Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• super!
    Met schuifdak erbij had het bijna de ideale 240 geweest

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RyLiX Bekijk Berichten
      Deze schoonheid ontdekt onder een dikke laag stof.
      Die bekleding is echt knap en overall is de wagen in perfecte staat
      Coole plaque!

Comment

• Is een 244 van 1981 of 1982.

Grtn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Mooi inderdaad, maar dat SUV-achtige pakketje (met die metaalachtige accessoires) vind ik maar niks. En het R-pakket is wat te opzichtig imo.
          Vind ik ook. Tegenwoordig is het té. R-design op S60 en XC60 vind ik niet knap meer. Ook op de nieuwe BMW 5-reeks vind ik het niet passen.. De 'standaard' modellen met de juiste velg = (zoals die witte die Wouter postte)

Comment

• mijne volvo

ik zal mijn volvo er ook maar eens bij zette
            VOLVO S60 D5
            zo zag hij er paar maanden geleden uit

nu staat hij er zo bij ; nummeplaat !,ruiten geblendeerd, nieuwe mist en koplamp , en alles wat nog grijs zag in het zwart gezet

Comment

• Oei

Geen fan van de skirts en dubbele uitlaat. Grille is wel mooi en knappe velgen

Maak eens een topicje aan hè!
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Die grille en "wimpers" vind ik dan erover. Uitlaten zijn perfect dan weer

Comment

• Uitlaat heeft wel iets vind ik, Volvo mag ook eens iets exentrieker en minder onopvallend zijn
                  Grille zonder logo ben ik echter geen fan van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                    Vantweekend naar Essen geweest. De Heico V60 in levende lijve mogen aanschouwen en vond hem

En de verkoopster was ook heel vriendelijk. Heb hem upclose kunnen bekijken. Interieur is zalig met de Heico acessoires.

En het waren 20" velgen

Comment

• Niet mis Kenny, heb je ook foto's van je interieur ?

Die uitlaten vind ik best nog cool gedaan, heb het al meerdere malen gezien bij een S60, waar heb je dat laten doen ?

Ps. dikke kar op je 18 jaar

Comment

• Die Heico v60 mogen ze zo direct afzetten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                          Niet mis Kenny, heb je ook foto's van je interieur ?

Die uitlaten vind ik best nog cool gedaan, heb het al meerdere malen gezien bij een S60, waar heb je dat laten doen ?

Ps. dikke kar op je 18 jaar
                          alvast bedankt , fotos van het interieur komen er volgende week wel op, dan maak ik wel eens een topic maar ik heb nu nog examens daarom.

Uitlaten en alles wat je ziet ook de velgen zijn volledig standaard. hij is van het fabriek gekomen zoals op de eerste foto. Nu ben ik gewoon de details aan het veranderen en heb nog wel wat toekomstplannen die je nog wel zult horen of zien

de eerste foto is getrokken in mei ong daarom zondr nummerplaten want ik heb mijn rijbewijs nog maar van 15aug dusja , de buren verkochten deze auto dusja paar maanden in de garage.
                          Ik mag zekr niet klagen op mijn 18 als ik naar mijn vrienden kijk.

Comment

• Die uitlaten zijn OEM ?

Was dat een optie of zo indertijds ? Ik heb 't wel al 's gezien maar ZEER zelden (mss 2x tot nu toe).

Tips:
                            - blanco nummerplaathouder
                            - ebay in 't oog houden of 's een schadebedrijf zoeken om eventueel een stel facelift koplampen te vinden, staat direct een pak strakker en de auto ziet er 10x jonger uit ermee.

Hoeveel km's heeft de wagen en wat is je gemiddeld verbruik ?

Comment

Die uitlaten zijn OEM ?

Was dat een optie of zo indertijds ? Ik heb 't wel al 's gezien maar ZEER zelden (mss 2x tot nu toe).

Tips:
                              - blanco nummerplaathouder
                              - ebay in 't oog houden of 's een schadebedrijf zoeken om eventueel een stel facelift koplampen te vinden, staat direct een pak strakker en de auto ziet er 10x jonger uit ermee.

Hoeveel km's heeft de wagen en wat is je gemiddeld verbruik ?
                              ja soort optie want erstond juist de zelfden in het bordeau ook toen, kdenkk voorganger van het Rdesign mss.
                              in de buurt van sintniklaas rijdt er ook een grjize juist het zelfde rond
                              gekocht op 107000 km en nu ong een 110000km , verbruik hangt rond de 7,5l
                              er zit juist een nieuwekoplamp in das dus geen werkske voor op nen avond te doen e man daar hebben we mee afgezien dus blij dat werkt en vast zit
                              di nummerplaat zie je bijna niet van ver dat er VOLVO op staat dus geeft enkel effect van dichtbij of foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kennyjanssens Bekijk Berichten
                                ja soort optie want erstond juist de zelfden in het bordeau ook toen, kdenkk voorganger van het Rdesign mss.
                                in de buurt van sintniklaas rijdt er ook een grjize juist het zelfde rond
                                gekocht op 107000 km en nu ong een 110000km , verbruik hangt rond de 7,5l
                                er zit juist een nieuwekoplamp in das dus geen werkske voor op nen avond te doen e man daar hebben we mee afgezien dus blij dat werkt en vast zit
                                di nummerplaat zie je bijna niet van ver dat er VOLVO op staat dus geeft enkel effect van dichtbij of foto
                                aa srry ik dacht dat je de voornummerplaat bedoelde daar staat volvo op in het klein,
                                de nummerplaathouder bedoelde je , di staat wel mooi in het donker want nummerplaatverlichting is in het wit/blauw achtig dus geeft mooi effect

Comment

• Met een blanco nummerplaathouder achteraan bedoel ik dit (geen reclame of logo's links en rechts v/d nummerplaat) (m'n ringsticker buiten beschouwing gelaten da's wat anders ):

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gij hebt het optionele MS pakket. Werd vroeger door volvo zelf zo beschikbaar gesteld.

Tis niet origineel, maar wel af dealer/fabriek.

Comment

• mar de B is normaal wel verplicht indien je in het buitenland komt denkk daarom heb ik dit maar gekozen, en ik denkk ook om krassen van de vorige houder weg te werken als ik het mij nog goed herriner
                                      dat packet kan wel kloppen, daar weetk niks van.

Comment

• Kan denk ik niet op twee handen tellen in hoeveel landen ik al gereden heb (telkens met blanco nr plaat houder en dus niet met een B) en nog nooit probs gehad

Comment

Kan denk ik niet op twee handen tellen in hoeveel landen ik al gereden heb (telkens met blanco nr plaat houder en dus niet met een B) en nog nooit probs gehad
                                          geef ik je gelijk in, er zijn er zoveel . Maar ik wist niet goed wat kiezen en zo een zoals u was er ook mar in het crome en da was mijn ding niet echt daarom deze toch maar geworde op goedgeluk en staat in de donker nog mooi dus chance

Comment

Working...
                                          X