960; 14/07/2010, 22:02.
                                  '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                  '08 S60 2.4D
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Een C70 tussen al die dikke bakken in Santa Monica.
                                    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                    '08 S60 2.4D
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Thanks Nikske. De eerste D5 was blijkbaar nog niet als dusdanig bekend.
                                      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• vandaag in de showroom rondgelopen: er staan al enkele XC60's en V70's met D3-vermelding op de kofferklep.
                                        Doet wel wat vreemd zo.
                                        En 'k ben vergeten te vragen wat de mechaniekers van de 2.0 5-cil vonden, dju.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• zoek de schoonheid

Comment

Working...
                                          X