Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke lampjes zouden er in die spiegels zitten eigenlijk? ou wel nice zijn moesten die ook wat meer licht geven. Heb zo eens vlug gekeken en zie niet meteen iets waar ik dat kan openmaken...
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Welke lampjes zouden er in die spiegels zitten eigenlijk? ou wel nice zijn moesten die ook wat meer licht geven. Heb zo eens vlug gekeken en zie niet meteen iets waar ik dat kan openmaken...

Ik heb 't verdorie ook al zitten denken Maar goed ik vind 't al wel netjes zo.

Comment

• Toch niet kunnen laten om 's te vragen of dat dus idd ook nog zou kunnen.. Zou wel een prachtig totaalplaatje zijn dan als ik de coming home functie activeer.

Comment

Welke lampjes zouden er in die spiegels zitten eigenlijk? ou wel nice zijn moesten die ook wat meer licht geven. Heb zo eens vlug gekeken en zie niet meteen iets waar ik dat kan openmaken...
          Is het 12?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
            Is het 12?

Ik hoop het niet, anders heb ik de verkeerde besteld
            Ik had ergens gelezen dat het van die buislampjes zijn van 31mm.
            Heb je geen legende bij die cijfertjes?
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
              Toch niet kunnen laten om 's te vragen of dat dus idd ook nog zou kunnen.. Zou wel een prachtig totaalplaatje zijn dan als ik de coming home functie activeer.

Wordt dus ook geregeld nu Ik zal proberen te zorgen voor foto's Jochen!

Comment

• Check! Heb ook die dimlichtjes voor vooraan besteld. Tjoeners!
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ik ben nog altijd niet overtuigd

(maar zal wel zwichten eens iedereen dagrijlichten begint op te vijzen )

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                    ik ben nog altijd niet overtuigd

(maar zal wel zwichten eens iedereen dagrijlichten begint op te vijzen )
                    Eentje van mijn standlichten is stuk dus vervang ik die meteen alle twee door leds ipv die theelichtjes. En als we dan toch aan het fleabayen zijn ook maar die van de 'puddle lights'
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ik hoop het niet, anders heb ik de verkeerde besteld
                      Ik had ergens gelezen dat het van die buislampjes zijn van 31mm.
                      Heb je geen legende bij die cijfertjes?

Comment

• Als ik m'n automaat in de manuele stand zet, in 3de en ik geef plank gas, dan krijg ik dit "effect".

Lineair kan je dit niet echt noemen :s Is dit normaal? Zeker omdat rond 3 seconden, schiet hij nog eens de hoogte in, terwijl hij in 3de blijft staan.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Is het 12?

Je hebt gelijk,het is gewoon een T10 lampje, heb juist gekeken. Damn
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Als ik m'n automaat in de manuele stand zet, in 3de en ik geef plank gas, dan krijg ik dit "effect".

Lineair kan je dit niet echt noemen :s Is dit normaal? Zeker omdat rond 3 seconden, schiet hij nog eens de hoogte in, terwijl hij in 3de blijft staan.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oei dat ziet er niet goed uit... Ik weet niet hoe dat zit bij een automaat maar dat zijn 100% de verschijnselen van een versleten en slippende koppeling..

Ga maar direct naar de garage om dat te vertellen!

Zal een duur grapje worden denk ik met die powershift/dubbele-koppeling toestand.

Onlangs trouwens 's meegereden met een C70 Powershift 2.0D en lijkt me toch idd niet zoals een DSG (lijkt eerder gewoon op de oude Geartronic idd).

Comment

Oei dat ziet er niet goed uit... Ik weet niet hoe dat zit bij een automaat maar dat zijn 100% de verschijnselen van een versleten en slippende koppeling..

Ga maar direct naar de garage om dat te vertellen!

Zal een duur grapje worden denk ik met die powershift/dubbele-koppeling toestand.

Onlangs trouwens 's meegereden met een C70 Powershift 2.0D en lijkt me toch idd niet zoals een DSG (lijkt eerder gewoon op de oude Geartronic idd).
                              Hmmm morgen toch eens langs de garage gaan dan.

Comment

• Heb nog wat ledjes besteld. Gelukkig is de verzending gratis
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Heb nog wat ledjes besteld. Gelukkig is de verzending gratis
                                  Pff, nu ga ik niet meer origineel zijn

Comment

Dat was je al niet Ik heb die al hééél lang
                                    Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                    Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                    Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                    Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                                      Dat was je al niet Ik heb die al hééél lang

Ook in je spiegels ?

Comment

Moh jawel. Ik twijfel over de nummerplaatverlichting, vind dat een beetje sjonnie (maar heb ze wel bestelt). Zullen zien, ik ga eens een toertje maken
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik heb witte gloeilampjes voor m'n nummerplaat, hoe origineel is dat, aha!
                                          (blauwe philipskes geven wit licht)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X