Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag weer een 50km gedaan met de V70 van die collega... En wat zitten die zetels toch echt goed!
Gisteren kleine discussie gehad met mijn vader (co-sponsor van onze auto): een van zijn maten is manager geweest bij Volvo en had er geen goed woord voor over. "Dure wisselstukken en onbetrouwbare auto's, ge gaat da toch nie kopen zeker?" Ik mag hier dus een gigantisch kruis over maken, het zal eerder een gesterde Duitser worden ondanks alle goede getuigenissen op het forum. Tedju.
Onbetrouwbaar zou ik ze niet noemen, ze kunnen enorm veel km's aan. Maar ik moet toch toegeven dat ik er regelmatig stukken mee heb, en het valt inderdaad meestal nogal duur uit. Contactslot, RTI lezer, raammechanisme, servoreservoir, olielekkage, 3 keer in limpmode door een foutmelding van de LMM, nu weer iets aan de achterophanging,... en dat allemaal op een dik jaar
Algoed dat hij zo goed rijdt!
Ik stel me juist dezelfde vraag, ik zit sinds enkele maanden met een raar geluid dat vanachter komt als ik een stevige bobbel neem, precies of de vering zit los ofzo; maar ik voel er niets van dus ik rij er gewoon mee door.
De kans is groot dat je met een gebroken veer zit.
of het V70-fenomeen: de veer die lichtjes verdraait in de veerschotel bij het plots op en neer gaan. In dat geval niks ergs en een klodder vet om de x km kan helpen.
zijn alle zetels die in de Volvo's zitten dezelfde?
Of zijn er kleine verschillen vb. tussen de V70 en de XC90?
De zetels van de S60 en V70 zijn dezelfde (vorig model). Daar heb je wel twee soorten in: sport en normaal.
De zetels van de XC90 zijn ietske anders maar geven ongeveer 't zelfde comfort.
Idem voor S80 vorige generatie.
Voor de huidige generatie zijn de zetels van de V70 en de S80 dezelfde.
De zetels van de S40/V50 zijn zeer goed voor hun klasse maar niet te vergelijken met die van de S60/V70/S80/XC90....
of het V70-fenomeen: de veer die lichtjes verdraait in de veerschotel bij het plots op en neer gaan. In dat geval niks ergs en een klodder vet om de x km kan helpen.
Dat zou nog meevallen, ik ga er eens naar laten kijken bij het volgende onderhoud.
Ik heb precies alle typische V70 kwaaltjes, bang afwachten voor de injectoren
De zetels zijn inderdaad ongeëvenaard
Gisterenavond kwam padre plots met dit exemplaar af, hij was bij die garage gestopt en die mensen hebben blijkbaar een goede indruk nagelaten, hij was werkelijk lyrisch.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Hij vindt het interessant voor de aftrekbaarheid, de lage km-stand en het gas. Ik vind het minder interessant door de hoge prijs en het oudere model. Wat denken jullie?
Alleszins, de Volvo-strijd is nog niet gestreden denk ik dan!
Inderdaad, een metaalachtige kloenk. Zou je dat niet voelen bij het rijden, zo'n gebroken veer?
Dat zou nog meevallen, ik ga er eens naar laten kijken bij het volgende onderhoud.
Ik heb precies alle typische V70 kwaaltjes, bang afwachten voor de injectoren
De zetels zijn inderdaad ongeëvenaard
Ik heb het iig niet gevoeld toen ik het voorhad. Enkel gehoord en misschien dat je de schokken wel iets harder voelt maar uw schokdempers vangen nog altijd heel veel op natuurlijk.
Gisterenavond kwam padre plots met dit exemplaar af, hij was bij die garage gestopt en die mensen hebben blijkbaar een goede indruk nagelaten, hij was werkelijk lyrisch.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Hij vindt het interessant voor de aftrekbaarheid, de lage km-stand en het gas. Ik vind het minder interessant door de hoge prijs en het oudere model. Wat denken jullie?
Alleszins, de Volvo-strijd is nog niet gestreden denk ik dan!
Ik heb net dezelfde gehad, ook een zwarte, maar wel diesel.
Reed een stukje sportiever dan de V70II maar niet veel. Wel ook zeer goede zetels.
Bagagerolhoes gaat dikwijls stuk.
En de radio die er in zit is zeer basis, maar voldoende om te starten.
Ik heb die ook gehad, en laten vervangen door een originele bigfront, een wereld van verschil.
De automaat is niet van de sportiefste.
Ik heb net dezelfde gehad, ook een zwarte, maar wel diesel.
Reed een stukje sportiever dan de V70II maar niet veel. Wel ook zeer goede zetels.
Bagagerolhoes gaat dikwijls stuk.
En de radio die er in zit is zeer basis, maar voldoende om te starten.
Ik heb die ook gehad, en laten vervangen door een originele bigfront, een wereld van verschil.
De automaat is niet van de sportiefste.
Mijn pa heeft ervoor gebeld vandaag en da spel rijdt blijkbaar op aardgas en nie op LPG?? Nog nooit van gehoord. Er schijnt 1 station te zijn in het Antwerpse dus laat maar zitten.
Inderdaad, 't is een bi-fuel.
Dat er zo weinig tankstations waren, dat wist ik niet.
Daarnaast heeft hij nog de volledige benzinetank, maar 't verbruik en de kost daarvan is idd minder aantrekkelijk dan.
In dat geval vind ik z'n prijs wel wat te hoog....
Comment