Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maar was die echt in diesel bij ons verkrijgbaar? of alleen in fransosenland? Kan het me niet meer herinneren, ook al was het voor mij een opvallende wagen toen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      dat in turbodiesel en ik zou durven
      ze bestaan, het was de eerste luxecoupe-diesel in europa
      Ik was al lang gaan kijken mocht ik de 190 niet hebben .

Comment

• S60R in 't rood is echt niice.

Gvd waarom is de benzine zo duur hé anders wist ik 't wel Ik mag niet weer toegeven aan goesting > rationaliteit

Comment

• zeg nu zelf, zooo heel ver af zijn jouw prestaties ook niet meer he

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Bwa, dat spel zal toch zowiezo nog pak rapper zijn, om nog maar te zwijgen als je zo'n S60R zou chippen dan heb je echt een beest. Had ik zo'n kar, dan CAI + remap + uitlaatlijn en we spelen tegenaan de 400PK

Om dan nog maar te zwijgen over de 3 verschillende ophangingsstanden, de AWD, de zalige roffel van de 2,5 turbo benzine, het prachtige interieur.. tellers..

Ooit, echt waar Maar ik ga me proberen toch minstens nog 2 jaar in te houden

Comment

• Heb daar kleine 2 jaar terug of zo 's tegen gesprint met de Clio RS, op dat moment wist ik vaagweg wel iets af van snelle Volvo's maar zo veel kende ik er ook niet van.

Serieus op m'n doos gekregen was wel coole kerel (ja, wat wil je, Volvo rijders hé ) want nog mee zitten kletsen aan de lichten er na!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Bwa, dat spel zal toch zowiezo nog pak rapper zijn, om nog maar te zwijgen als je zo'n S60R zou chippen dan heb je echt een beest. Had ik zo'n kar, dan CAI + remap + uitlaatlijn en we spelen tegenaan de 400PK

Om dan nog maar te zwijgen over de 3 verschillende ophangingsstanden, de AWD, de zalige roffel van de 2,5 turbo benzine, het prachtige interieur.. tellers..

Ooit, echt waar Maar ik ga me proberen toch minstens nog 2 jaar in te houden
                ja, op die manier! Dan snap ik het weer. En inderdaad, stock is die ook al een stukje sneller.
                Die keuze in ophangingsstanden is iets wat ik nu wel mis op de mijne. Die rijdt constant tussen advanced en sport. Terwijl ik af en toe wel eens comfort wil gebruiken. Wat een knopje is op de R, is een garagebezoek op de mijne, wat een geniale uitvinding toch.
                Ik heb eens kunnen meerijden met deze van B&V en dat was toch wel een ferm machien, dat klopt. Toch nog net iets anders dan de jouwe.

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Serieus op m'n doos gekregen was wel coole kerel (ja, wat wil je, Volvo rijders hé )
                he's one of us

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                  maar was die echt in diesel bij ons verkrijgbaar? of alleen in fransosenland? Kan het me niet meer herinneren, ook al was het voor mij een opvallende wagen toen.
                  diesel bij ons in belgie te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten

S60R in 't rood is echt niice.

Gvd waarom is de benzine zo duur hé anders wist ik 't wel Ik mag niet weer toegeven aan goesting > rationaliteit
                    er staat toevallig eentje te koop op autoscout met weinig km, 't is de moment

Comment

• Yep had ik al gezien, wel nog forse prijs..

Comment

• Zeldzaam

Comment

• Geen geld voor zo'n kar eigenlijk !
                          113.000 km is niet veel.
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Inderdaad cheap, en de enige 2000cc S60, dus inschrijving enzo ook nog redelijk.

Comment

• Weet iemand hoe het verbruik is van zo een 2.0 t?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Amai die ziet er idd nog goed uit ja, weinig geld ook..

Verbruik zal gok ik gecombineerd rond de 9 à 10l zijn.

Snelweg zal je 'm naargelang van de versnellingsbakverhouding wel lager krijgen. De 9-3 van m'n pa (ook 2liter turbo benzine) haalde op snelweg makkelijk onder de 8 liter! Al weet ik niet of je deze twee wagens mag en kan vergelijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                  Weet iemand hoe het verbruik is van zo een 2.0 t?
                                  Speciaal voor onzen bompa: http://www.spritmonitor.de/de/uebers...80&powerunit=2

Comment

• dankje wouter en Phil!

*schrapt deze als mogelijkse opvolger binnen 2j voor de 460*

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Leuke motor denk ik, maar van een verbruik van 6,5 naar 10 gaan is me wat te veel, ik ben te gehecht aan m'n diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        diesel bij ons in belgie te krijgen
                                        Turbo diesel was inderdaad te krijgen. Al zie ik hem het liefst met de 200 pk sterke 2.0l 16v turbo motor
                                        '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                        '08 S60 2.4D
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                          Zalige 780, én van 1ste eigenaar...

http://nl.kapaza.be/belgie/volvo-780-2-8i--51290262.htm
                                          Die kar spookt nog altijd door mijn hoofd, maar nog eentje er bij is geen optie .

Comment

Working...
                                          X