Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooi inderdaad, maar dat SUV-achtige pakketje (met die metaalachtige accessoires) vind ik maar niks. En het R-pakket is wat te opzichtig imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
      Barents Blue (met andere velgen): http://img242.imageshack.us/img242/7493/1004182cp1.jpg
      DRIVe heeft wel 'n 5-bak, dacht ik.
      Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
      Ondertussen komt de D2 met DRIVe Start/Stop-uitvoering. Vanaf nu zijn de DRIVe's dus uitgerust met zesbakken en 115pk.
      Jep, de 5-bakken worden niet meer geleverd (of zijn niet meer bestelbaar).

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
      valt weinig slechts van te zeggen,geen race machien (wel leuk onderstel) maar als daily eigenlijk perfect . Heeft ook geen echte technische mankementen
      Ik ben idd op zoek naar een auto waarmee ik met veel comfort een 45k-50k km per jaar kan afmalen. (vooral autostrade)

Comment

• Ik zou niet weten wat te kiezen. Het R-design pakketje of het accessoire pakket zoals waarvan Wouter foto's heeft geplaatst.

Of eventueel gewoon een Summum en dan aftermarket Heico bumperschortjes en 19" gepolierde velgen...
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Comment

• Zo'n R blijft echt een realistische droomkar van me. Als 'ie er ooit komt moet 't een recente zijn met lage km-stand.. dus nog ff sparen.

Comment

• BOEM!

hoofdletters enal

Comment

• Nog wat meer R-heid.

Comment

• Wat is dat geel logo eigenlijk?

Als kind zag ik in de straat hier een 850 break waar dat ook op stond, en ik dacht toen altijd "ale waarom zet die mens daar een Ferrari logo op"

Comment

• In plaats van een paard, a moose , is iets typisch zweeds.. Ik zou 't zelf wel niet plakken!

Comment

• Lijkt me een variant te zijn van het Ferrari paard maar dan met een Eland.

Comment

• Ik ben weer veel te snel...

Comment

• Sneeuwfoto's zijn zo zalig è
                          Een tof kleurke, xenons, een dikke velg and lots of snow!
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Dikke pics
                            S60R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              Sneeuwfoto's zijn zo zalig è
                              Een tof kleurke, xenons, een dikke velg and lots of snow!
                              xenons in de sneeuw is gelijk ledverlichting in de kerstboom met alleen maar witte attributen: cool

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Een S60

Comment

• Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                  Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                  Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                  Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Echt dik zo in 't zwart, en 't bewijs dat een pré-fl ook écht vet kan zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                      Nog wat meer R-heid.

dat is het kleur dat ik wou, in combinatie met Atacama

heb er in totaal 2 gevonden:

een V70R in de GB(geartronic) dus rechtsgestuurd en automaat= 2 afknappers
                                      een S60R in Polen= direct al een afknapper

maar kzal 't wel gewoon worden in mijn zwartje met Atacama....
                                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• C70 I met facelift lichten en met C70 II velgen, meer moet dat niet zijn

'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                        '08 S60 2.4D
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Deze schoonheid ontdekt onder een dikke laag stof.
                                          Die bekleding is echt knap en overall is de wagen in perfecte staat
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X