Oorspronkelijk geplaatst door denniske
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPowerHet lijkt wel alsof hier die nieuwe kleine C50?? op gebasserd is?
Jep1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adeptNiet combineerbaar denk met sport pack.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adeptIs een Evolve grill.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Kijk maar eens naar het verschil tussen de zilvere en de zwarte1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adeptWeet iemand wanneer de V50 D5 ook met 6-manueel beschikbaar word?
voor het eventuele prijsverschil baseer je je best op de overige volvo-modellen..ik denk een euro of 2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboik weet het niet maar ik denk het niet, er zou ook niet echt een markt voor zijn
voor het eventuele prijsverschil baseer je je best op de overige volvo-modellen..ik denk een euro of 2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobovolvo v90 3.0 van buren
(ik weet het, ik ben niet normaal)
Perfecte kleurcombinatie, perfecte motor, perfect type.
... maar hij is te duur om te kopen als 2e wagen, ook al zijn ze oud, wegens te veel pk (170 of 204 pk naargelang 2.5 of 3.0) en dus te veel BIV (ong 743€ voor eentje van 10 jaar, wat ik schandalig veel vind, en hij mag dan nog niet op lpg staan of je hebt er de volle 776€ als gewone taks + lpgbelasting erbij voor slechts de 2.5!).
De 6-cil diesels zijn interessanter, maar nog véééél zeldzamer. De 90-klant was geen dieselrijder, wel een genieter van de stille, zachte power.
Ik ben dus idd op zoek naar een tweede Volvo want de Galaxy gaat buiten, en droomde reeds van een S of V90 voor een 3 a 5000 € want zo veel gaan ze slechts hier in België (particulier). Jammer genoeg wordt het geen 90 of 960.
't Zal een 940 / 850 of S70 of tweede V70 (eerste model) worden.
In elk geval, dit is inderdaad de "rondere" (mwoehahaha) versie van de 960. Uiterlijk scheelt hij met zijn voorganger alleen door de plattere neus en koplampen, hoewel - typisch Volvo - ik denk dat dot afgeplatte model ook nog efkes 960 genoemd heeft. De naam is dus veranderd na de facelift.
Binnenin kreeg hij de modernere knoppen die toen in de S70 te vinden waren, en waren de deurpanelen toen wat meer hedendaags ipv het balkjesdesign van daarvoor.
Een ondergewaardeerde wagen (maar je moest wel kunnen leven met zijn design), hij reed nog comfortabeler dan een 940.
De 2.5 was een redelijk goede motor, de 3.0 is onverslijtbaar.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
efkes nog wat gegoogeld op de s90:
ook prachtig:
dit is zijn voorganger: vooral de grotere lichtblokken zijn opvallend, de rest zijn details. Zijn opvolger is de S80.
Dit was eigenlijk een 940 met meer chroom, een beetje meer std uitrusting en een andere achterophanging.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboniet alleen de jouwe
3500 euro, of wat is het waard ?
Zie bv http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...n=false&pCss=0 - 3990 euro voor een 2.5 dacht ik.
dit kalf probeert zijn omgebouwde 940 zelfs als een S90 te verkopen:
Comment