Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
    Dus het zal nu meer dan 700 eur kosten ?

Ook nog even informeren bij de bandenboer , kan géén kwaad
    Zal een pak goedkoper zijn dan bij de dealer.
    En volgende site ook eens bekijken www.volvovelgen.com
    Nu kost het me 810 euro, bij de bandenboer was het ook die prijs ongeveer.

Comment

• Knappe kar Stijn!

Comment

• Vraagje aan de Volvo-kenners. Beschikken de R-modellen over dezelfde geartronics als bvb. de diesels?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          Vraagje aan de Volvo-kenners. Beschikken de R-modellen over dezelfde geartronics als bvb. de diesels?
          'basis' zal't zelfde zijn, verhoudingen zijn korter en een R is 4X4 dus er zit nog een tussenbak op

de 'betere' geartronic R is degene met een 6bak geartronic
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
            'basis' zal't zelfde zijn, verhoudingen zijn korter en een R is 4X4 dus er zit nog een tussenbak op

de 'betere' geartronic R is degene met een 6bak geartronic
            Vanaf welk bouwjaar?

Comment

• Koop u toch alsjeblieft geen R in automaat, I beg you!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Koop u toch alsjeblieft geen R in automaat, I beg you!
                ²²²
                Dan ga je niet veel voelen van de 300 trappelende elanden

Comment

• Als er nog 250 van wakker zijn, is het voor mijn part nog ruim voldoende . En bovendien, ik zit in de 'scouting'-fase. Absoluut niets beslist en niet superdringend - hoewel als er iets interessants mijn pad kruist .

Comment

• ik kan dat alleen maar beamen.

Ik heb de 6-traps geartronic, en het gevoel van snel optrekken is toch een stuk minder dan bij een manuele, hoewel het in realiteit niet veel scheelt.
                    Automaat en diesel, ok. Maar potente benzine en automaat, 'k snap de filosofie niet 100 percent.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Als er nog 250 van wakker zijn, is het voor mijn part nog ruim voldoende . En bovendien, ik zit in de 'scouting'-fase. Absoluut niets beslist en niet superdringend - hoewel als er iets interessants mijn pad kruist .
                      Dan zie ik er het nut compleet NIET van in om dergelijke kar in huis te halen. Tenzij je massas km's gaat malen zoals Bompa. De R automaat is echt een PAK trager dan de handbak, het verschil is écht enorm, niet enkel in gevoel.

Uiteraard heeft de motor van een automaat R evenveel pk's als de handbak, dat heeft er natuurlijk niks mee te maken hé

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                      ik kan dat alleen maar beamen.

Ik heb de 6-traps geartronic, en het gevoel van snel optrekken is toch een stuk minder dan bij een manuele, hoewel het in realiteit niet veel scheelt.
                      Ook al ben ik sowieso pro-handbak, - los van of 't nu Volvo is of niet, 'k zou ook liever Golf GTI handbak hebben ipv bvb de DSG die mss zelfs sneller is - in uw situatie snap ik het volledig en zou ik 't misschien zelfs zelf overwegen, puur als extra comfort. 50-60k km/jaar malen en af en toe een file moeten trotseren dan mis je wel een automaat!

Comment

• eerlijk gezegd zou ik nog wel een automaat willen hebben>vroeger een gechipte classic R automaat gehad & die reed zalig tot de boîte kapot ging, was een dure reparatie & 4 weken later heb ik 'm dan nog eens als bijl gebruikt, ik was een lastig mens toen
                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Dan zie ik er het nut compleet NIET van in om dergelijke kar in huis te halen. Tenzij je massas km's gaat malen zoals Bompa. De R automaat is echt een PAK trager dan de handbak, het verschil is écht enorm, niet enkel in gevoel.
                          Ik zoek geen kar om kms mee af te malen, maar iets waar ik mij af en toe eens kan amuseren en ondertussen ook dienst doet als tweede wagen. Ben eigenlijk wel curieus naar het verschil tussen beide. Autoweek geeft 1 sec verschil in de 0-100km/u, voor zover dit iets betekent natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                            eerlijk gezegd zou ik nog wel een automaat willen hebben>
                            Zou het de leeftijd zijn?

Comment

• die 780 staat nog steeds te koop

Comment

• Komt niet in aanmerking...

Comment

• hier wel

Comment

• Kan ik alleen maar toejuichen!

Comment

• ik heb daar nog spike spiders voor liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                        ik kan dat alleen maar beamen.

Automaat en diesel, ok. Maar potente benzine en automaat, 'k snap de filosofie niet 100 percent.
                                        Ewel, dat gevoel heb ik nu ook!

Comment

Dan zie ik er het nut compleet NIET van in om dergelijke kar in huis te halen. Tenzij je massas km's gaat malen zoals Bompa.
                                          dan koop je een D5, juist!

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                                          Ewel, dat gevoel heb ik nu ook!
                                          maar dat weegt bij mij niet op tegen 't gemak, het comfort.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X