Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
    Ok kan zijn dat ze er wat meer werk in steken (mag ook wel, anders doe ik het gewoon zelf).
    Maar het komt uiteindelijk toch neer op gewoon een sierstukje plaatsen?

Ik bedoel, er worden geen dingen geplaatst/gewijzigd die iets aan de sound ofzo veranderen?

Nope, zou dat wel kunnen doen/vragen maar denk dat ik de sound zo ga laten.

Comment

• Ok.

Mods die ik nog gepland heb:
      - veerpootbrug
      - luchtfilter
      - banden
      - iets om het geluid te verbeteren

Heb nog wat werk om mails rond te sturen dus. Maar het zal allemaal nog niet voor direct zijn, aangezien ik al redelijk wat kosten gehad heb de laatste tijd (de auto-gerelateerde zijn te zien in mijn topic).

Comment

• Woensdag 9 februari afspraak gemaakt bij Skytune

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
          Twee keer niets. Piraatstuk maximum 50 euro.

Comment

• Pretspul voor Volvo, helaas niet voor de S60: http://www.carhoo.co.jp/erst-e/default.asp

Verder zal alles goed gaat ik mijn S60 ook nog 's binnen doen voor witte leds voor m'n standverlichting vooraan, witte LED-nummerplaatverlichting achteraan, en eventueel 6000K xenon lichten steken ipv 4300k, is nu wat gelig en ik mis 't felle xenon-licht zoals bvb. op mijn pa zijn BMW waar 't écht veel meer licht geeft.

Ik laat dit alles doen bij Q-lab te Schoten (verdeelt overigens ook dat spul van bovenstaande link).

Ik zou graag ook nog zo'n voorspoiler hebben, misschien ineens bijbestellen en laten plaatsen bij Q-lab als ze aan dit onderdeel kunnen raken..

Voor Volvo mods is www.q-lab.be écht wel the place to be.

Comment

• [QUOTE=Wouter;4418101]Pretspul voor Volvo, helaas niet voor de S60: http://www.carhoo.co.jp/erst-e/default.asp

Verder zal alles goed gaat ik mijn S60 ook nog 's binnen doen voor witte leds voor m'n standverlichting vooraan, witte LED-nummerplaatverlichting achteraan, en eventueel 6000K xenon lichten steken ipv 4300k, is nu wat gelig en ik mis 't felle xenon-licht zoals bvb. op mijn pa zijn BMW waar 't écht veel meer licht geeft.

Ik laat dit alles doen bij Q-lab te Schoten (verdeelt overigens ook dat spul van bovenstaande link).

Ik zou graag ook nog zo'n voorspoiler hebben, misschien ineens bijbestellen en laten plaatsen bij Q-lab als ze aan dit onderdeel kunnen raken..

Ik vind dat de (bi)Xenon bij mijn Volvo minder fel schijnen dan bv. Audi. Is dat gemakkelijk te veranderen?
              Last edited by ; 25/01/2011, 22:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Pretspul voor Volvo, helaas niet voor de S60: http://www.carhoo.co.jp/erst-e/default.asp

is er gene die die spoilers verkoopt op Swedespeed?
                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Wat wil dat eigenlijk juist zeggen 'bi-xenon'?

Wouter, we gaan zaterdag onze lampen eens vergelijken hè. Eens zien of die van jouw geler zijn. Ik heb 4300k geloof ik, spierwit.
                  Witte leds heb ik ook besteld voor de standlichten maar vrees dat het rommel gaat zijn (ebay 2€) maar je kan er zelf wel aan dus ik ga zien of ik ze er nog in krijg tegen zaterdag...
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Wat wil dat eigenlijk juist zeggen 'bi-xenon'?
                    Xenon voor de dimlichten en de grootlichten.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ah ok, dat hebben wij dus niet hè Woutermans? Of gij wel?
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Aaah maar die omhoog draaiende lampen tellen mss als bi-xenon?
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten

Ik vind dat de (bi)Xenon bij mijn Volvo minder fel schijnen dan bv. Audi. Is dat gemakkelijk te veranderen?
                          Die lampjes kan je gewoon vervangen door een andere Kelvin waarde hé, of ze meer licht gaan schijnen ik weet het niet.. dat vraag ik me dus ook af!

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                          is er gene die die spoilers verkoopt op Swedespeed?
                          Zou kunnen, maar importeren uit US zal beetje duur worden vrees ik kwa verzendingskosten ?

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Xenon voor de dimlichten en de grootlichten.
                          Idd

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          Ah ok, dat hebben wij dus niet hè Woutermans? Of gij wel?
                          Toch wel dus idd . Van ons is 't sowieso bi-xenon

Comment

• ja, idd, bi-xenon; sowieso.

ik kende het ook niet, maar met m'n huidige leren kennen.
                            Grootlichten aan, en dan zie je een spiegeltje de lichtbundel van de xenon omhoogdraaien, en bijkomend springen de twee grote ronde verstralers aan.

Véééééél licht dan hoor

Maar de xenons van deze generatie zijn niet zo denderend. Ik ben er ook niet volledig van overtuigd van deze. Ik heb m'n koplampen al eens laten herafstellen, 't hielp een beetje, maar nog niet alles.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                              ja, idd, bi-xenon; sowieso.

ik kende het ook niet, maar met m'n huidige leren kennen.
                              Grootlichten aan, en dan zie je een spiegeltje de lichtbundel van de xenon omhoogdraaien, en bijkomend springen de twee grote ronde verstralers aan.

Véééééél licht dan hoor

Maar de xenons van deze generatie zijn niet zo denderend. Ik ben er ook niet volledig van overtuigd van deze. Ik heb m'n koplampen al eens laten herafstellen, 't hielp een beetje, maar nog niet alles.
                              Wel dan zouden we het kunnen oplossen, zoals Wouter zegt, door een hogere Kelvin waarde te steken.

Ik ga eerst eens uitpluizen welke waarde er standaard inzit

Comment

• Miljaar, wat een geschift vette S60 . Die meedraaiende xenons met lenslampen , de Driver's Edition livrei

Dikke velg er onder en AF.

Oké misschien liever een manuele versnellingsbak maar dat is het dan ook..

Comment

Afspraak volgende week maandag voor Pilot 6000K xenon lampen + Pilot witte leds vooraan en LED-nummerplaatverlichting achteraan. Luc van Q-lab belooft me gegarandeerd een betere lichtopbrengst tov m'n 5000K OEM lampen, precies wat ik wil dus. Ben benieuwd en ik zal eventueel nog zorgen voor voor/na foto's.

Comment

Miljaar, wat een geschift vette S60 . Die meedraaiende xenons met lenslampen , de Driver's Edition livrei

Dikke velg er onder en AF.

Oké misschien liever een manuele versnellingsbak maar dat is het dan ook..
                                    inderdaad een vette S60, ik mag ook niets anders zeggen met deze kleurencombo en uitrusting
                                    Wat ik niet begrijp: 't is een summum, maar heeft geen chroom op de bumper. En dan plakken ze er zo een rede auto5-chroomstrip tussen de achterlichten....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Zalig interieur
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                        inderdaad een vette S60, ik mag ook niets anders zeggen met deze kleurencombo en uitrusting
                                        Wat ik niet begrijp: 't is een summum, maar heeft geen chroom op de bumper. En dan plakken ze er zo een rede auto5-chroomstrip tussen de achterlichten....
                                        Weglaten chroom op bumpers was een gratis optie
                                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Eindelijk!
                                          Mysterie opgelost....
                                          Heb dat wel nooit zien staan, maar dat wil niet zeggen dat 't niet in de lijsten stond
                                          Ik geloof je want ik heb dat al een paar keer gemerkt....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X