Oorspronkelijk geplaatst door Bompa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenmaar al de rest wel he
Grapje hoor Stijn, dat lijkt me een retevette V50, superbenieuwd naar foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten1 cyl te weinig
Grapje hoor Stijn, dat lijkt me een retevette V50, superbenieuwd naar foto's
Ik ga er nog moeten trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenWat zitten mailen met Skytune, nu nog een afspraak maken.
Huidige uitlaatstukje:
Dan nog in de zomer wanneer de zomersloefjes er terug onder gaan nog een verlaging and that'll be it
Van een dikke uitlaapijp gesproken
Comment
-
Een verlaging en dat uitlaatje icm uw velgen gaat echt superknap zijn. Mss zou ik de diameter iets kleiner houden en ook eens kijken voor zo'n kofferspoilertje2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
voor ook intrese in zoon lego ontwerp :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenEnkel sierstukje plaatsen? Had op zoiets gerekend ja.
Nenee 't is geen euroshop toestand hé. Dat kan misschien wel zo gedaan worden indien gevraagd, maar bij mij slijpen ze 't huidige stuk er af en lassen ze er een nieuwe "eindbuis" aan, zal dus m.a.w. één geheel zijn. Anders vind ik 't maar half werk ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenNenee 't is geen euroshop toestand hé. Dat kan misschien wel zo gedaan worden indien gevraagd, maar bij mij slijpen ze 't huidige stuk er af en lassen ze er een nieuwe "eindbuis" aan, zal dus m.a.w. één geheel zijn. Anders vind ik 't maar half werk ook.
Maar het komt uiteindelijk toch neer op gewoon een sierstukje plaatsen?
Ik bedoel, er worden geen dingen geplaatst/gewijzigd die iets aan de sound ofzo veranderen?
Comment
Comment