Die Heico V60 is echt wel schitterend
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenNog een vraagje.
Wat weet je zo over de W knop?
Ik heb die ene keer dat ik bij dit weer met de volvo naar buiten moest, aangezet.Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk BerichtenAls ik één van mijn Volvo's in de W stand (winter stand) zet vertrekt deze vanuit 3 de versnelling dit om het doorslippen zoveel mogelijk te voorkomen.
Bij de nieuwere types zal dit ook wel zo het geval zijn.
Al kan je die W-knop missen als je een beetje kan rijden__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Mijn skandinaviër met skandinavisch schoeisel in skandinavisch-alike habitat
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Naais. Zijn dat dezelfde velgen als mij?
Gisteren kwam ik deze tegen, toch echt wel knappe velgen hè
Bijgevoegde Bestanden2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenNaais. Zijn dat dezelfde velgen als mij?
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenGisteren kwam ik deze tegen, toch echt wel knappe velgen hè
Comment
-
Als ik 't goed zie trouwens, chroom aan de bumpers dus lijkt een summum te zijn. Aan de spiegels te zien (geen pinkers) dus van voor MY 2006, aan de voorlichten te zien toch een facelift dus van na 2004. Dus een 2005 is dat , zeer knap met de onderste schorten ook meegespoten.. dat staat bij mij ook nog op 't verlanglijstje al verveelt 't niet té hard bij mij (bijna zelfde kleur als m'n metaalkleur dus weinig tot geen contrast).
Comment
-
Is idd zeer netjes dat dat meegespoten is maar bij onze valt dat niet zo op hè. Ik had het zelfs niet gezien bij jouw toen indertijd op de meeting. Op een zilveren/rode/... is het wel een must vind ik. Hebben enkel de summum's dat?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenAls ik 't goed zie trouwens, chroom aan de bumpers dus lijkt een summum te zijn. Aan de spiegels te zien (geen pinkers) dus van voor MY 2006, aan de voorlichten te zien toch een facelift dus van na 2004. Dus een 2005 is dat , zeer knap met de onderste schorten ook meegespoten.. dat staat bij mij ook nog op 't verlanglijstje al verveelt 't niet té hard bij mij (bijna zelfde kleur als m'n metaalkleur dus weinig tot geen contrast).
Aan details of de combinatie ervan kan je steeds het jaartal bepalen
Is al eeuwen zo
Maakt het wel lastig voor wisselstukken natuurlijk als je exact 't zelfde wil.
Pas wel op, ongespoten schorten bevatten structuur, gespoten niet. Dus bij 't spuiten moet het afgeschuurd en/of uitgeplamuurd worden.
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenAlsof die dat weet!
Je ziet het iig niet zo vaak...
De S60R, de summum én de momentum hadden dat.
Standaard versie en kinetic niet.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenEla perluutje, 'k zal ne keer uw velgen komen afvijzen hoor!
De S60R, de summum én de momentum hadden dat.
Standaard versie en kinetic niet.
Tenzij je de stalen velgen bedoelt natuurlijk
Dus kan ik daaruit besluiten dat ik een kinetic uitvoering heb?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
of standaard, rijkelijk aangevuld met opties.
Of een duitse. Mogelijks zijn de opties daar anders verdeeld. Idem voor NL. Daar smijten ze er om de haverklap een aantal editions tussen.
Fijn dat je de velgen gepoetst klaarlegde voor mij. Wanneer ben je thuis?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Ja moeilijk te volgens soms hè, zeker als ze met die tijdelijke pakketten gaan gooien enzo..
Gisteren tot de vaststelling gekomen dat ik toch echt wel twee dingen mis tov de 9000. Raambediening op de middenconsole en een achterruitenwisser. vooral dat laatste...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenhoe? Ik heb die achterruitenwisser wel hoor.
Je bent weer zuinig geweest he, dat komt ervan.
Enne middenconsolebediening is zoooo eighties
(voor de ruiten toch)
Eighties? Maybe, maar gewoon veel logischer. Ik stuur meestal met mijn linkerarm, terwijl de rechtse dient om te schakelen. En indien niet hangt die daar maar wat. Dan kan ie evengoed de ramen bedienen. Nu moet ik mijn stuur overpakken, kijken waar dat knopke staat en dan weeral overpakken
Op gebied van ergonomie heeft SAAB de les toch beter begrepen vind ik
*kruipt rap weg in zijn Volvo*2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenNaais. Zijn dat dezelfde velgen als mij?
Gisteren kwam ik deze tegen, toch echt wel knappe velgen hè
Comment
-
Zelfde velgen op een v70
Comment
Comment