Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k Heb me winterbanden bij Volvo zelf gekocht.

stalen velgen en 195 65 15 met Michelin Alpin A4 banden

Ze zeiden dat dit is gemakkelijkste en het rapste beschikbaar was. 't Zal wat anders zijn dan m'n 17" velgen :-)
    Last edited by ; 27/01/2011, 14:15. Reden: 65

Comment

• 195/65/15 zeker ?
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• 'k Heb nog foto's gevonden tijdens de testrit:

,

Last edited by ; 27/01/2011, 14:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
          195/65/15 zeker ?
          Juist !

Comment

• Wow da's een knappe V50
            Tevreden van die Powershift?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Wow da's een knappe V50
              Tevreden van die Powershift?
              Blijft nog traag, maar sneller dan de Geartronic.

Maar doet zijn werkt

Wat wel grappig is, als je van D naar R gaat, duurt het ook ff. Blijkbaar zou dit te maken hebben met die dubbele koppeling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten

Maar doet zijn werkt

Wat wel grappig is, als je van D naar R gaat, duurt het ook ff. Blijkbaar zou dit te maken hebben met die dubbele koppeling.
                Ik zou van zo'n dubbele koppeling toch wel verwachten dat dat spectaculair sneller gaat dan de Geartronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Ik zou van zo'n dubbele koppeling toch wel verwachten dat dat spectaculair sneller gaat dan de Geartronic
                  Goh ja, mss omdat ik met een DSG of S-Tronic vergelijk zeker ...

Comment

'k Heb nog foto's gevonden tijdens de testrit:

,

Stijn! Wat een knappe V50!

Daar zou ik mijn S60 zo voor willen ruilen (moest het een 5-cilinder geweest zijn )

Echt heel mooi hoor.
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Knappe kar! Een kameraad rijdt met een S40 2.0D R-line, maar dan volledig zwart leder, geen xenon en een handbak.

Comment

Maar doet zijn werkt

Ik vind 'm buitengewoon snel. Voor zo'n wagen zou ik normaal nooit kiezen voor een automaat, tot ik met die Powershift gereden heb. 'k Vind 'm super.
                        nls2000

Comment

'k Heb nog foto's gevonden tijdens de testrit:

,

Pittige V50, mooi zo!!
                          '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                          '08 S60 2.4D
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• sjieken bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                              Ik vind 'm buitengewoon snel. Voor zo'n wagen zou ik normaal nooit kiezen voor een automaat, tot ik met die Powershift gereden heb. 'k Vind 'm super.
                              Ik ga niet zeggen dat hij traag is he, maar bv. kickdown, en dan duurt het ff vooraleer hij terugschakelt. En dan kan het zijn dat hij nog eens terugschakelt.

Comment

• Thx voor de reacties

Comment

• Zeer mooie en sportieve V50 Stijn, proficiat!

Comment

• ik herhaal: de knapste V50 die ik ooit zag

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten

Maar doet zijn werkt

geartronic heeft dat ook; heeft dat niet te maken met beveiliging tegen schade? (synchronisatie?). Bijkomend duurt het een halve seconde eer de achteruitrijlichten aanspringen (om te voorkomen dat ze efkes aanspringen bij schakelen van P naar D) dus iets meer dan een halve seconde eer hij aangrijpt.

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                                    'k Heb me winterbanden bij Volvo zelf gekocht.

stalen velgen en 195 65 15 met Michelin Alpin A4 banden

Ze zeiden dat dit is gemakkelijkste en het rapste beschikbaar was. 't Zal wat anders zijn dan m'n 17" velgen :-)
                                    ik ben eens curieus, wat vragen ze daarvoor bij de dealer?

Een ex-collega is een V50 gaan ophalen bij ScanCar in Antwerpen. Er stond een heus welkomstbord bij, met zijn naam en firmanaam op gedrukt
                                    Blijkbaar ook daar een attente service!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten

ik ben eens curieus, wat vragen ze daarvoor bij de dealer?

Een ex-collega is een V50 gaan ophalen bij ScanCar in Antwerpen. Er stond een heus welkomstbord bij, met zijn naam en firmanaam op gedrukt
                                      Blijkbaar ook daar een attente service!

Normaal was die set, door een actie, voor ± 700 euro

Maar aangezien de vraag zo groot was, hadden / hebben ze niets meer over voorraad. Nu koop ik de losse onderdelen (velg + band).

Bij de dealer waar ik nu ga, staat ook :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                        geartronic heeft dat ook; heeft dat niet te maken met beveiliging tegen schade? (synchronisatie?). Bijkomend duurt het een halve seconde eer de achteruitrijlichten aanspringen (om te voorkomen dat ze efkes aanspringen bij schakelen van P naar D) dus iets meer dan een halve seconde eer hij aangrijpt.
                                        Opvallend is dat het enige tijd duurt voordat de versnellingsbak in z’n achteruit 'springt' wanneer je hem in de R-stand zet. Dit komt doordat er niet één, maar twee koppelingen ontkoppeld moeten worden.
                                        Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Comment

Normaal was die set, door een actie, voor ± 700 euro

Maar aangezien de vraag zo groot was, hadden / hebben ze niets meer over voorraad. Nu koop ik de losse onderdelen (velg + band).

Bij de dealer waar ik nu ga, staat ook :-)
                                          Dus het zal nu meer dan 700 eur kosten ?

Ook nog even informeren bij de bandenboer , kan géén kwaad
                                          Zal een pak goedkoper zijn dan bij de dealer.
                                          En volgende site ook eens bekijken www.volvovelgen.com
                                          Last edited by ; 28/01/2011, 10:53.

Comment

Working...
                                          X