Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind Saffron op die V70 echt zalig, op zich niet zo'n mooie kleur, maar het staat hem enorm goed, net zoals Maya Gold op de S60
Van Volvoforum, over het verbruik van de D5
Meestal rijd ik in Nederland met een volle tank rond de 1000 - 1100 km. De BC geeft rond de 6 l/100km aan, soms er net onder, soms er net boven.
Met de vakantie, achterin helemaal volgeladen, in Noorwegen heb ik een keer 4 dagen gereden met 1 tank, een totaal van ietsjes meer dan 1600 km. Maar is niet echt fair: steeds niet harder dan 80....en 80% van de tijd op de CC met zo'n 70 km/h op bijgevoegde weggetjes.
De BC gaf steeds aan: 3,4 - 3,8 l/100km.
Turtarge-5.1.JPG Beschrijving: in Noorwegen Bestandsgrootte: 71.49 KB Bekeken: 15 Keer
De V70 R classic vind ik nog steeds de mooiste in het prachtige laser blue pearl.
Dat is echt de allermooiste kleur voor de V70 classic R! Zo hard zelfs dat ik ooit overwogen heb om toendertijd mijn 2.5d te laten overspuiten in die kleur!
Pfff zo'n droombak
Als je nog foto's/filmpjes (Nürburgring?) hebt, hou je niet in! Er moet eens dringend een Zweedse meet komen ofzo, ik wil die beer onder de motorkap eens voelen
Comment