Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je hebt al ideale velgen die kunnen dienen als wintervelg

Comment

• zeikzak!

Daar stonden thans winterbanden op. Heb die bij Peter laten wisselen
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik wil je maar gewoon helpen

Daar moet ik in de loop van volgende maand ook eens langsgaan, denk ik zo

Comment

• Voor winterbanden? Goeie tip trouwens van u, kerel is wel ok!
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Dan ga ik inderdaad mijn wintervelgen laten opleggen. Of ik kan ze ook gaan halen en zelf opleggen. Dat is inderdaad een prima kerel. Je kan daar om 5 voor 8 nog langsgaan en dergelijke, zijn prijzen zitten goed, je geraakt er nogal moeilijk weg("Alé, zet u nog effe" ). Meer heb je niet nodig!

Comment

• Prijzen zijn idd ok. Had er twee bandjes laten leggen op de 9000 (part of the deal) en zijn prijs zat 23€ per band onder de prijs van Decondé. 90€ ipv 113€
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ik heb zo ook een bandenboer.... je vraagt je af wanneer hij werkt. 10 min werk = 1 uur babbelen of hij is niet gelukkig
                Maar hij is goedkoop en goed. Jammer genoeg raak je niet zomaar bij hem, al had ik graag enkele forummers uit de buurt willen helpen met hem...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Dat is zoals mijn garagist
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Volvo C30 1.6D 2010

Last edited by ; 10/10/2010, 20:55. Reden: foute link code (eerste upload ever)

Comment

• Zaterdagmiddag op de Italiëlei in Antwerpen rond 14h00 een nederlandse takelwagen gespot met de een race 850 BTCC sedan zonder voorbumper en motor en een race S40 BTCC.

Helaas geen foto's omdat ik geen toestel bij had, iemand die hier meer van weet?
                      '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                      '08 S60 2.4D
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Volvo onbetrouwbaar? De S60 2.4 heeft in de laatste 165.000 KM enkel z'n arico gehad die moeilijk deed.
                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                          Zaterdagmiddag op de Italiëlei in Antwerpen rond 14h00 een nederlandse takelwagen gespot met de een race 850 BTCC sedan zonder voorbumper en motor en een race S40 BTCC.

Helaas geen foto's omdat ik geen toestel bij had, iemand die hier meer van weet?
                          Yep, staan beiden hier al even @ autoservice Aalst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                            Volvo onbetrouwbaar? De S60 2.4 heeft in de laatste 165.000 KM enkel z'n arico gehad die moeilijk deed.
                            Mja ik heb het hem proberen uitleggen. Nu goed, eigenlijk zijn de V70's net iets te duur voor mijn budget want ze zitten toch gemakkelijk aan 250.000kms. Betrouwbaar of niet, dat begint toch al te tellen.

Vreemd eigenlijk, een Saab, Benz of BMW van dezelfde leeftijd voor dezelfde prijs heeft soms 100.000km minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                              Mja ik heb het hem proberen uitleggen. Nu goed, eigenlijk zijn de V70's net iets te duur voor mijn budget want ze zitten toch gemakkelijk aan 250.000kms. Betrouwbaar of niet, dat begint toch al te tellen.

Vreemd eigenlijk, een Saab, Benz of BMW van dezelfde leeftijd voor dezelfde prijs heeft soms 100.000km minder.
                              Saab 9-5 Aero 2.3T 250PK in break op LPG

Oeie, wrong topic

Comment

• kan geen kwaad, wij kunnen daar tegen
                                En ik deel je mening, Wouter! 'k Zou dat ook wel nog zien zitten.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Deze morgen voor het eerst een V50 D3 gezien, je hoort de motor nauwelijks draaien - knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Deze morgen voor het eerst een V50 D3 gezien, je hoort de motor nauwelijks draaien - knap.
                                    Wist zelfs niet dat deze in de V50 ook lag nu!? Ter vervanging van de 2.0d dan ? Of is deze ook nog beschikbaar ?

Anders zit er wel direct redelijk een serieus verschil tussen de 1.6D (110PK) en 2.0 D3 (163PK), sommige mensen kiezen liever de gulden middenweg (BIV) en een 136PK, hoewel ik met plezier wel wat extra BIV zou betalen voor die 5-pitter natuurlijk.

Comment

• In augustus zag ik de eerste D3's reeds in de V50's in NL.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                        Wist zelfs niet dat deze in de V50 ook lag nu!? Ter vervanging van de 2.0d dan ? Of is deze ook nog beschikbaar ?

Anders zit er wel direct redelijk een serieus verschil tussen de 1.6D (110PK) en 2.0 D3 (163PK), sommige mensen kiezen liever de gulden middenweg (BIV) en een 136PK, hoewel ik met plezier wel wat extra BIV zou betalen voor die 5-pitter natuurlijk.
                                        Heeft de D3 motor in de V50 niet maar 150 pk?
                                        '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                        '08 S60 2.4D
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• spijtig voor Volvo dat hun nieuwe eigenaar niet beter doet op Volvo's stokpaardje
                                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                                          X