Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• een summum in een prachtig kleur

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Een maand geleden heb ik de nieuwe S40 zien rijden op dealerplaten, maar deze is nog niet uit?
      Vind ook niet echt persfoto's van de nieuwe S40. Hij had best veel weg van dit concept/prototype/whatever

Volvo is goed bezig. Eerst de S80, dan die XC60, de S60 ziet er ook vet uit, de nieuwe S40 ook. Ben eens benieuwd naar de opvolger van de XC90.

Comment

• Dat moet de nieuwe S60 geweest zijn

Comment

• Ik wist al hoe de S60 eruit zag, en hij leek er niet op . Het was ook een stuk kleiner dan de huidige S60, eerder S40 range. Maar als er zelfs nog geen persfoto's van zijn, lijkt me de kans wel klein dat het de nieuwe S40 is . Zal me wel miskekeken hebben dan .

Comment

• De kans lijkt me idd klein, maar de nieuwe S60 lijkt toch vrij hard op de foto die je liet zien, niet? En hij lijkt mij ook kleiner dan de vorige, de vorige vind ik nog altijd een stuk knapper

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Daarom rij je Volvo

Gezin stort in afgrond Noorwegen
                ODDA - Een Nederlands gezin is in Noorwegen aan de dood ontsnapt.

Hun auto stortte van een helling in Ullensvang, vijftig meter naar beneden. De wagen kwam met een klap tot stilstand aan de rand van het water en belandde ondersteboven op het dak. Drie gezinsleden, een moeder en twee kinderen, konden door ramen kapot te maken naar buiten kruipen. Alleen de vader, die de auto bestuurde, zat klem. Hij is later bevrijd door politie en brandweer.
                De vier zijn behandeld in het ziekenhuis in Odda. Ze hebben slechts lichte verwondingen overgehouden aan het ongeval. Volgens Bjørn-Inge Årsand van de politie in Odda hebben ze dat te danken aan hun solide stationwagen. "Als ze in een kleinere auto hadden gezeten, waren ze er niet zo goed vanaf gekomen", zei hij tegen een Noorse internetkrant.

(De Telegraaf Nl)

Comment

• Indrukwekkend! Er was vorig jaar ook ergens in België een XC70 gesandwicht tussen 2 vrachtwagens en daarbij was de bestuurder ook ongedeerd. Zeer knap, Volvo

Comment

• Is echt wel geen fabeltje hoor,als je gebruikte materialen in het koetswerk ziet en voelt van Volvo wil je bijna in geen andere auto meer rijden
                    Volvo is ook één van de belangrijkste constructeurs die hun veiligheid niet linken aan die nutteloze NCAP testjes hé
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Ik rij momenteel even met een Volvo C30 voor de Volvo C30 DrivE Challenge, en dat bevalt me zeer!

Voor mensen die de wedstrijd willen volgen:
                      2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                        Ik rij momenteel even met een Volvo C30 voor de Volvo C30 DrivE Challenge, en dat bevalt me zeer!

Voor mensen die de wedstrijd willen volgen:
                        www.drivechallenge.be
                        Site werkt blijkbaar niet.
                        Is dat die wedstrijd waarmee je een half jaar gratis C30 drive E kan winnen?
                        '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                        '08 S60 2.4D
                        http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                        http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                          Site werkt blijkbaar niet.
                          Is dat die wedstrijd waarmee je een half jaar gratis C30 drive E kan winnen?
                          The very same. Site werkt hier altijd heel goed, nog geen downtime meegemaakt?
                          2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten

Gezin stort in afgrond Noorwegen
                            ODDA - Een Nederlands gezin is in Noorwegen aan de dood ontsnapt.
                            ......
                            (De Telegraaf Nl)
                            'k voel me nog een stukje veiliger nu

Maar na m'n klapband van een paar weken geleden heb ik er vandaag en vorige week op reis door Frankrijk toch ook verschillende keren zitten aan denken hoor: tollen en overkop gaan, aan 130 met het hele gezin aan boord... 'k wil het toch maar niet meemaken, V70 of niet.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• eiglijk staat die kleur hem nog niet zo slecht

(sorry voor slechte kwaliteit is een vervang gsm van de jare stillekes)
                              BMW X5 45e

Comment

• Interview met de Amerikaan die al 2.8 miljoen mijl op z'n P1800 heeft gezet.

Comment

• Comment

• Comment

• mjammie!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Prachtig in die kleur

Comment

• mooie foto ook!

2015 Volvo V60 D2 aut.