Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske
    Het lijkt wel alsof hier die nieuwe kleine C50?? op gebasserd is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
      C30.
      Jep
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske
        Lekker, al had die niet misstaan in electric silver
        Niet combineerbaar denk met sport pack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
          Ook op de 480 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept
            Niet combineerbaar denk met sport pack.
            Ah, zou spijtig zijn
            1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Knap met die S40 mistlichtjes, misschien gaat m'n nonkel ook een S40 Grille en mistlichtjes monteren.
              1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Is een Evolve grill.

Comment

Is een Evolve grill.
                  I know, maar wel S40 mistlichtjes he?!
                  1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Dat kan zijn, dat weet ik niet.

Comment

• Kijk maar eens naar het verschil tussen de zilvere en de zwarte
                      1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Weet iemand wanneer de V50 D5 ook met 6-manueel beschikbaar word? En zo ja gaat de prijs dan veel naar beneden?

Comment

Weet iemand wanneer de V50 D5 ook met 6-manueel beschikbaar word?
                          ik weet het niet maar ik denk het niet, er zou ook niet echt een markt voor zijn

voor het eventuele prijsverschil baseer je je best op de overige volvo-modellen..ik denk een euro of 2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            ik weet het niet maar ik denk het niet, er zou ook niet echt een markt voor zijn

voor het eventuele prijsverschil baseer je je best op de overige volvo-modellen..ik denk een euro of 2000
                            Ik had gehoord dat hij ook manueel beschikbaar ging worden, kan er natuurlijk naast zitten.

Comment

• ik dacht dat de bak niet pastte

denk aan je mogelijkheid tot inruilen achteraf, van een manuele potente diesel raak je moeilijker vanaf

Comment

volvo v90 3.0 van buren

Bobo, jouw buren hebben mijn ultieme droom!!!!!! *jaloers-mode aan* En jij kan elke dag van dat zicht genieten! *OEPS ik krijg de jaloers-mode amper uit*

(ik weet het, ik ben niet normaal)
                                Perfecte kleurcombinatie, perfecte motor, perfect type.

... maar hij is te duur om te kopen als 2e wagen, ook al zijn ze oud, wegens te veel pk (170 of 204 pk naargelang 2.5 of 3.0) en dus te veel BIV (ong 743€ voor eentje van 10 jaar, wat ik schandalig veel vind, en hij mag dan nog niet op lpg staan of je hebt er de volle 776€ als gewone taks + lpgbelasting erbij voor slechts de 2.5!).
                                De 6-cil diesels zijn interessanter, maar nog véééél zeldzamer. De 90-klant was geen dieselrijder, wel een genieter van de stille, zachte power.

Ik ben dus idd op zoek naar een tweede Volvo want de Galaxy gaat buiten, en droomde reeds van een S of V90 voor een 3 a 5000 € want zo veel gaan ze slechts hier in België (particulier). Jammer genoeg wordt het geen 90 of 960.
                                't Zal een 940 / 850 of S70 of tweede V70 (eerste model) worden.

In elk geval, dit is inderdaad de "rondere" (mwoehahaha) versie van de 960. Uiterlijk scheelt hij met zijn voorganger alleen door de plattere neus en koplampen, hoewel - typisch Volvo - ik denk dat dot afgeplatte model ook nog efkes 960 genoemd heeft. De naam is dus veranderd na de facelift.
                                Binnenin kreeg hij de modernere knoppen die toen in de S70 te vinden waren, en waren de deurpanelen toen wat meer hedendaags ipv het balkjesdesign van daarvoor.
                                Een ondergewaardeerde wagen (maar je moest wel kunnen leven met zijn design), hij reed nog comfortabeler dan een 940.
                                De 2.5 was een redelijk goede motor, de 3.0 is onverslijtbaar.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• efkes nog wat gegoogeld op de s90:

ook prachtig:

dit is zijn voorganger: vooral de grotere lichtblokken zijn opvallend, de rest zijn details. Zijn opvolger is de S80.

Dit was eigenlijk een 940 met meer chroom, een beetje meer std uitrusting en een andere achterophanging.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                                    Bobo, jouw buren hebben mijn ultieme droom!!!!!!
                                    niet alleen de jouwe
                                    3500 euro, of wat is het waard ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                                      efkes nog wat gegoogeld op de s90:

ihmo was h'm duidelijk gemaakt voor de VS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life
                                        ihmo was h'm duidelijk gemaakt voor de VS.
                                        ik wil je niet echt tegenspreken dat volvo de amerikaanse markt sterk nodig heeft...maar 'duidelijk' gemaakt voor amerka, dat volg ik toch niet

Comment

niet alleen de jouwe
                                          3500 euro, of wat is het waard ?
                                          Een V90 zal nog tot 5000€ gaan. Een S90 kan je idd al voor die 3500€ krijgen, particulier. Je zal wel wat moeten onderhandelen, maar je kan, want ze geraken ze toch niet kwijt. Doodjammer eigenlijk. Ik zou er zo eentje willen kopen om aan de kant te zetten, maar dat is wat te gek.

Zie bv http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...n=false&pCss=0 - 3990 euro voor een 2.5 dacht ik.

dit kalf probeert zijn omgebouwde 940 zelfs als een S90 te verkopen:

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X