Oorspronkelijk geplaatst door Bompa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenals ik niet fout ben dan gaat de dvd in een V50 in de radio en niet in een aparte unitals de dvd inzit, kan je geen cd afspelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenok, is een ander systeem dan. Bij mij zit de DVD-speler in de koffer en is onafhankelijk van de rest.
Comment
-
RTI Navigatie updat van 2008 naar 2010 of 2011
Hallo allen,
Ik zit met mijn V70 met de RTI navigatie van 2008, nu constateer ik wel dat deze niet meer zo up-to date is. Een update dringt zich dus op
2 vraagjes:
a) Iemand een idee wanneer de release is van de 2011?
b) Zien de huidige ( 2010 ) er grafisch al wat mooier uit dan die ik nu heb ( 2008 ).
Ik had tot voor kort Garmin in mijn wagen en als ik nu die RTI zie van mijn Volvo dan vind ik deze toch maar droevig qua uitvoering, de wegen zijn lijnen, de meegeleverde stemmen zijn ronduit verschrikkelijk ( Nederlands en Vlaams ).
Enfin hij doet zijn werk hoor maar het oogt niet zo mooi vind ik.
groetjes,
Björn
Comment
-
2010 ziet er identiek uit. Het is idd niet de mooiste nee maar hij doet zijn werk. Het went ook wel na een tijdje, ik kwam ook van een Garmin2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Vandaag met mijn eerste volvo ooit gereden, Een s60 FL. wat een auto. Zeer zacht rijden maar zeker niet te zacht. Was een diesel ( geen idee welk type), klonk nogal zwaar voor een viercilinder en ging er vlotjes vandoor. Hij had ook een versnellingspooklook ( of hoe dat ook gezegt wordt ) zoals in de r - modellen.
Kortom, ik wil er ook eenLast edited by kefkie; 03/03/2011, 21:44.BMW X5 45e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenJe weet niet eens met welke Volvo je reed ?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJwl jwl, een s60 van vorige generatie maar dan de facelift versieMercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJwl jwl, een s60 van vorige generatie maar dan de facelift versie
Was sowieso een 5-cilinder dan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenEen mooie wagen dus
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenWas sowieso een 5-cilinder dan..BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenah ok, ik dacht dat er ook een 2.0D versie van was.
Comment
-
Helemaal niet, keuze genoeg in het saaie 4-cilinder land. Een 5- cilinder koop je omdat je een 5-cilinder wilt.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment