Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe zit het nu eigenlijk met de kwaliteit van Volvo nu het in Chinese handen is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      haha, ideaal om geen deuken in de deuren te krijgen
      Sleutelkrassen van een gefrustreerde die nu 200 meterverder moest parkeren zijn makkelijker weg te werken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Sleutelkrassen van een gefrustreerde die nu 200 meterverder moest parkeren zijn makkelijker weg te werken?

Geen stress Het was een parkeercentrum gelegen op een plaats met enkel winkels en het was al na sluitingstijd, dus er stonden daar quasi geen auto's meer geparkeerd. 't is maar dat 't frustrerend is als er iemand TOCH nog naast u komt staan ook al is de hele parkeerarea vrij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
          Hoe zit het nu eigenlijk met de kwaliteit van Volvo nu het in Chinese handen is?
          hoe kan iemand dat nu al weten???

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
          Geen stress Het was een parkeercentrum gelegen op een plaats met enkel winkels en het was al na sluitingstijd, dus er stonden daar quasi geen auto's meer geparkeerd. 't is maar dat 't frustrerend is als er iemand TOCH nog naast u komt staan ook al is de hele parkeerarea vrij!
          KC, da's inderdaad 't risico.
          Onlangs zette ik me over twee parkeervakken (maar wel recht), en heb twee parkeertickets achter m'n ruit gelegd
          De plaatsen waren daar echt te smal. Ik ging er zeker van gehad hebben, en dan is een extra euro me dat wel waard.
          Een parkeerwachter ziet wel dat ik in orde ben, maar een gefrustreerde niet, dat besefte ik toen ook....

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Wat een geluid

Comment

• Gvd ja echt niet normaal hé.

Comment

• Wat een abnormaal vette C30
                300km/h en 0-100 in 4,6 sec.
                De ideale hot hatch

Comment

• Ik vind dit behoorlijk vet.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• ik ook.
                    De opa van de mijne

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                      Hoe zit het nu eigenlijk met de kwaliteit van Volvo nu het in Chinese handen is?
                      Wat een oerdomme vraag!
                      De Chinezen hebben tot op de dag van vandaag geen enkele invloed op de productie gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Ik vind dit behoorlijk vet.

vetheid...
                        Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                        Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                        Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                        Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Waar kan je best een Volvo kopen?

Ben aan het uitkijken naar een V50 / diesel / Xenon + navi

Suggesties welkom ;-)

Comment

• in een Volvo-garage.
                            V50's bij de vleet op de tweedehandsmarkt!
                            Bovendien is Reynaert nog een goede garage

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                              Waar kan je best een Volvo kopen?

Ben aan het uitkijken naar een V50 / diesel / Xenon + navi

Suggesties welkom ;-)
                              Volvo Vermant heeft een groot aanbod jonge occasies: www.usedvolvo.be
                              nls2000

Comment

• Mijn moeder heeft gisteren te horen gekregen dat ze haar V40 heeft doen vastlopen en wilt nu zo snel mogelijk iets anders.
                                Het zou een V50 moeten zijn en een 1.6D omdat die fiscaal echt interessant zijn en best goed rijden. Automaten zijn er blijkbaar niet te vinden
                                We hebben al een paar auto's gezien (ex-lease) van 10 à 12 duizend euro en een dikke vier jaar oud.

Zijn er te mijden bouwjaren of andere dingen die ik moet weten?
                                Sommigen hebben navigatie, anderen leder, zelden beiden en da's een moeilijke keuze of is die navigatie niet goed?
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Hier iemand die dezelfde vraag stelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                    in een Volvo-garage.
                                    V50's bij de vleet op de tweedehandsmarkt!
                                    Bovendien is Reynaert nog een goede garage
                                    Ja maar ze hebben er jammer genoeg niet veel

Comment

• Had deze in het ander kleur geweest ...

Verkoop van tweedehands en nieuwe voertuigen, AUDI & VOLVO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        De vorige S60 vind ik de knapste Volvo tot hiertoe, de nieuwe is wat van z'n presence verloren imo.
                                        is ook zo,een Volvo mag gewoon niet te veel rondingen hebben. V60 lost probleem van lelijk gat een beetje op natuurlijk
                                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Stijn, kijk eens op de used car locator van www.volvocars.be?
                                          (als je 't al niet gedaan had tenminste)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X