Oorspronkelijk geplaatst door Ceke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Ik was heel de tijd aan het wachten tot ie ging rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenSorry, maar dat was nu wel echt een beetje tijdverspilling.
Ik was heel de tijd aan het wachten tot ie ging rijden.
Het staat dan ook altijd in de titel als hij een testrit doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDat zijn Zweedse Kronen hé
lol
't Is gelijk dat België serieus goedkoper is dan andere landen
Comment
-
Oproep aan alle volvo-lovers
Mijn vader heeft al jaren een zwak voor volvo en nu onze zafira bijna buitengaat lijkt het mij tijd om volvo bij deze eens binnen te loodsen.
't zou hoe dan ook een benzine worden (aangezien we veel korte afstanden rijden met die wagen)
Hij vindt voornamelijk de V60 en V70 mooie wagens, met een groot genoege laadruimte.
Maar aangezien hij liever niet meer dan 40k (incl. btw) aan een wagen hangt, vermoed ik dat we beter tweedehands zoeken? (hoewel daar niet veel jonge benzinewagens van dat type te zijn..) Want liever een tweedehands auto met weinig kilometers en veel opties, dan een kale nieuwe, toch?
Maar we zitten toch met enkele vragen ;D
-Denken jullie dat de benzinemotoren ook zo'n 300k km aankunnen zoals bv een D5?
- Welk benzinemotor raden jullie aan? (Een T6 is alleszins geen optie denk ik ^^)
-Wat is volgens jullie de ideale configuratie voor zo'n wagen? ^^
Alleszins bedankt voor het antwoord!
Comment
-
Een vorige S60 facelift 2.5T of T5.
5-cylinder met prachtige sound
oerbetrouwbaar
genoeg koppel dus valt indien gewenst schakellui te rijden
Alleen niet zo evident om deze te vinden in België. Je moet al bijna eentje in Duitsland te zoeken, helaas vind je hier niks anders dan diesels.
Comment
-
'n Handgeschakelde V60 T3 (150pk en 240Nm@1750rpm) met:- metaalkleur
- R-Design (o.a. dikke velgen + lederen zetels)
- Motion Pack (navi + high performance audio + park assist voor en achter)
- Winter Pack (xenon + verwarmde zetels)
- schuifdakske
- autom. dimmende binnenspiegel
Die heb je ook voor € 39k. En dan heb je 'n 1600 benzine met turbo -> lage taks, 'n theoretisch verbruik van 6.5 liter -> voor 300k km mee te rijden is dat toch belangrijk, en toch nog vrij degelijke prestaties (maar een 2.5T is nog van een ander niveau, uiteraard). De T4 is een € 2000 duurder, maar ik zie 'm niet op de Belgische website staan. Met 180pk levert dat volgende propere cijfers op: top van 220 km/h en 0-100 sprint in 8,5s.
Dat zou mijn keuze zijn.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Als er 1 motor is die zich in het verleden al heeft bewezen met hoge km-standen is het toch wel de 2.5T samen met alle andere 5 cylinder benzine motoren met of onder turbo.
Ik denk dat de V70 2.5T het ideale compromis is.'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
Net te horen gekregen dat ik begin februari 2 weken stage ga doen bij Volvo in Lokeren.
Kheb er wel zin in, eerst ging het bij BMW zijn maar door omstandigheden nu toch Volvo. Maar ben er blij mee. Kzal dan mss eens naar daar rijden met de XC90 ipv de E30 kwestie van een goeie indruk te geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenjep, die__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenKan je ook velgen (stalen velgen) ook gebruiken van andere merken?
Want bv. velgen die passen op een Saab passen ook op een Opel.
Comment