Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mais bon..

the good news: vandaag naar Skytune geweest om 't eindstuk te laten vervangen door iets mooiers... Ik ben su-per-content van 't resultaat, en vind 't zeker niet "overkill", de achterkant is nu perfect in balans vind ik.. Nice job from Skytune!

En omdat iedereen hier zo van foto's houdt:

Comment

• Comment

• Mja dat is idd zeer proper. En ge hebt uw kar gewassen zie ik?
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
          Mja dat is idd zeer proper. En ge hebt uw kar gewassen zie ik?
          Idd, was al véél te lang geleden dat ik 't nog 's met de hand had gedaan

Meguiars Gold Class Shampoo + Meguiars Washing Mitt

Comment

• Good boy!
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Op de APEC meeting heb ik met iemand (ik dacht Philken) gesproken over een "ducktale" stuk die over de originele koffer kon geschoven worden.
              Is er iemand die daar meer info over heeft? fabrikant? Prijs? waar te bestellen?

Alvast merci
              Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
              Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
              Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
              Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Zeer knap Wouter

Comment

• Thx

Comment

• Super, wouter! Da's de moeite, al is 't maar een detail.

Nu rechts nog eentje

Ik dacht bij je eerste foto "hoe, die heeft nu toch geen blauwe gelijk de mijne?"

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                      Super, wouter! Da's de moeite, al is 't maar een detail.

Nu rechts nog eentje

Ik dacht bij je eerste foto "hoe, die heeft nu toch geen blauwe gelijk de mijne?"

Haha, 't is wel goed zo . Ja op die eerste foto lijkt 'ie eerder blauwgrijs idd, maar IRL is dat soms ook wel zo, hangt beetje af van de lichtinval.

Oja, bij de weg: de 6000k xenons geven geschift meer licht Echt zonder overdrijven, 't verschil is gigantisch tov mijn OEM lampen (die ws op waren..).

Comment

• heel mooi, vind het mooi staan.

gr

pe

Comment

• als de mijne kapoet zijn, weet ik waarheen!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Een velgen-photoshop drong zich op
                            (16" --> V70)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                              Mais bon..

the good news: vandaag naar Skytune geweest om 't eindstuk te laten vervangen door iets mooiers... Ik ben su-per-content van 't resultaat, en vind 't zeker niet "overkill", de achterkant is nu perfect in balans vind ik.. Nice job from Skytune!

En omdat iedereen hier zo van foto's houdt:]
                              Overlaatst een dubbele uitlaat gezien (aan beide kanten 1) op een D5, zou ook nog niet misstaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                Haha, 't is wel goed zo . Ja op die eerste foto lijkt 'ie eerder blauwgrijs idd, maar IRL is dat soms ook wel zo, hangt beetje af van de lichtinval.

Oja, bij de weg: de 6000k xenons geven geschift meer licht Echt zonder overdrijven, 't verschil is gigantisch tov mijn OEM lampen (die ws op waren..).
                                'k Heb ook een offerte gekregen voor de mijne, stand + dim lichtjes + nr plaathouder voor ± 200 euro

Comment

• Hoe kan je de kaartversie en software ontdekken in een RTI?

In de menu's vond ik het niet direct

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                                    Hoe kan je de kaartversie en software ontdekken in een RTI?

In de menu's vond ik het niet direct
                                    Ondertussen gevonden:

Tijd voor een update

Comment

• Vetheid!

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                                        Op de APEC meeting heb ik met iemand (ik dacht Philken) gesproken over een "ducktale" stuk die over de originele koffer kon geschoven worden.
                                        Is er iemand die daar meer info over heeft? fabrikant? Prijs? waar te bestellen?

Alvast merci
                                        This unique PCC Style Rear Trunk Spoiler Panel adds to the naturally elegant curves of the S60 while offering a sporty appearance to the rear of the car.
                                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten

Dat is een 960, de V90 hadden de platte neus, zoals Mavke's 960
                                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                                          X