Welke lampjes zouden er in die spiegels zitten eigenlijk? ou wel nice zijn moesten die ook wat meer licht geven. Heb zo eens vlug gekeken en zie niet meteen iets waar ik dat kan openmaken...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenWelke lampjes zouden er in die spiegels zitten eigenlijk? ou wel nice zijn moesten die ook wat meer licht geven. Heb zo eens vlug gekeken en zie niet meteen iets waar ik dat kan openmaken...
Ik heb 't verdorie ook al zitten denken Maar goed ik vind 't al wel netjes zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenWelke lampjes zouden er in die spiegels zitten eigenlijk? ou wel nice zijn moesten die ook wat meer licht geven. Heb zo eens vlug gekeken en zie niet meteen iets waar ik dat kan openmaken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenIs het 12?
Ik had ergens gelezen dat het van die buislampjes zijn van 31mm.
Heb je geen legende bij die cijfertjes?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenToch niet kunnen laten om 's te vragen of dat dus idd ook nog zou kunnen.. Zou wel een prachtig totaalplaatje zijn dan als ik de coming home functie activeer.
Wordt dus ook geregeld nu Ik zal proberen te zorgen voor foto's Jochen!
Comment
-
Check! Heb ook die dimlichtjes voor vooraan besteld. Tjoeners!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenik ben nog altijd niet overtuigd
(maar zal wel zwichten eens iedereen dagrijlichten begint op te vijzen )2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk hoop het niet, anders heb ik de verkeerde besteld
Ik had ergens gelezen dat het van die buislampjes zijn van 31mm.
Heb je geen legende bij die cijfertjes?
Comment
-
Als ik m'n automaat in de manuele stand zet, in 3de en ik geef plank gas, dan krijg ik dit "effect".
Lineair kan je dit niet echt noemen :s Is dit normaal? Zeker omdat rond 3 seconden, schiet hij nog eens de hoogte in, terwijl hij in 3de blijft staan.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenIs het 12?
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenAls ik m'n automaat in de manuele stand zet, in 3de en ik geef plank gas, dan krijg ik dit "effect".
Lineair kan je dit niet echt noemen :s Is dit normaal? Zeker omdat rond 3 seconden, schiet hij nog eens de hoogte in, terwijl hij in 3de blijft staan.
+ YouTube Video
Oei dat ziet er niet goed uit... Ik weet niet hoe dat zit bij een automaat maar dat zijn 100% de verschijnselen van een versleten en slippende koppeling..
Ga maar direct naar de garage om dat te vertellen!
Zal een duur grapje worden denk ik met die powershift/dubbele-koppeling toestand.
Onlangs trouwens 's meegereden met een C70 Powershift 2.0D en lijkt me toch idd niet zoals een DSG (lijkt eerder gewoon op de oude Geartronic idd).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenOei dat ziet er niet goed uit... Ik weet niet hoe dat zit bij een automaat maar dat zijn 100% de verschijnselen van een versleten en slippende koppeling..
Ga maar direct naar de garage om dat te vertellen!
Zal een duur grapje worden denk ik met die powershift/dubbele-koppeling toestand.
Onlangs trouwens 's meegereden met een C70 Powershift 2.0D en lijkt me toch idd niet zoals een DSG (lijkt eerder gewoon op de oude Geartronic idd).
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenHeb nog wat ledjes besteld. Gelukkig is de verzending gratis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenPff, nu ga ik niet meer origineel zijnMercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenDat was je al niet Ik heb die al hééél lang
Ook in je spiegels ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenPff, nu ga ik niet meer origineel zijn2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment