Oorspronkelijk geplaatst door Wouter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenOei dat ziet er niet goed uit... Ik weet niet hoe dat zit bij een automaat maar dat zijn 100% de verschijnselen van een versleten en slippende koppeling..
Ga maar direct naar de garage om dat te vertellen!
Zal een duur grapje worden denk ik met die powershift/dubbele-koppeling toestand.
Onlangs trouwens 's meegereden met een C70 Powershift 2.0D en lijkt me toch idd niet zoals een DSG (lijkt eerder gewoon op de oude Geartronic idd).
met extra info erbij
Garage is ondertussen ook al op de hoogte gebracht.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenGood news, de New Volvo S60 D5 205PK is nu blijkbaar ook met manuele bak te verkrijgen!
Een V60 vind ik eigenlijk nóg knapper, damn
Maar kan ook zijn dat ik breaks mooier vind dan berline's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy V Bekijk Berichten@Wouter;De nieuwe S60 D5 is al van bij de lancering,leverbaar met handschakeling!
Grtn
Ik zal het dan verward hebben met de T6 waarschijnlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenNieuw filmpje:
met extra info erbij
Garage is ondertussen ook al op de hoogte gebracht.
+ YouTube Video
Ik blijf er bij.. Persoonlijk is er voor mij geen twijfel mogelijk. Mss wat olie op die koppeling(en) terechtgekomen of zo ?
Wat zei de garage ?
Comment
-
Wouter hoe zit dit nu met die iMIV? Kan jij 99 playlists selecteren via de radio, of enkel 6? Zie je titels van playlist en nummer op de radio? Zaterdag vergeten te vragen natuurlijk2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIk blijf er bij.. Persoonlijk is er voor mij geen twijfel mogelijk. Mss wat olie op die koppeling(en) terechtgekomen of zo ?
Wat zei de garage ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenWouter hoe zit dit nu met die iMIV? Kan jij 99 playlists selecteren via de radio, of enkel 6? Zie je titels van playlist en nummer op de radio? Zaterdag vergeten te vragen natuurlijk
Ik kan meer dan 6 playlists hebben, 99 heb ik nog niet geprobeerd . Je ziet dan ook wel telkens mooi de naam van de playlist die je selecteert, en er na uiteraard de naam van het nummer (artiest - titel) enz. Werkt echt zeer goed.
Volgende keer moet je er maar 's naar vragen dan toon ik dat 's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIk kan meer dan 6 playlists hebben, 99 heb ik nog niet geprobeerd . Je ziet dan ook wel telkens mooi de naam van de playlist die je selecteert, en er na uiteraard de naam van het nummer (artiest - titel) enz. Werkt echt zeer goed.
Volgende keer moet je er maar 's naar vragen dan toon ik dat 's
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenDie iMiv is dat hetzelfde als een USB / AUX aansluiting voor een iPod ? Want ik heb zo een aansluiting in mijn armsteun2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Vandaag mijn 2de dag stage erop zitten in een Volvo garage, ik begin al zotter te lopen van Volvo's vond het altijd al mooie wagens, maar nu let ik er meer op.
Helemaal mijn ding, zo in een garage staan, En dan is het natuurlijk nog leuker als het knappe wagens zijn! enkel spijtig dat het grootste deel van die C30/S40/V50 allemaal 1.6diesels zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenVandaag mijn 2de dag stage erop zitten in een Volvo garage, ik begin al zotter te lopen van Volvo's vond het altijd al mooie wagens, maar nu let ik er meer op.
Helemaal mijn ding, zo in een garage staan, En dan is het natuurlijk nog leuker als het knappe wagens zijn! enkel spijtig dat het grootste deel van die C30/S40/V50 allemaal 1.6diesels zijn..
wat moet je er doen?mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenCharels in Lokeren.
Wat vanalles, oa al gedaan: remleidingen vervangen, uitlijnen, onderhoud (filters, olie..)+nakijken keuring, bedieningsmechanisme zetel vervangen, voorruit vervangen...
Is wel plezant!
aan Steven(verkoper(kent mij van auto's aan mij te verkopen)
en Toon ken ik ook
de naam van de receptionist schiet mij nie direct binnen(ik denk Geert, maar bennie zekers)
laat eens weten welke dagen je er bent, ik moet nog mijne corbillard komen tonen aan Stevenmijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenAh, Ik werk samen met Tom. Toffe kerel. Kzal het morgen eens zeggen. Wat is u naam ? Of weet hij het met Philken? Steven ken ik niet want ik kom bijna niet vooraan. Toon ken ik een beetje.
zeg ook maar dat ik terug een volvootje heb gekochtmijn autootjes:
Comment
-
Miljaar nondedju, hoorde laatste dagen al wat meer geblaas van de turbo, even de buizen gecontroleerd en zag op 't eerste zicht niks. Even naar de garage geweest en blijkt dat er toch een klein scheurtje inzit en er een stukje moet vervangen worden, 't stuk is niet groot maar om er aan te kunnen (echt op een ambetante plaats) moet er redelijk wat gedemonteerd worden. Vrijdag mag de zieke Volvo al naar de dokter en in de namiddag is 'ie klaar, gelukkig fast service van de garage en mag ik er zo voorlopig nog mee rijden.. al zal 't helaas wel weer een mooi factuurtje zijn als er 2-3 uur werk gaat inzitten..
Comment
Comment