Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Volgens bepaalde bronnen op het internet, zou de productie van de V70 drive en S80 drive gestaakt zijn voor bijna een half jaar omdat ze niet aan de EURO5 norm voldoet. Klopt dit?

Is dit niet gewoon de nieuwere versie van de 1.6d van de C30-V60 erin steken? Lijkt mij niet zo moeilijk, tenzij ze een tekort aan nieuwe motoren hebben en dan nog.

Comment

• Is het raar dat ik zowel een C30 als een V60 overweeg zonder ook maar even aan een S40 of V50 te denken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Mede S60 en vooral V70 eigenaars; hebben jullie veel windgeruis bij snelheden boven de 100km/h? Het valt me de laatste tijd zo hard op, er heeft al een technieker van Volvo mee gereden en die vond het niet abnormaal, maar ik hoor zelfs windhozen op de voorruit
          kijk eens aan de onderkant van je voordeuren, of de deurrubber niet doorhangt.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Is het raar dat ik zowel een C30 als een V60 overweeg zonder ook maar even aan een S40 of V50 te denken?
          neen!
          jij zoekt net dat ietsje meer waarschijnlijk

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Volgens mij vind je dat ietsje meer in een V50 D5
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ja maar dat wil niemand hier kopen

taks taks taks, altijd maar dienen taks, terwijl het echt wel de moeite is...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                Volgens bepaalde bronnen op het internet, zou de productie van de V70 drive en S80 drive gestaakt zijn voor bijna een half jaar omdat ze niet aan de EURO5 norm voldoet. Klopt dit?

Is dit niet gewoon de nieuwere versie van de 1.6d van de C30-V60 erin steken? Lijkt mij niet zo moeilijk, tenzij ze een tekort aan nieuwe motoren hebben en dan nog.
                Klopt.
                Het zal die nieuwere versie ook zijn die er ook in komt, maar ongetwijfeld zal er een goede reden zijn om nog te wachten met de productie.
                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                  ja maar dat wil niemand hier kopen

Gisteren nog één zien staan in dat fel blauw.

Knappe aan de achterkant zijn die 2 zijdelingse uitlaatjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                    ja maar dat wil niemand hier kopen

Taks taks, of je nu 350€ of 500€ per jaar betaalt...

Ik rij al jaren met auto's met 500€ taks dus voor mij is dat normaal

Enkel de BIV is een bitch maar dat is éénmalig en bij een jonge occasie nog te doen. Je zou eigenlijk gek moeten zijn om zo'n auto nieuw te kopen...
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ik was wél een beetje aan 't stoken he

Maar 't is jammer genoeg vaak een idee zonder te weten over welke bedragen men spreekt.
                      Ik rook niet, ga niet op café, heb geen dure hobby. En plots wordt die 150 euro peanuts

En jij hebt de essentie beet
                      (BIV)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                        en er stond een V70 R
                        te koop?

doe de groeten aan Tom(mecano ) en Steven (verkoper) van mij

ik zal binnenkort eens passeren met mijn corbillard

heb er vroeger altijd op onderhoud geweest(en een stuk of 4 nieuwe Volvo's besteld)
                        Last edited by Philken; 16/01/2011, 12:58.
                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• 2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten

Staat er altijd een R icoontje in de velgen bij een R-Design?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                              Staat er altijd een R icoontje in de velgen bij een R-Design?
                              op de échte R velgen (aka Pegasus) staat de R er altijd op

op de R- design velgen(C30/S40/V50& V70) niet
                              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                op de échte R velgen (aka Pegasus) staat de R er altijd op

Aha thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                  op de échte R velgen (aka Pegasus) EN REPLICA PEGASUS VELGEN staat de R er altijd op

Correctie

Comment

• Prachtige S60!

Comment

• R-design heeft toch niet bestaan op de V70 II en de S60 I ?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Iemand ervaring met Onboard Diagnostics bij Volvo?

Kan je ook zo codes veranderen zoals bij een VAG wagen?

En wie heeft er zo van die "must-have-code's"

Comment

• Dit vind ik een prachtig filmpje, geeft voor mij het Volvo-gevoel mooi weer. Onverstoorbaar en comfortabel kilometers vreten, heerlijk
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X