Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Neen, hier een foto van mijn motorruim, enige die ik kan terugvinden.

is een motorsteun en hebben we allemaal, veerpootbrug wordt over de veerpoot heen gezet(cirkel met gat waar de kop van de schokdemper uit komt)
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oké, vandaar de verwarring, maar die "motorsteun" dat heeft toch iig niet elke auto.

Comment

Oké, vandaar de verwarring, maar die "motorsteun" dat heeft toch iig niet elke auto.
        nee alleen de S60/V70/S80 P2 serie dus
        mijn autootjes:

Comment

• @wouter: Precies of uw velgen komen 10cm buiten uw kas op die foto

@kenny: ben je van Beveren bij Roeselare?
          Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
          Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
          Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
          Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
            @wouter: Precies of uw velgen komen 10cm buiten uw kas op die foto
            Haha ja nu je het zegt, waarschijnlijk omdat de banden zo stoffig vuil waren en zo 't contrast enorm is

Comment

• op p165 een 165

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                @wouter: Precies of uw velgen komen 10cm buiten uw kas op die foto

@kenny: ben je van Beveren bij Roeselare?
                nee beveren-waas ,bij sintniklaas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                  indertijd kon je (achteraf als accesoire) een Volvo sportophanging bestellen, bestond uit veren(-25mm) en schokdempers(stond Volvo op maar kwamen van bij Bilstein als ik het mij goed herinner
                  door de wetgeving ivm verlagingen etc is dat allemaal in B niet meer te krijgen
                  Volvo leverd toch nog verlagings sets van -20 rondom ? Kheb die set hier nog liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    op p165 een 165

Bobo, zou je me kunnen vergeven als ik de ster omruil voor een Volvo?

Comment

• Vraagje, ik heb een update gedaan van de kaarten versie. Nu als ik de DVD eruit haal, zegt hij dat ik de DVD er moet inlaten anders krijg ik geen kaarten te zien.

Iemand enig idee hoe ik dit kan laten werken zonder te moeten werken met de DVD?

Comment

• Zin in een S60/V70R
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• edit: 't antwoord staat hier al

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Bobo, zou je me kunnen vergeven als ik de ster omruil voor een Volvo?
                            tuurlijk wel

vraag is of het je jezelf gaat vergeven

Comment

Is deze S60 verlaagd zoja met wat ?
                              Wagen waarschijnlijk verlaagd met veren van MS Design,i.k.m;de originele dempers.
                              Heb ooit mijn S60 D5 in betreffende garage in Beveren nieuw gekocht,ook laten verlagen met die veren,waren niet duur,maar vond de wegligging ermee een echte ramp.
                              Heb ze na enkele weken,laten vervangen door verlaagde sportophanging,van Volvo,als accescoire gekocht,nl diegene die Philken aanhaald,3cm vooraan,en 2,5 cm achteraan verlaagd,en stugge dempers,dat was andere koek!

Grtn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                                Vraagje, ik heb een update gedaan van de kaarten versie. Nu als ik de DVD eruit haal, zegt hij dat ik de DVD er moet inlaten anders krijg ik geen kaarten te zien.

Iemand enig idee hoe ik dit kan laten werken zonder te moeten werken met de DVD?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Zin in een S60/V70R
                                  + YouTube Video

+ YouTube Video
                                  wacht tot je ooit eens meegereden hebt, dan ben je helemaal verkocht
                                  mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                                    waarom zou je werken zonder DVD? Ik zie eerlijk gezegd het nut er niet van in. Bij mij zit continu die DVD in de koffer en daar heb ik eigenlijk geen last van.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                      waarom zou je werken zonder DVD? Ik zie eerlijk gezegd het nut er niet van in. Bij mij zit continu die DVD in de koffer en daar heb ik eigenlijk geen last van.
                                      als ik niet fout ben dan gaat de dvd in een V50 in de radio en niet in een aparte unitals de dvd inzit, kan je geen cd afspelen
                                      mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                        wacht tot je ooit eens meegereden hebt, dan ben je helemaal verkocht
                                        Ik durf niet, want ik vrees dat ik volledig weg ben dan . Volgende week verlof, mss. een dagje richting DE .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                          Ik durf niet, want ik vrees dat ik volledig weg ben dan . Volgende week verlof, mss. een dagje richting DE .
                                          volgende week ook een weekje verlof, zonder de R
                                          mijn autootjes:

Comment

Working...
                                          X