Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Volgens bepaalde bronnen op het internet, zou de productie van de V70 drive en S80 drive gestaakt zijn voor bijna een half jaar omdat ze niet aan de EURO5 norm voldoet. Klopt dit?
Is dit niet gewoon de nieuwere versie van de 1.6d van de C30-V60 erin steken? Lijkt mij niet zo moeilijk, tenzij ze een tekort aan nieuwe motoren hebben en dan nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMede S60 en vooral V70 eigenaars; hebben jullie veel windgeruis bij snelheden boven de 100km/h? Het valt me de laatste tijd zo hard op, er heeft al een technieker van Volvo mee gereden en die vond het niet abnormaal, maar ik hoor zelfs windhozen op de voorruit
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIs het raar dat ik zowel een C30 als een V60 overweeg zonder ook maar even aan een S40 of V50 te denken?
jij zoekt net dat ietsje meer waarschijnlijk__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenVolgens bepaalde bronnen op het internet, zou de productie van de V70 drive en S80 drive gestaakt zijn voor bijna een half jaar omdat ze niet aan de EURO5 norm voldoet. Klopt dit?
Is dit niet gewoon de nieuwere versie van de 1.6d van de C30-V60 erin steken? Lijkt mij niet zo moeilijk, tenzij ze een tekort aan nieuwe motoren hebben en dan nog.
Het zal die nieuwere versie ook zijn die er ook in komt, maar ongetwijfeld zal er een goede reden zijn om nog te wachten met de productie.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenja maar dat wil niemand hier kopen
taks taks taks, altijd maar dienen taks, terwijl het echt wel de moeite is...
Knappe aan de achterkant zijn die 2 zijdelingse uitlaatjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenja maar dat wil niemand hier kopen
taks taks taks, altijd maar dienen taks, terwijl het echt wel de moeite is...
Ik rij al jaren met auto's met 500€ taks dus voor mij is dat normaal
Enkel de BIV is een bitch maar dat is éénmalig en bij een jonge occasie nog te doen. Je zou eigenlijk gek moeten zijn om zo'n auto nieuw te kopen...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
ik was wél een beetje aan 't stoken he
Maar 't is jammer genoeg vaak een idee zonder te weten over welke bedragen men spreekt.
Ik rook niet, ga niet op café, heb geen dure hobby. En plots wordt die 150 euro peanuts
En jij hebt de essentie beet
(BIV)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenen er stond een V70 R
doe de groeten aan Tom(mecano ) en Steven (verkoper) van mij
ik zal binnenkort eens passeren met mijn corbillard
heb er vroeger altijd op onderhoud geweest(en een stuk of 4 nieuwe Volvo's besteld)Last edited by Philken; 16/01/2011, 12:58.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenStaat er altijd een R icoontje in de velgen bij een R-Design?
op de R- design velgen(C30/S40/V50& V70) nietmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenop de échte R velgen (aka Pegasus) staat de R er altijd op
op de R- design velgen(C30/S40/V50& V70) niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenop de échte R velgen (aka Pegasus) EN REPLICA PEGASUS VELGEN staat de R er altijd op
op de R- design velgen(C30/S40/V50& V70) niet
Correctie
Comment
-
Dit vind ik een prachtig filmpje, geeft voor mij het Volvo-gevoel mooi weer. Onverstoorbaar en comfortabel kilometers vreten, heerlijk
+ YouTube Video
Comment
Comment