Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ahja NL...

Ja die combo wit/zwart vind ik echt niet mooi. En dan zeker niet icm met dat grijze dash en stuur enzo. En die deurpanelen
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Die zwarte bovenaan wordt voor 6900 verkocht in DE, en met minder km's dan die grijze, nogal een contrast hé.

Maar kweet niet, toch altijd wrang gevoel met kopen in DE, 't is zo ver, m'n Duits suckt etc.

Comment

• Jup idd same here. En als ge ziet wat een misserie sommige hebben

Op het gemak uitkijken hè, niets forceren
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
          Die zwarte bovenaan wordt voor 6900 verkocht in DE, en met minder km's dan die grijze, nogal een contrast hé.

Maar kweet niet, toch altijd wrang gevoel met kopen in DE, 't is zo ver, m'n Duits suckt etc.
          Heb daar ook nog voor gekeken voor die zwarte, maar staat enorm ver idd, 700-800km dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
            Heb daar ook nog voor gekeken voor die zwarte, maar staat enorm ver idd, 700-800km dacht ik?

Idd, specs/km-stand/prijs/foto's van de uwe ?

Comment

Wat denken jullie van deze

spécialleke, 'k vindet wel vet. Alleen al iets hoge km-stand tenzij distri-riem/remschijven etc al vervangen zijn
              heeft ook manuele airco =
              lelijk en veel minder handig dan de ECC die met allerlei factoren rekening houdt en klepjes regelt en zo.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                heeft ook manuele airco =
                lelijk en veel minder handig dan de ECC die met allerlei factoren rekening houdt en klepjes regelt en zo.
                Goed opgemerkt had dat nog niet eens gezien. In een S60 moet toch écht wel automatische airco idd..

Comment

• 't valt me wel op dat in D zeer veel manuele airco's rondrijden.
                  In B zie je ze amper, hier zaten ze gelukkig steeds in een of ander bijzonder interessant pakket of line.

Volvo S60/V70/S80/XC90 = met ECC. Anders pauper.

Ge moet dat manneke op de knopkes zien, dat was nu net zo een leuke vernieuwing.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Idd, specs/km-stand/prijs/foto's van de uwe ?
                    Deze is het:
                    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Maar hij wordt voor de moment nog in orde gezet door de garage, er zijn nog een paar kleine dingen die er aan moeten gebeuren.

Comment

Deze is het:
                      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Maar hij wordt voor de moment nog in orde gezet door de garage, er zijn nog een paar kleine dingen die er aan moeten gebeuren.

Mooi maar............................. why an automatic ?!

Comment

Mooi maar............................. why an automatic ?!
                        Ik weet het
                        Da's het enige wat me "stoort" eraan, hopelijk ga ik eraan kunnen wennen.

Heb daar enorm lang over getwijfeld.

Comment

Ik weet het
                          Da's het enige wat me "stoort" eraan, hopelijk ga ik eraan kunnen wennen.

Heb daar enorm lang over getwijfeld.

Toch minstens testgereden, hoop ik ?

Verder ziet 't er zeer goed uit, mooi met die 18" Nebula's ook

Comment

Toch minstens testgereden, hoop ik ?

Verder ziet 't er zeer goed uit, mooi met die 18" Nebula's ook
                            Heb er mee gereden ja, en hij voelde echt wel goed aan. 't Is zeker geen snelle versnellingsbak, maar had het eigenlijk nog erger verwacht, van wat ik er allemaal over gehoord had.

Is van een oude man geweest die veel autostradekilometers deed naar het zuiden.

Comment

• 't is zeker geen slechte automaat idd, als je testgereden hebt en je vond het oké dan zal dat wel in orde komen zeker

Enkel écht sportief is 't natuurlijk niet (en bij een T5 denk ik toch eerder aan sportief, daarom).

Comment

't is zeker geen slechte automaat idd, als je testgereden hebt en je vond het oké dan zal dat wel in orde komen zeker

Enkel écht sportief is 't natuurlijk niet (en bij een T5 denk ik toch eerder aan sportief, daarom).
                                Dat denk ik ook wel, ik pas me wel aan.

Je hebt gelijk, echt sportief is het niet, maar voor de dagelijkse km's te doen wel voldoende denk ik.

Comment

• Coole keuze wel als 20-jarige. Wat zegt de verzekering daar van ?

Comment

• Die vinden dat niet zo leuk

Maar komt niet volledig op mijn naam.

Comment

• Mede S60 en vooral V70 eigenaars; hebben jullie veel windgeruis bij snelheden boven de 100km/h? Het valt me de laatste tijd zo hard op, er heeft al een technieker van Volvo mee gereden en die vond het niet abnormaal, maar ik hoor zelfs windhozen op de voorruit

Comment

• Er was windkracht 4 de laatste dagen, 't zal dat zijn

Comment

• Het is precies al enkele maanden plaatselijk windkracht 10 waar ik toevallig rij

Comment

Working...
                                          X