Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    goh ja, da's wel leuk als 't heel donker is en je eventueel plassen wil zien liggen, of om uw kar eens mooi verlicht te zien, maar meestal is er te veel ander licht om er echt nut uit te halen. 'k Zou er nooit voor bijbetalen, 't zit er nu eenmaal op.
    Bovendien, als de spiegels ingeklapt zijn, wordt de welving van de deur meer verlicht dan de rest: oeps, foutje!
    (dus in den donker nooit spiegels laten wegdraaien)
    Ik heb ook geen meedraaiende spiegels

Comment

• maar al de rest wel he

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        maar al de rest wel he
        1 cyl te weinig

Grapje hoor Stijn, dat lijkt me een retevette V50, superbenieuwd naar foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
          1 cyl te weinig

Grapje hoor Stijn, dat lijkt me een retevette V50, superbenieuwd naar foto's
          Ok ja, 1 cyl te weinig :p

Ik ga er nog moeten trekken.

Comment

• .. even aansluiten op de verlichtingsvragen/V50. Heeft een V50 ook parkeerverlichting ?

Comment

• Wat zitten mailen met Skytune, nu nog een afspraak maken.

Huidige uitlaatstukje:

En het wordt zoals dit:

Dan nog in de zomer wanneer de zomersloefjes er terug onder gaan nog een verlaging and that'll be it

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

hoeveel kost een benzinepomp?

Comment

• Zal knap worden Wouter!
                  nls2000

Comment

Wat zitten mailen met Skytune, nu nog een afspraak maken.

Huidige uitlaatstukje:

Dan nog in de zomer wanneer de zomersloefjes er terug onder gaan nog een verlaging and that'll be it

Van een dikke uitlaapijp gesproken

Comment

• Ik vind het maar niks Wouter, is een R-achtige uitlaat niet mooier ?

Comment

• Een verlaging en dat uitlaatje icm uw velgen gaat echt superknap zijn. Mss zou ik de diameter iets kleiner houden en ook eens kijken voor zo'n kofferspoilertje
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                          als die prijs bij die van een 2.3 lpt van de 940 licht valt dat heel goe mee heb die van mijn vorige 940 is moeten vervangen en dat viel nog mee maar kan mij atm niet herinneren hoeveel het was sorry.

voor ook intrese in zoon lego ontwerp :p
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Het moet écht zo worden, ik vind 't letterlijk en figuurlijk DIK

Spoilertje kan MISSCHIEN nog komen in de toekomst, al vind ik zonder even knap, dus voor mezelf geen must..

Comment

• Laat je iets weten als je dat laten steken hebt? Moet skytune in de toekomst ook nog eens contacteren

Comment

• Ivm Skytune niet twijfelen die hebben indertijds ook mooi werk geleverd op m'n Clio RS

Comment

• Ik twijfel niet aan hun werk hoor. Ik heb gewoon mijn bedenkingen bij mijn studentenbudget

Comment

• Ik denk dat je mag rekenen tussen de 80 en 120 euro ongeveer all-in. Hij moet me nog zijn prijs en een datum bevestigen.

Comment

• Enkel sierstukje plaatsen? Had op zoiets gerekend ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                        Enkel sierstukje plaatsen? Had op zoiets gerekend ja.

Nenee 't is geen euroshop toestand hé. Dat kan misschien wel zo gedaan worden indien gevraagd, maar bij mij slijpen ze 't huidige stuk er af en lassen ze er een nieuwe "eindbuis" aan, zal dus m.a.w. één geheel zijn. Anders vind ik 't maar half werk ook.

Comment

Nenee 't is geen euroshop toestand hé. Dat kan misschien wel zo gedaan worden indien gevraagd, maar bij mij slijpen ze 't huidige stuk er af en lassen ze er een nieuwe "eindbuis" aan, zal dus m.a.w. één geheel zijn. Anders vind ik 't maar half werk ook.
                                          Ok kan zijn dat ze er wat meer werk in steken (mag ook wel, anders doe ik het gewoon zelf).
                                          Maar het komt uiteindelijk toch neer op gewoon een sierstukje plaatsen?

Ik bedoel, er worden geen dingen geplaatst/gewijzigd die iets aan de sound ofzo veranderen?

Comment

Working...
                                          X