Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Is het raar dat ik zowel een C30 als een V60 overweeg zonder ook maar even aan een S40 of V50 te denken?
    Zeker niet, Had ik ook :-)
    Wil mijn S60 d3 momentum direct ruilen tegen een full option c30 T5 :-)

Comment

• S60R walkaround en testrit (5:30) "sounds like half a Lamborghini Gallardo"
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wel spijtig van de Geartronic, maar wat een droombak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
        Iemand ervaring met Onboard Diagnostics bij Volvo?

Kan je ook zo codes veranderen zoals bij een VAG wagen?

En wie heeft er zo van die "must-have-code's"
        Er is iemand op Volvo-forum die voor z'n V70 heel wat geprogrammeerd heeft, via de OBD.
        1. 't was gelijk nie simpel, heel veel tijd in gestoken geweest
        2. 't is helemaal verwijderd, mogelijks op vraag van Volvo zelf?
        (had een klein programmaatje gemaakt, je kon zelfs gaan instellen hoeveel keer de aut. pinkers moesten knipperen bij het één maal aanraken van de hendel, of je kon instellen dat de spiegels al dan niet aut. inklapten bij 't afleggen van de motor, enz enz...)

Maar hidden menu's naar de auto toe zijn er niet dacht ik.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Over Volvo-forum gepraat, dat forum irriteert mij eigenlijk Wat een bende hypocriete, moraalridderende jankers daar zeg. Helaas voldoet dat forum wel aan 't "ouwe lullenbak" stereotiep

Comment

• ja, 't is een redelijk onpersoonlijk forum vind ik. En nogal eigenzinnig. 't Is vooral Ollands, en een ollander is nu eenmaal minder doordringend dan een belg. Maar er staat wel een schat aan info op, en sommigen zijn wel toffe kerels.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Perfecte samenvatting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Dit vind ik een prachtig filmpje, geeft voor mij het Volvo-gevoel mooi weer. Onverstoorbaar en comfortabel kilometers vreten, heerlijk
                hehe, dat is het wel een beetje. Kenner

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                  ja, 't is een redelijk onpersoonlijk forum vind ik. En nogal eigenzinnig. 't Is vooral Ollands, en een ollander is nu eenmaal minder doordringend dan een belg. Maar er staat wel een schat aan info op, en sommigen zijn wel toffe kerels.
                  IDD als je een beetje dieper kijkt, merk je dat het forum ergens teveel gebonden is aan zijn sponsors, de ollandse mentaliteit(zowel de positieve(jaja, die bestaan)als de minder mooie kanten) moet je erbij nemen
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Zal iets Hollands zijn ja want op saabforum.nl is het ongeveer hetzelfde (wel iets minden ).
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

hehe, dat is het wel een beetje. Kenner
                      Liefhebber
                      Volvoforum is inderdaad erg goed als je een probleem hebt (komt wel eens voor bij mij), dan wordt je snel en goed geholpen, maar voor plezier of ontspanning kom ik er niet snel. Topics over vermogen of topsnelheid worden inderdaad gekaapt door zeikende moraalridders, ik vond Saabforum net een beetje gezelliger eigenlijk, vooral in real life echt fantastische mensen (er kwamen er van Friesland om onderdelen van de 900 te komen halen ).

Comment

Er is iemand op Volvo-forum die voor z'n V70 heel wat geprogrammeerd heeft, via de OBD.
                        1. 't was gelijk nie simpel, heel veel tijd in gestoken geweest
                        2. 't is helemaal verwijderd, mogelijks op vraag van Volvo zelf?
                        (had een klein programmaatje gemaakt, je kon zelfs gaan instellen hoeveel keer de aut. pinkers moesten knipperen bij het één maal aanraken van de hendel, of je kon instellen dat de spiegels al dan niet aut. inklapten bij 't afleggen van de motor, enz enz...)

Maar hidden menu's naar de auto toe zijn er niet dacht ik.
                        Ok thx :-)

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bedrijf in Almelo die dit onder de S60 monteert voor 385euro all inclusive.

Zou 't graag eens horen onder belasting..

EDIT: is T5
                          Last edited by Wouter; 20/01/2011, 17:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten

Bedrijf in Almelo die dit onder de S60 monteert voor 385euro all inclusive.
                            Wouter,

Is dit een R-bumper? De inkeping ter hoogte van de uitlaat is precies wat anders dan de mijne?
                            Blij dat we hetzelfde gedacht hebben over het 'ollands forum' . Ik doe je nog wel eens het verhaal
                            Ondertussen heb ik me wel weer aangemeld om uw lijstje te kunnen aanvullen
                            Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                            Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                            Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                            Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                              Wouter,

Is dit een R-bumper? De inkeping ter hoogte van de uitlaat is precies wat anders dan de mijne?
                              Blij dat we hetzelfde gedacht hebben over het 'ollands forum' . Ik doe je nog wel eens het verhaal
                              Ondertussen heb ik me wel weer aangemeld om uw lijstje te kunnen aanvullen

Die onderlip lijkt me idd niet zoals van ons te zijn, maar dat stuk kan nu toch niet zo veel kosten lijkt me. Ben benieuwd naar je verhaal, je mag het eens PM'en

Comment

• LOL bij nader inzien is die S60 een T5, what the fuck, toch niet zo geslaagd dan, ketel klinkt ineens half-diesel.

Comment

• Snelheidsmeter gaat even snel als toerenteller
                                  + YouTube Video

Als hij schakelt, maakt die even wat meer toeren voor hij terugvalt, ik heb dat ook met de mijne als ik snel schakel, iemand een idee waaraan dat ligt? Bij andere auto's heb ik het niet.

Comment

• Ik denk dat de mijne dat ook doet, je voelt daar wel niks van. It has to be a Volvo thing

Comment

• Heb nog eens goed gekeken naar 't filmpje, 't is dat niet dat ik bedoel eigenlijk. Op dit filmpje gaat die kerel te laat / niet van 't gas bij 't opschakelen, dat verklaart waarom die toeren zo omhoogschieten bij het ontkoppelen. Niet gezond eigenlijk.

Comment

• dual mass vliegwiel?

Ofwel kan je met deze niet goed schakelen (te laat van 't gas)

edit: 't laatste zegt wouter eigenlijk al een beetje...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik heb het ook soms als ik niet oplet. Bij mijn vorige wagen had ik dit niet.

Misschien gasrespons van de Volvo? En al zeker met de turbo die er op zit.
                                          Je moet echt je voet al heel vroeg van het gas halen, voor je schakelt. Anders heb je altijd nog die lichte 'vroem' en stijging in toeren
                                          Echt sportief is het niet mja... Daar zijn ze niet voor gemaakt ook zeker?

Comment

Working...
                                          X