das ook wel een mooi kleurtje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenHeeft er iemand duidelijke foto's van een S40 in cosmic white? Heb dat eigenlijk alleen nog maar op een C30 gezien.
Ga dan naar de volgende pagina's kijken op volvo-forum.nl :
Voorbeeldfoto:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
Comment
-
Jip, de slechtst geplaatste kleerhanger ooit
Trouwens -> http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=1852828042002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenJip, de slechtst geplaatste kleerhanger ooit
Trouwens -> http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=185282804
B&V denk ik. Verschrikkelijk geile bak!
Comment
-
Nu je het zegt ja, die tweede fot in de ad is zelfs van de meeting toen. Staat al even te koop da.
Idd zeer knappe in het rood2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gino1968 Bekijk BerichtenIs een V50 Cosmic White ook goed?
Ga dan naar de volgende pagina's kijken op volvo-forum.nl :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenJip, de slechtst geplaatste kleerhanger ooit
Als ik 5 personen mee heb en m'n jas kwijt wil, hang ik die daar aan, en die zit in niemands weg, plus ik kan er altijd aan. Je mag ze er wel niet laten hangen als je je auto achterlaat natuurlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenForummer
B&V denk ik. Verschrikkelijk geile bak!Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenNu je het zegt ja, die tweede fot in de ad is zelfs van de meeting toen. Staat al even te koop da.
Idd zeer knappe in het rood
Die tweede foto heb ik zelfs getrokken en m'n zoon staat erop (de kleinste van de twee )
Diezelfde dag er nog eens mee meegereden en 'k was toch wel onder de indruk.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
Getinte ruimen zijn dacht ik een optie maar mogelijks ook een onderdeel van een bepaalde uitrusting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenIs elke automaat in een Volvo, laat nu V50 zeggen, een "powershift automaat"?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenDat het een 2.0D is
Getinte ruimen zijn dacht ik een optie maar mogelijks ook een onderdeel van een bepaalde uitrusting.
Kwestie van de kosten een beetje te drukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenDat het een 2.0D is
Comment
-
Comment