Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
    valt weinig slechts van te zeggen,geen race machien (wel leuk onderstel) maar als daily eigenlijk perfect . Heeft ook geen echte technische mankementen
    Ah nee ? Lees dan dit topic maar eens.. ik zou 'm niet durven aankopen.

Comment

• 1° D2 is niet de de Drivé start stop. Zit zelfs een andere versnellingsbak en motorsturing op.
      2° Van elke auto vind je horrorverhalen. 90% van alle Drivé die wij al verkocht hebben heeft nog geen mankement gehad
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• heeft volvo een automaat met start/stop

Comment

• nee,enkel de C30,S40 en V50 met handgeschakelde vijfbak hebben start/stop
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
            Toen we de XC60 gingen rijden zat die achter de rechterpinker. Heel onhandig om te bedienen, maar als ik andere volvo rijders mag geloven werkt dit na een tijdje heel intuïtief.
            Je mag mij geloven
            En je bedoelt de ruitenwisserbediening waarschijnlijk

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
              Niels, wil je aaaaaaaalstuuuubliiiiiiieeeef een paar foto's maken de volgende keer je op het werk bent? Is het een groot verschil tov de gewone? Welke kleur heeft ie?
              Het is een zwarte. Ik ga proberen straks wat foto's te posten .

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              1° D2 is niet de de Drivé start stop. Zit zelfs een andere versnellingsbak en motorsturing op.
              2° Van elke auto vind je horrorverhalen. 90% van alle Drivé die wij al verkocht hebben heeft nog geen mankement gehad
              Ondertussen komt de D2 met DRIVe Start/Stop-uitvoering. Vanaf nu zijn de DRIVe's dus uitgerust met zesbakken en 115pk.
              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                Het is een zwarte. Ik ga proberen straks wat foto's te posten .

Ondertussen komt de D2 met DRIVe Start/Stop-uitvoering. Vanaf nu zijn de DRIVe's dus uitgerust met zesbakken en 115pk.
                die hebben wij toch nog niet bollen.....

Comment

• Klopt. Deze zullen binnen enkele weken gaan binnenkomen.
                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Niels, wil je aaaaaaaalstuuuubliiiiiiieeeef een paar foto's maken de volgende keer je op het werk bent? Is het een groot verschil tov de gewone? Welke kleur heeft ie?
                    Omdat je het zo vriendelijk vraagt

Bijgevoegde Bestanden
                    nls2000

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                      nls2000

Comment

• Zo'n S60 met R design zie ik wel zitten

Comment

• Is deze in het zwart?
                          In de configurator is het onmogelijk,om eender welk zwart te kiezen,bij een R-Desing??
                          Zal dan wel een foutje zijn?

Grtn

Comment

• Sorry,moet zijn R-DesiGN.

Grtn

Comment

• Dikke kar, maar ik wil deze heel graag eens in het echt zien. Denk dat em dikker is dan em op ne foto oogt.

Merci è nls!!
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Wow die is mooi
                                Die staat er nog maar sinds gisteren zeker? Ik ben donderdag nog bij jullie geweest en de R niet gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eddy V Bekijk Berichten
                                  Is deze in het zwart?
                                  In de configurator is het onmogelijk,om eender welk zwart te kiezen,bij een R-Desing??
                                  Zal dan wel een foutje zijn?

Yep, Black Sapphire Metallic is geen enkel probleem.

Grtn
                                  Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Wow die is mooi
                                  Die staat er nog maar sinds gisteren zeker? Ik ben donderdag nog bij jullie geweest en de R niet gezien
                                  Yep, sinds gisteren.

In 't vervolg klop je nog maar eens aan, want ben vergeten hoe je er uit ziet
                                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                    Yep, sinds gisteren.

In 't vervolg klop je nog maar eens aan, want ben vergeten hoe je er uit ziet
                                    Haha ik heb eens rondgezien, maar zag je nergens (ik ken je nog wel ).

Comment

• hoe zit het met die dame aan het onthaal, stradge, is die er nog?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Robin heet ze
                                        We hebben enkel een telefonische band helaas, die achter de balie was m'n type niet echt, maar het zal ze wel niet zijn, ik stel Robin me helemaal anders voor

Comment

• Bovenstaande S60: nog xenon, misschien andere velgen en leder en 'ie is af.

Ik vind eigenlijk diegene waar ik heb mee testgereden zonder R-design pakket al even sportief tonen..

Comment

Working...
                                          X