Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
goh ja, da's wel leuk als 't heel donker is en je eventueel plassen wil zien liggen, of om uw kar eens mooi verlicht te zien, maar meestal is er te veel ander licht om er echt nut uit te halen. 'k Zou er nooit voor bijbetalen, 't zit er nu eenmaal op.
Bovendien, als de spiegels ingeklapt zijn, wordt de welving van de deur meer verlicht dan de rest: oeps, foutje!
(dus in den donker nooit spiegels laten wegdraaien)
Een verlaging en dat uitlaatje icm uw velgen gaat echt superknap zijn. Mss zou ik de diameter iets kleiner houden en ook eens kijken voor zo'n kofferspoilertje
als die prijs bij die van een 2.3 lpt van de 940 licht valt dat heel goe mee heb die van mijn vorige 940 is moeten vervangen en dat viel nog mee maar kan mij atm niet herinneren hoeveel het was sorry.
Enkel sierstukje plaatsen? Had op zoiets gerekend ja.
Nenee 't is geen euroshop toestand hé. Dat kan misschien wel zo gedaan worden indien gevraagd, maar bij mij slijpen ze 't huidige stuk er af en lassen ze er een nieuwe "eindbuis" aan, zal dus m.a.w. één geheel zijn. Anders vind ik 't maar half werk ook.
Nenee 't is geen euroshop toestand hé. Dat kan misschien wel zo gedaan worden indien gevraagd, maar bij mij slijpen ze 't huidige stuk er af en lassen ze er een nieuwe "eindbuis" aan, zal dus m.a.w. één geheel zijn. Anders vind ik 't maar half werk ook.
Ok kan zijn dat ze er wat meer werk in steken (mag ook wel, anders doe ik het gewoon zelf).
Maar het komt uiteindelijk toch neer op gewoon een sierstukje plaatsen?
Ik bedoel, er worden geen dingen geplaatst/gewijzigd die iets aan de sound ofzo veranderen?
Comment