Of een stickertje met een B op de achterruit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy V Bekijk Berichten@Kenny;een knap machien in real life,zeker weten!!
Grtn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenmooie machine voor jouw leeftijd, dat klopt!
Ook ik ben geen fan van de skirts, wel van de dubbele uitlaat.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenToch niet voor een diesel joh
Als zelfs een A6 met 2.0 tdi 136pk dat al mag hebben.. Ik vind die uitlaten echt dik gvd ik wil dat ook wel
Hoewel ik waarschijnlijk ga opteren voor 1 dikke pijp soon, iets fixen by Skytune ofzo..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenAls zelfs een A6 met 2.0 tdi 136pk dat al mag hebben.. Ik vind die uitlaten echt dik gvd ik wil dat ook wel
Hoewel ik waarschijnlijk ga opteren voor 1 dikke pijp soon, iets fixen by Skytune ofzo..
Tuner!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Comment
-
-
Een familielid van mij is van plan hem een nieuwe wagen aan te schaffen, hij rijdt nu met een volvo v60 2.4D
Wij zijn gaan testen met een nieuwe s60 D3 en een xc60 D3. Beide wagens waren FWD. Zijn voorkeur ging na deze ritjes al naar de xc60.
Nu vroeg ik mij af of de meerprijs voor een AWD wel de moeite is? Zijn de rij eigenschappen heel verschillend tov de FWD? Of is het enkel interessant als men echt zware vrachten moet trekken ofzo? Testen we maw ook eens een AWD versie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenJaja zeker hoor. Spoilertje ook
Vooral op een zwarte, hint
Comment
-
Comment
-
-
Iemand een idee wat ik moet neertellen voor een orginele volvo zonwering (achteraan)?
Baby op komst en vertik het om met die belachelijke skoebidoe of andere debiele (kleurrijke) zonweringen rond te rijden.
Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk BerichtenIemand een idee wat ik moet neertellen voor een orginele volvo zonwering (achteraan)?Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
Comment