Oorspronkelijk geplaatst door Gillio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenVraagje aan de Volvo-kenners. Beschikken de R-modellen over dezelfde geartronics als bvb. de diesels?
de 'betere' geartronic R is degene met een 6bak geartronicmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten'basis' zal't zelfde zijn, verhoudingen zijn korter en een R is 4X4 dus er zit nog een tussenbak op
de 'betere' geartronic R is degene met een 6bak geartronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenKoop u toch alsjeblieft geen R in automaat, I beg you!
Dan ga je niet veel voelen van de 300 trappelende elanden
Comment
-
ik kan dat alleen maar beamen.
Ik heb de 6-traps geartronic, en het gevoel van snel optrekken is toch een stuk minder dan bij een manuele, hoewel het in realiteit niet veel scheelt.
Automaat en diesel, ok. Maar potente benzine en automaat, 'k snap de filosofie niet 100 percent.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenAls er nog 250 van wakker zijn, is het voor mijn part nog ruim voldoende . En bovendien, ik zit in de 'scouting'-fase. Absoluut niets beslist en niet superdringend - hoewel als er iets interessants mijn pad kruist .
Uiteraard heeft de motor van een automaat R evenveel pk's als de handbak, dat heeft er natuurlijk niks mee te maken hé
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenik kan dat alleen maar beamen.
Ik heb de 6-traps geartronic, en het gevoel van snel optrekken is toch een stuk minder dan bij een manuele, hoewel het in realiteit niet veel scheelt.
Comment
-
eerlijk gezegd zou ik nog wel een automaat willen hebben>vroeger een gechipte classic R automaat gehad & die reed zalig tot de boîte kapot ging, was een dure reparatie & 4 weken later heb ik 'm dan nog eens als bijl gebruikt, ik was een lastig mens toenmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenDan zie ik er het nut compleet NIET van in om dergelijke kar in huis te halen. Tenzij je massas km's gaat malen zoals Bompa. De R automaat is echt een PAK trager dan de handbak, het verschil is écht enorm, niet enkel in gevoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichteneerlijk gezegd zou ik nog wel een automaat willen hebben>
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenik kan dat alleen maar beamen.
Automaat en diesel, ok. Maar potente benzine en automaat, 'k snap de filosofie niet 100 percent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenDan zie ik er het nut compleet NIET van in om dergelijke kar in huis te halen. Tenzij je massas km's gaat malen zoals Bompa.
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenEwel, dat gevoel heb ik nu ook!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment